۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۳:۰۵

رهایی یک متهم به قتل از چوبه دار

متهم 27 ساله ای که مرداد ماه سال 85 ازسوی دادگاه عمـومی وقت گالیکش به اتهام قتل راهی زندان گنبد شده بود، پس از 10 سال تبرئه و از زندان آزاد شد.
کد خبر : ۶۰۲۶۷

به گزارش خبرنگار مهر، س – م  پیش از ظهر یکشنبه در گفتگویی با بیان اینکه 10 سال از بهترین سالهای عمرم را پشت میله های زندان به دور از خانواده و عزیزانم بودم، گفت: خدا را شکر می کنم که زندگی دوباره به من بخشید، در حال حاضر احساس سبکی می کنم و به نظرم بار سنگینی که سالهای سال بردوشم سنگینی می کرد از دوشم برداشته و تبرئه شدم.

وی عنوان کرد: دوست ناباب و عدم دقت درانتخاب دوست باعث شد من 10 سال از جوانیم را پشت ملیه های زندان باشم و عاقبت کار من با رفیق بازی به اینجا ختم شد .

وی عنوان کرد: جوانان درانتخاب دوست دقت کنند تا به حال و روز من گرفتار نشوند، به هرکسی اعتماد نکنند، هر رفیقی را وارد خونه خود نکنند که ممکن است عاقبت مثل من دچارمشکل بشوند.

این جوان گفت: قبل از دستگیری، من به همراه خانواده مشغول به کشاورزی بودیم و اندک زمینی که در اختیار داشتیم کسب روزی حلال می کردیم ولی بعد از دستگیری همسرم، فرزندم و پدر و مادرم خیلی اذیت شدند، پدرم نابینا شد، برادرانم با من قطع رابطه کردند، همسرم ازمن جداشد، فرزندم درحال حاضر در بهزیستی شهرستان ساری نگهداری می شود.

وی گفت: در طول مدتی که زندان بودم برنامه های مختلفی از طرف مسئولان فرهنگی و تربیتی زندان برای ما تدارک دیده می شد، هر روز صبح با صدای اذان صبح از خواب برمی خاستیم و پس از ورزش صبحگاهی و صرف صبحانه به کلاس های قرآنی و فرهنگی می رفتیم و سپس در کلاس های مهارت های اساسی زندگی و روانشناسی که توسط زندان برنامه ریزی شده بود شرکت می کردیم.

این جوان به برنامه هایش اشاره و اضافه کرد: اول از همه می خواهم به پابوس امام رضا(ع) برم، بعد از پدر و مادرم نگهداری کنم، قصد دارم درمرحله بعد فرزندم را از بهزیستی تحویل بگیرم و با کسب روزی حلال زندگی خودم رو سروسامان بدم.

نظرات بینندگان
پسرخاله مملي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۲ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۱
۲
۰
ممل پسر خاله با رفيق ناخلف همدم نشي ها . من مدام بايد نصيحتت كنم ؟