۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۹:۱۸

پروین: ورزشگاه را برای الهلال جهنم کنید

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: بی‌انگیزگی دلیل اصلی نتیجه نگرفتن این تیم در لیگ بر‌تر است.
کد خبر : ۶۰۳۳۲
فارس: علی پروین  درباره شرایط پرسپولیس بعد از بازی با تراکتورسازی گفت: ‌ بازی با تراکتورسازی تمام شده و نتیجه تلخی به دست آمده و اجازه بدهید در آستانه بازی با الهلال زیاد درباره گذشته صحبت نکنیم. نتیجه خوبی بدست نیامد و قطعا همه ما ناراحت هستیم اما باید به فکر بازی با الهلال باشیم.

وی ادامه داد: برخی‌ می‌گویند هواداران روز سه‌شنبه به ورزشگاه نمی‌آیند. مگر می‌شود پرسپولیس با الهلال که همیشه با آن کری داشته، بازی کند و هواداران، تیم را همراهی نکنند؟ من به شما می‌گویم تک تک هواداران مثل شیر در ورزشگاه آزادی حاضر می‌شوند و مانند بازی با الغرافه و الشباب ۹۰ دقیقه پرسپولیس را تشویق می‌کنند.

پروین تاکید کرد: الهلال تیم خوبی است اما ما هم در آسیا تیم خوبی هستیم. روز سه شنبه پرسپولیس بازی ندارد بلکه ایران بازی دارد. ما می‌خواهیم با یک برد شیرین سرگروه شویم و در تهران در مرحله بعدی میزبان باشیم.

وی درباره جلسه روز گذشته با بازیکنان گفت: من اگر در بین بازیکنان حضور پیدا می‌کنم فقط صحبت فوتبالی می‌کنم و به مسائل دیگر کاری ندارم. حرف‌های خودمانی خوبی زدیم و تا توانستیم به تیم روحیه دادیم. من به بازیکنان حق می‌دهم چون در لیگ بر‌تر انگیزه‌ای ندارند. بی‌انگیزگی دلیل اصلی نتیجه نگرفتن پرسپولیس است و تیم مریض نیست.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: در جلسه روز گذشته رویانیان دلش گرفته بود اما به بازیکنان روحیه داد و حالا منتظر هنرنمایی بازیکنان هستیم. قطعا می‌توان الهلال را در آزادی شکست داد مخصوصا در شرایطی که ۱۰۰هزار نفر باشند و ورزشگاه برای آن‌ها جهنم می‌شود.

پروین خطاب به برخی پیشکسوتان پرسپولیس گفت: از پیشکسوتان و دوستان خودم می‌خواهم صبور باشند. عکسی در از روزنامه‌ها دیدم که قدیمی‌های پرسپولیس را به تصویر کشیده بود. واقعا یاد این بازیکنان به خیر.‌‌ همان جا یاد ناصر محمدخانی و حرکات خوبش را زنده کردم. ناصر خودش یک تیم بود. پیشکسوتان بدانند بازیکنان پرسپولیس به دلیل این در برخی بازی‌ها بد هستند چون انگیزه ندارند و این موضوع طبیعی است. انشاءالله روز سه شنبه پرسپولیس دیگری خواهیم دید.


 

نظرات بینندگان
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۰ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۱
۲
۰
پروین جان آب بخور.