۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۲:۰۱

دریافت بن‌ کتاب توسط 70هزار دانشجو

مدیر کمیته روابط عمومی بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: 150 هزار دانشجو برای این بن‌کارت‌های دانشجویی ویژه نمایشگاه کتاب ثبت‌نام کرده‌اند که تا به امروز 70 هزار نفر کارت‌های خود را دریافت کرده‌اند.
کد خبر : ۶۰۴۰۵

به گزارش صراط به نقل از فارس، سیدمهدی جعفری مدیر کمیته روابط عمومی بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران درباره دریافت بن کارت‌های ثبت‌نام شده دانشجویان از شعب بانک صادرات آماری ارائه کرد و گفت: 150 هزار دانشجو برای این بن‌کارت‌های دانشجویی ویژه نمایشگاه کتاب ثبت‌نام کرده‌اند که تا به امروز 70 هزار نفر کارت‌های خود را دریافت کرده‌اند.

به گفته مدیر کمیته روابط عمومی بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، محدودیت زمانی برای تحویل این بن‌کارت‌های دانشجویی ویژه نمایشگاه کتاب نداریم، از این رو دانشجویان برای دریافت باید به شعب منتخب بانک صادرات مراجعه کنند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این بن‌کارت‌های دانشجویی در نمایشگاه هم به دانشجویان تحویل داده می‌شود؟ توضیح داد: در نمایشگاه کتاب هیچ بن کارتی تحویل داده نمی‌شود، از این رو دانشجویان باید طی روزهای مانده تا آغاز نمایشگاه کتاب برای دریافت کارت‌های ثبت‌نامی خود اقدام کنند.

وی گفت: دانشجویان باید با مراجعه به شعب بانک صادرات که پیش‌تر اعلام شده، اقدام به دریافت «بن کارت‌های دانشجویی مخصوص نمایشگاه کتاب» کنند.

جعفری با اشاره به ثبت‌نام 150 هزار دانشجو برای دریافت این بن‌کارت اضافه کرد: از این آمار اعلام شده 50 هزار دانشجو از تهران و 100 هزار نفر از سراسر کشور ثبت‌نام کرده‌اند.

گفتنی است 3 میلیارد تومان اعتبار برای بن‌کارت‌های دانشجویی مخصوص نمایشگاه کتاب در نظر گرفته شده بود که این میزان در روزهای ابتدایی ثبت‌نام با استقبال دانشجویان مواجه و به سرعت به پایان رسید.

نظرات بینندگان
اکبرآقا احرامیان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۱ - ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۱
۱
۰
من برای بن کتاب درشعبه بانک صادرات جمهوری ثبت نام کردم ولی امروز که برای گرفتن بن مراجعه کردم گفتند وزارت ارشاد بن ها راجمع کرده وبه ماندادند