۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۲:۱۷

حداد:دغدغه گرانی مهم‌تر از بیکاری است

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: امروز دغدغه گرانی مهم‌تر از بیکاری شده است. کسانی که کار دارند باید بتوانند زندگی خودشان را اداره کنند و یکی از دغدغه‌های مجلس رفع موضوع گرانی است.
کد خبر : ۶۰۴۱۰

به گزارش صراط به نقل از  فارس، غلامعلی حدادعادل با حضور در جمع کارگران شرکت واحد در مسجد ثارالله شرق تهران گفت: نباید سرمایه در بخش‌هایی مانند دلالی بازار سکه ورود پیدا کند بلکه باید در کنار کار باشد. فرهنگ سازی و ارج نهادن کار و کارگر سرمایه را به سمت کار هدایت می‌کند و موجب افزایش تولید ملی خواهد شد.

حداد عادل گفت: قشر کارگر در عملی کردن شعار امسال نقش اساسی دارد. همچنین علم و کار باهم باید باشند و کشور از نظر علمی هم رو به پیشرفت است و کشور با حضور کارگر در صحنه و همراهی کار و علم پیشرفت خواهد کرد.

حداد عادل با اشاره به اهمیت انتخابات 12 اسفند گفت: با حضور مردم، انتخابات پرشکوهی برگزار شد. مردم همان اعتمادی که به امام داشتند را به رهبری دارند و با توصیه‌های رهبری برای حضور در انتخابات شاهد بودیم که در انتخابات مجلس حد نصاب جدیدی از مشارکت رقم خورد.

نماینده مردم تهران افزود: اگر مردم صحنه را خالی کرده بودند آقای جلیلی، دبیر شورای امنیت ملی و همراهان در مذاکرات استانبول نمی‌توانستند با این اقتدار از حق ملت دفاع کنند.

غرب پس از برگزاری این انتخابات مشاهده کرد که اگر این داستان از راه مذاکره حل نشود در برابر یک ملت قرار می‌گیرند و مردم پشت سر این انقلاب هستند.

*همه چیز در دست مجلس نیست

حداد عادل در ادامه سخنان خود گفت: مجلس یکی از ارکان اداره کشور است و نمایندگان تلاش می‌کنند تا در خدمت ملت باشند اما همه چیز در دست مجلس نیست. ما تلاش می کنیم که در مذاکرات با دولت گامی مثبت برداریم اما گاهی موفق می‌شویم و گاهی هم نه.

حداد عادل با بیان اینکه نمایندگان از مشکل گرانی در جامعه مطلع‌اند گفت: امروز گرانی مهم‌تر از بیکاری شده است. کسانی که کار دارند باید بتوانند زندگی خودشان را اداره کنند. یکی از دغدغه‌های مجلس موضوع گرانی است.

وی افزود: مجلس به شکل جدی در حال پیگیری این موضوع است و نمایندگان با دعوت از وزیران به دنبال بررسی چگونگی ادامه اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها هستند.

نماینده مردم تهران در پایان سخنان خود با تشکر از حضور مردم در انتخابات 12 اسفند شرکت در مرحله دوم انتخابات مجلس را قدم بعدی این حرکت خواند و از همه درخواست کرد تا با مشارکت خود بهترین ها را انتخاب کنند.

نظرات بینندگان
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۰ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۱
۲
۰
نگران مشکل مردم نباشید ما عادت کردیم . نگران این باشید که فردی مثل مرتضوی چه راحت تونست از خام بودن شما سوء استفاده کند
حبیب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۵ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۱
۰
۰
از قول شرف مرتضوی راستی چه خبر ........ ؟؟؟