۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۲:۳۴

گرفتاریها ناشی از حکومت بی فرهنگ‌هاست

رئیس جمهور کشورمان گفت: تمام گرفتاریهای جهان ناشی از آن است که آدمهای بی فرهنگ، خودخواه و زیاده طلب حاکم هستند و این بحثها باید عوض شود.
کد خبر : ۶۰۴۱۳

محمود احمدی نژاد صبح دوشنبه در مراسم افتتاح طرح های ملی در استان گلستان گفت: هرگز ملت ایران ارزشهای قومی را بر ارزشهای اسلامی ترجیح نداده و از اول دنبال ارزشهای الهی بوده است.

وی اظهار داشت: عشق به ایران، الهی و آگاهانه است و راه آینده را ترسیم می کند و وقتی ذکر بزرگی های ملت ایران را می کنیم، شکر نعمت است و خدا را شکر می کنیم که چنین ملتی را خلق کرد و ما را از این ملت قرار داد.

احمدی نژاد گفت: دولت ایران در طول تاریخ پرچمدار دفاع از حقوق ملتهای مظلوم بود در حالیکه در تاریخ قتل و کشتار بسیار بود،‌ ولی ملت ایران هر زمان به قدرت و حکومت رسید طرفدار صلح و دوستی بوده است و هر کسی علیه ملت ایران کار غلط و اشتباهی کرد ملت آن را کنار گذاشت.

رئیس جمهوری یادآور شد: ملت ایران پرچمدارعلم، انسانیت و فرهنگ بوده و در دوره ای که  بشریت بیش از هر مقطع تاریخی نیاز به اخلاق دارد، ملت ایران طرفدار صلح و دوستی است.

وی گفت: اکنون سلطه گران جهان، طوری قوانین را می نویسند که همه اختیارات جهان دست چهار یا پنج دولت است و بقیه باید تبعیت کنند و نتیجه این اقدام فقر و بیچارگی است.

احمدی نزاد یادآورشد: در جهان سه میلیارد فقیر وجود دارد و یک میلیارد و 200 میلیون نفر کسانی هستند که روزی یک وعده غذا گیرشان نمی آید.

وی افزود: تمام گرفتاریهای جهان ناشی از آن است که آدمهای بی فرهنگ، خودخواه و زیاده طلب حاکم هستند و این بحثها باید عوض شود.

راه حل های تغییر نگرش های موجود در جهان

رئیس جمهوری عنوان کرد: دو راه برای تغییر نگرش کنونی در جهان وجود دارد، اول اینکه ملتی قیام کند و الگو بسازد و ثابت کند خارج از دایره این فسادها می توان پیشرفت داشت و خوب زندگی کرد.

احمدی نژاد افزود: راه دوم پیام رسانی است و ما امروز ماموریت داریم راه درست را معرفی و هر جا که اقتضا می کند در برابر زیاده خواهی ها مقاومت کنیم.

وی یادآورشد: اگر ذره ای شبکه سلطه جهانی سست شود، قدرتها به جان هم می افتند و به محض اینکه مشکلی در چپاول ایجاد شود، خواهید دید چه خواهد شد.

وی گفت: باید ایران را بسازیم زیرا رمز ماندگاری در پیشرفت است و باید همدل باشیم.
نظرات بینندگان
ناشناس
|
GERMANY
|
۲۲:۰۰ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۱
۱
۰
چه روانکاوی دقیقی از وجود مبارک:!!!
بی فرهنگ،خودخواه ، زیاده طلب !