۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۴:۱۳

اظهارات آشواریا درباره فتوای امام‌خامنه‌ای

استاد علوم سیاسی دانشگاه ملی اسلامی دهلی نو با اشاره به اینکه فتوای رهبر ایران در خصوص حرام بودن استفاده و تولید سلاح هسته ای باید مورد توجه رهبران جهان باشد، گفت: این فتوا دلالتهای مناسبی برای رفتار مسئولانه در قبال استفاده از انرژی هسته‌ای و قدرت اتمی را در اختیار جهانیان قرار می دهد.
کد خبر : ۶۰۴۳۲

دکتر سوجاتا آشواریا شیما استاد علوم سیاسی دانشگاه ملی اسلامی دهلی نو در خصوص فتوای رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران درباره حرام بودن تولید و استفاده از سلاح هسته‌ای به خبرنگار مهر گفت: این فتوا، فتوایی به جا و شایسته است.

وی افزود: رهبر ایران با این فتوا نشان داد که اسلام درباره سلاح هسته‌ای چگونه می اندیشد. در واقع این فتوا هم جنبه اخلاقی و هم جنبه دینی استفاده از سلاحهای هسته‌ای و قباحت و و نادرست بودن استفاده و تولید آنرا نشان می دهد.

مؤلف "جامعه مدنی" یادآور شد: این فتوا باید مورد استقبال کشورها برای استفاده مسئولانه از انرژی اتمی قرار گیرد.

وی تصریح کرد: این فتوا فرصت و زمینه‌ای مناسب را در اختیار جهانیان برای حل مسأله هسته‌ای ایران فراهم می کند که باید از این فرصت استفاده مناسب کرد.

استاد مطالعات خاورمیانه دانشگاه ملی اسلامی تصریح کرد: فتوای ایشان باید مورد توجه رهبران جهان باشد. این فتوا دلالتهای مناسبی برای رفتار مسئولانه در قبال استفاده از انرژی هسته ای و قدرت اتمی را در اختیار جهانیان قرار می دهد.

نظرات بینندگان
salam
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۲ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۱
۳
۰
آیشواریا دیگه؟!!!!!!!!!
بد جنس
نوید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
تیتر روزنامه ای زدیا !
گفتم خدا ، این بازیگر هندی درباره فتوای رهبر چی گفته !!!!!!!!!!!
میترا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۰ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۱
۲
۱
بابا ژورنالیست!!! خوب سر کار گذاشتی!