۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۷:۱۲

شرکت در انتخابات وظیفه نیست!

یکی از سایت های جریان انحراف خواستار عدم شرکت حامیان دولت در مرحله دوم نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شد.
کد خبر : ۶۰۴۶۵

به گزارش صراط به نقل از ندای انقلاب، یکی از سایت های جریان انحراف خواستار عدم شرکت حامیان دولت در مرحله دوم نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شد.

این سایت در مطلبی ضمن بررسی عملکرد شورای نگهبان طی یک ادعا، این نهاد را متهم به دشمنی با دولت کرد و نوشت: همه شاهد تایید صلاحیت همه اصلاح طلبان و رد صلاحیت همه حامیان گفتمان انقلاب اسلامی بودیم. تشکر فتنه گران و اصلاح طلبان از شورای نگهبانی که همه نماینده های آنان را تایید صلاحیت کرده بود در واقع یک زبان درازی به ما حامیان دولت بود که "دیدید فتنه گران را می پذیرند و حامیان احمدی نژاد را نه!"حتی کار بجایی رسید که در استانهایی مانند آذربایجان شرقی، ملاک تایید صلاحیت ها هتاکی به احمدی نژاد قرار گرفت! و کسانی که زیربار چنین مسئله ای نرفته بودند، به دلیل "احتمال همراهی با احمدی نژاد در آینده ای حتی دور"، رد صلاحیت شدند!

این سایت در ادامه با اشاره به برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس این انتخابات را انتخاب بین بد و بدتر نامید و تصریح کرد که شرکت در دور دوم وظیفه نیست؟!

نویسنده این مطلب در ادامه پا را فراتر گذشته و کاندیداهای حاضر در دور دوم انتخابات مجلس را فاسد خواند و نوشت: مشخص است که در دور اول انتخابات مجلس رویکرد رای دادن ایجابی است، یعنی شما به علت شناخت از کسی به رای میدهید چون لیاقت دارد ولی در دور دوم با محدود شدن دایره انتخاب‌ها، دیگر رویکرد سلبی اولویت پیدا میکند. یعنی میدانید چه کسانی نباید به مجلس بروند و بر همین اساس رای میدهید. اما جایی که انتخاب بین افسد و فاسد است وظیفه شرکت در انتخابات معنا ندارد. همچنان که انتخاب بین مک کین و اوباما هیچ وقت وظیفه نخواهد بود. پس از نظر من با توجه به این نتایج شرکت در دور دوم انتخابات وظیفه نیست!

نظرات بینندگان
روح الطبيبي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۱ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۱
۲
۲
دولت احمدي نژاد نبايد زحمات چندين و چند ساله و پشتوانه مردمي خود را در اين واپسين دم هاي رياست جمهوري با تعيين نكردن مرزش با جريان انحرافي به باد دهد و پا از گليم خود درازتر كند. در 9 دي ملت ولايي پاسخ روشني به عده اي گستاخ دادند و اگر شرايط پيش آيد با هيچكس ديگري ولو هر كسي باشد شوخي ندارند.