۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۲۰:۰۰

حاشیه‌های دیدار رهبرانقلاب با کارگران

اجتماع پر شور و هزاران نفری کارگران در هفته کارگر با لباسهای طوسی آبی، ورزشگاه کوچک مجموعه تولیدی دارو پخش را احاطه کرده و درب ورودی این ورزشگاه اولین ازدحام تاریخش را تجربه می‌کند.
کد خبر : ۶۰۴۸۷

به گزارش صراط به نقل از مهر دور و اطراف محل دیدار با بنرهایی از بیانات و تصاویرحضرت امام و رهبر انقلاب آذین شده است و روبروی جایگاه یاد آور حماسه ساز میدانهای نبرد و دفاع مقدس شهید برونسی و به قول حضرت آقا"همان اوستا عبدالحسین بنای خودمان"  است.

تصویر شهید برونسی به عنوان اسوه بسیج کارگری با چهره ای استوار و مصمم و با لبخند رضایت، گویای استقامت و پایمردی بسیج کارگری در دفاع از ارزشهای انقلاب ، نظام و ولایت است.
 
 
 ساعت حوالی 10/30  صبح است. پشت جایگاه و منتظر ورود تعدادی از خانواده شهدا هستم. زنده نگه داشتن فرهنگ شهادت و مقاومت همیشه راه نورانی ولایت است، که امروز این قدردانی در قامت پاسداشت شهیدان و خانواده هایی از شهدای جامعه کارگری ظهور و بروز می یابد.
 
از دور جمعی متشکل از دو سه تا پیر مرد و یک جوان و یک پیر زن قد خمیده پدیدار میشوند. قطعا خانواده شهدا هستند.
جلو میروم، سلام مادر ، خوش آمدید.جواب سلام مرا با صدایی لرزان میدهند. آنها را به کمک دوستان دیگر راهنمایی کردیم تا به محل ملاقات آمدند و بر صندلی هایی که از قبل ترتیب داده شده بود نشستند.
 
پدر شهید مجید کمالی که باز نشسته محیط زیست است هم اینجا حضور دارد.
 
او  میگوید " جنازه شهیدم را برایم نیاوردند. او مفقود الجسد است " از ایشان حال مادر شهید را میپرسم و معلوم میشود که مادر شهید دچار بیماری و در منزل بستری است. پدر این شهید قدری از بی مهری های دنیا برایم تعریف میکند و از مشکلاتی که درباره فرزند معلولش گریبانش را گرفته است.
 
کمی آن طرف تر پیر مردی نشسته است انتظار مرا میکشد.
 
ایشان پدر سه شهید عبدالله ، اسدالله و مجتبی اسداللهی است. یکی از شهیدانش را در فکه و یکی را در حاج عمران و دیگری را نیز در مرصاد تقدیم انقلاب کرده است. نوه ایشان که هم نام آخرین شهید است نیز او را همراهی کرده است. نوجوانی سیاه چرده و بانمک.
 
از او سوال کردم چه خبر ؟...  از حال و هوایت برایم بگو.... او که انگار قدری هم خجالتی است اشک در چشمانش که مثل سیاهی شب میدرخشد جمع میشود و میگوید " پدرم از فرماندهان لشکر 27    محمد رسول الله است. را ستش را بخواهید نمیدانم چه کار خوبی انجام داده ام که خدا این سعادت را نصیبم کرده. این توفیق میخواهد.
 
میخواهم به هم سن و سالهای خودم بگویم را ه ولایت است که به مقصد میرسد و بقیه انحراف است.
 
سخن کوتاه و از سر صداقت این نوجوان تلنگری اس

نظرات بینندگان
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۳۲ - ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۱
۰
۰
بیچاره کارگرانی که 24 ماهه حقوق نگرفته اند.
روز کارگر مبارک!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!