۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۰:۱۲

رهبر ما براي لبناني‌ها امام‌خامنه‌اي است

«از آن هنگام كه مرجعيت آيت الله خامنه اي رهبر جمهوري اسلامي ايران مطرح شد، مقلديني در كشورهاي مختلف يافت. لبنان يكي از كشورهايي است كه تعداد زيادي از مقلدان آيت الله خامنه اي در آن حضور دارند».
کد خبر : ۶۰۵۰۲
به گزارش صراط به نقل از کیهان خبرنگار پايگاه اينترنتي «ميهن» (وابسته به علي كشتگر و طيفي از اپوزيسيون مقيم اروپا) كه در بيروت اقامت دارد، ضمن انتشار مطلب فوق نوشت:

حزب الله به طور كامل در راستاي سياست هاي جمهوري اسلامي حركت مي كند. مسئولان، اعضا و بسياري از هواداران حزب الله، تصاوير رهبران ايران را در محل كار و سكونت خود نصب مي كنند. نمازجمعه آيت الله خامنه اي و برخي سخنراني هاي او به طور زنده و مستقيم پخش مي شود. حزب اللهي ها در لبنان به آيت الله خامنه اي مي گويند «السيد القائد».

وي يادآور شد: سيدحسن نصرالله بارها در سخنراني هايش بر اين موضوع تاكيد كرده كه «ما به ولايت فقيه معتقديم» و رهبر ايران را «امام خامنه اي» خطاب كرده است. اين وضعيت در ميان اعضاي حزب الله هم ديده مي شود. برخي ديگر از لبناني ها آيت الله خامنه اي را به عنوان رهبر سياسي مقتدر و حامي مقاومت قبول دارند و از مواضع او پيروي مي كنند.