۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۰۹:۳۹

دستورالعملی برای روزنامه‌های اصلاح‌طلب

مرکزیت شورای راهبردی اصلاح طلبان از برنامه ریزی جدید این جریان برای مبارزه و نفی جبهه به اصطلاح بدلی اصلاح طلبان پرده برداشت.
کد خبر : ۶۰۵۱۵

به گزارش صراط به نقل از محدوده، مرکزیت شورای راهبردی اصلاح طلبان ضمن تاکید بر این موضوع که پرونده انتخابات مجلس نهم برای این جریان بسته شده است از برنامه ریزی این جریان برای مبارزه و نفی جبهه به اصطلاح بدلی اصلاح طلبان پرده برداشت.

در این پرو‍ژه قرار است روزنامه‌های طرفدار فتنه سبز ضمن بیان دلایل استراتژی اصلاح طلبان در تحریم انتخابات مجلس ، ماهیت جریان مستقل اصلاح طلب را که بر خلاف برنامه سردمداران فتنه در انتخابات مجلس شرکت کردند را نفی کنند تا با توجه به این گونه عملیات های روانی ، شکست اصلاح طلبان در پروژه تحریم انتخابتی را خنثی کنند.

قرار است که رسانه‌های اصلاح طلب با انتشار یادداشت ، گفتگوها و  انتشار موضع گیری چهره‌های شاخص جریان تمامیت خواه اصلاح طلب، حضور این جریان که در چارچوب نظام در انتخابات مجلس شرکت کرده است را نفی کنند.

بر اساس این گزارش ،علی محمد حاضری مسئول کمیته احزاب و گروههای سیاسی ستاد انتخاباتی میر حسین موسوی در سرمقاله روزدوشنبه روزنامه آرمان ضمن اذعان به این راهبرد جدید جریان افراطی اصلاح طلب، از تصمیم گیری برای برخورد با جریان به اصطلاح بدلی اصلاح‌طلب در جلسه آینده شورای هماهنگی جبهه اصلاحات خبر داد.

 

نظرات بینندگان
مهتاب
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۷ - ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۱
۰
۰
حرف الکی خیلی میزنند