۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۰۹:۴۶

بین خدا و جنبش سبز یکی را انتخاب کنید(!)

آقای خزعلی، اگر اعتقادی به خداوند و نماز و روزه دارید باید حرفتان را پس بگیرید و پشت سر کشته شدگان بعد از انتخابات پنهان نشوید و از قول آنها سخن نگوئید و به شرافت انسان ها، چه قبل و چه بعد از مرگ احترام بگذارید
کد خبر : ۶۰۵۱۷

به گزارش صراط به نقل از کیهان: سایت گویانیوز که به دلیل وابستگی به سازمان «سیا» و درج آگهی استخدام برای این سازمان در میان اپوزیسیون به «سیانیوز» معروف است در مقاله ای به قلم امیر سایه- نام مستعار منوشه امیر- طی مقاله ای اعتقاد به خدا، نماز و روزه را «توهین به شعور تک تک مردم ایران و لگدمال کردن شرافت انسانی»! دانسته است.

این مقاله ضمن تقدیر از مواضع مهدی خزعلی در حمایت از فتنه 88 به بخشی از اظهارات اخیر وی که در آن گفته بود «... باید نظام و انقلابم را از دست نامحرمان و غاصبان نجات دهم» اعتراض کرده و خطاب به وی می نویسد هدف جنبش سبز(!) سرنگونی همین نظام اسلامی بود و شما نمی توانید در همان حال که خود را طرفدار جنبش سبز(!) می دانید از اعتقاد به «نظام» و «انقلاب» دم بزنید!

در ادامه این مقاله به بخش دیگری از اظهارات مهدی خزعلی که گفته بود «به لطف خدا و با سوگند به خون ندا و سهراب و...» اشاره شده و خطاب به وی آمده است «آقای خزعلی، اگر اعتقادی به خداوند و نماز و روزه دارید باید حرفتان را پس بگیرید و پشت سر کشته شدگان بعد از انتخابات پنهان نشوید و از قول آنها سخن نگوئید و به شرافت انسان ها، چه قبل و چه بعد از مرگ احترام بگذارید»!

مقاله گویانیوز که به قلم منوشه امیر نوشته شده، تعریف دقیقی از فتنه 88 ارائه کرده است، چرا که فتنه یاد شده در فاصله کوتاهی بعد از شروع آن از تمامی مبانی دینی و اسلامی عبور کرد و همانگونه که در مقاله گویانیوز آمده است؛ اعتقاد به خدا و معاد و نماز و روزه نمی تواند با جنبش سبز(!)- فتنه آمریکایی اسرائیلی 88- همخوانی داشته باشد و این نکته بدیهی تر از آن است که قابل انکار باشد، اهانت به ساحت مقدس امام حسین(ع)، نفی وجود مبارک حضرت بقیه الله الاعظم- ارواحنا لتراب مقدمه الفداء- آتش زدن مسجد، حذف قید اسلام از گزاره «جمهوری اسلامی ایران» و ده ها اقدام مشابه دیگر که حمایت آشکار موسوی و کروبی و خاتمی را در پی داشت، فقط چند نمونه از مجموعه شواهد و اسنادی است که جای کمترین تردیدی در ماهیت نه فقط غیردینی بلکه ضد اسلامی و ضد دینی فتنه 88 باقی نمی گذارد. بنابراین حامیان فتنه سبز(!) نمی توانند از یکسو مدعی اعتقاد به خدا و اسلام باشند و از سوی دیگر کفش مدیران بیرونی و سران داخلی فتنه آمریکایی اسرائیلی 88 را جفت کنند! برخورد حقارت آمیز افرادی نظیر منوشه امیر اسرائیلی با اینگونه افراد- که به یقین از اعتقادات اسلامی خود دست نکشیده اند- می تواند و باید عبرت انگیز و درس آموز باشد.

 

نظرات بینندگان
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۹ - ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۱
۱
۰
مطمئنم این مقاله رو مملی نوشته!
زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۴ - ۰۸ تير ۱۳۹۱
۱
۰
نخیر بفرمایید که مردم باید بین خدا و حضرت مهدی(عج) و حکومت بدعت گزار شما یکی و انتخاب کنن.
متاسفم.
الهم عجل لولیک الفرج.
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز