۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۳:۱۹

لاریجانی: مجلس پدرسالار نمی‌خواهد

رئیس مجلس گفت: مجلس پدرسالار نمی‌خواهد، برخی احساس می‌كنند كه باید نمایندگان را در قبضه خود بگیرند.
کد خبر : ۶۰۵۹۸

به گزارش صراط، ایرنا امروز در مطلبی با عنوان "حاشیه‌های حضور لاریجانی در یك همایش انتخاباتی" نوشت: لاریجانی كه عهده دار ریاست مجلس هشتم است، شب گذشته در نشست انتخاباتی یك جبهه سیاسی در حسینیه فاطمیون تهران حضور یافت.

لاریجانی در این نشست از هفت نفر از آقایان حاضر در این فهرست انتخاباتی، تعریف و تمجید كرد كه از این تعداد پنج نفر در جلسه حضور داشتند.

رییس مجلس از بیان دیگر اسامی این لیست خودداری كرد.

همچنین وی در بخشی از سخنان خود توصیه كرد كه مردم به بانوان رای دهند. لاریجانی نام سه تن از خانم های لیست جبهه متحد اصولگرایان را بیان كرد ولی از ذكر نام یك نفر خودداری كرد.

منتخب مردم قم در مجلس نهم در بیان گفته های خود از یكی از نامزدهای حاضر در لیست انتخاباتی دیگر كه با حضور چهره های اصلاح طلب تشكیل شده است، تمجید كرد.

رییس قوه مقننه در این نشست برخی از ناگفته های خود را نیز گفت: مجلس پدرسالار نمی‌خواهد، برخی احساس می‌كنند كه باید نمایندگان را در قبضه خود بگیرند.

لاریجانی گفت: گاهی فریادهای سیاسی افرادی كه كمتر در مجلس حضور دارند، در بیرون بلند می‌شود؛ این افراد مجلس را با منطقه حزبی عوضی گرفته‌اند؛ با دعواهای حیدری نعمتی كه مشكلات مردم حل نمی‌شود.

از نكات قابل توجه این جلسه این بود كه دو تن از اعضای فهرست انتخاباتی در ابتدای سخنرانی لاریجانی جلسه را ترك كردند.