۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۳:۵۹

گلایه نوری زاد از مردانگی اوباما

اگر اوباما یک ذره مردانگی داشت و پشت سر مردم ایران ایستاده بود، مردم ایران بدون نیاز به آمریکا و جنگ این رژیم را سرنگون می کردند.
کد خبر : ۶۰۶۲۴

به گزارش صراط به نقل از جام نیوز، در برنامه همصدایی که در تاریخ 29 آوریل (10 اردیبهشت) از شبکه اندیشه پخش شد، مهمان برنامه "علیرضا نوری زاده "در سخنانی گفت:
«درود بر آمریکا که صدام را سرنگون کرد و درود بر آمریکا به خاطر سرنگون کردن ملا عمر. اما باراک اوباما با کارهای منافقانه اش بسیار به آمریکا لطمه زد. اگر اوباما یک ذره مردانگی داشت و پشت سر مردم ایران ایستاده بود، مردم ایران بدون نیاز به آمریکا و جنگ این رژیم را سرنگون می کردند. و ما می بینیم که در حساب و کتاب های اوباما آقای خامنه ای جایگاه بیشتری دارد تا مردم.»
نوری زاده در بخش دیگری از سخنانش گفت: «من هیچ گاه نگفته ام که با اصلاح طلبان بر سر یک میز نمی نشینم بلکه گفته ام که با شوهر فاطمه حقیقت جو نمی نشینم اما با مجتبی واحدی تا جهنم هم می روم و با سازگارا می نشینم. من با اینها مشکلی ندارم.»
خطاب به نوری زاده باید گفت در مورد اینکه گفتید که حاضرم با مجتبی واحدی به جهنم هم بروم این نکته قابل تأمل است که خوب است شما از سرنوشت حتمی خود و همفکرانتان آگاه هستید و با این حال دست از تضعیف ارزش های دین مبین اسلام و نظام اسلامی بر نمی دارید.