۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۴:۰۱

حمله به بنرهای تبلیغاتی یک کاندیدا

این افراد با استفاده از چاقو و وسایل برنده طی شب گذشته اقدام به پاره کردن تصاویر و بنرهای تبلیغاتی سردار طلائی در مناطقی نظیر خیابان امام خمینی (ره) ، خیابان هاتف ، ملک شهر ، خیابان وحید ، چهار راه خاقانی ، زینبیه ، خوراسگان و ... کرده اند و البته پس از اعلام موضوع به نهادهای انتظامی ، تصاویر ضبط شده دوربین های شهری و بانک ها ، شماره پلاک بعضی از آن ها را مشخص کرد .
کد خبر : ۶۰۶۲۵

اصفهان فردا: شب گذشته راکبان خودروهای پراید و پیکان و چند موتور سوار ناشناس با حمله به بنرهای تبلیغاتی سردار طلائی که در مکان های قانونی نصب شده بود اقدام به پاره کردن این بنرها که حاوی جملات و تصاویر مقام معظم رهبری بود کردند.
 
این افراد با استفاده از چاقو و وسایل برنده طی شب گذشته اقدام به پاره کردن تصاویر و بنرهای تبلیغاتی سردار طلائی در مناطقی نظیر خیابان امام خمینی (ره)  ، خیابان هاتف ، ملک شهر ،  خیابان وحید ، چهاراره خاقانی ، زینبیه ، خوراسگان و ... کرده اند و البته پس از اعلام موضوع به نهادهای انتظامی ، تصاویر ضبط شده دوربین های شهری و بانک ها ، شماره پلاک بعضی از آن ها را مشخص کرد .
 
با نزدیک شدن روزهای پایانی تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس ، حجم بداخلاقی ها افزایش چشمگیری داشته و در این زمینه هوشیاری نهادهای ذیربط ضروری به نظر می رسد.
 
بر اساس این گزارش همه این موضوعات در حالی رخ می دهد که هر روز بر تعداد سایر بنرهای تبلیغاتی سطح شهر افزوده شده و هیچ مشکلی اعم از جمع آوری توسط نهادهای مسئول و یا پاره کردن توسط افراد ناشناس برای آنها وجود ندارد. 

خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز