۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۴:۱۳

کلاهبرداری جالب یک زن +عکس

اخیرا در خبرها آمده بود يک زن مکزيکي 9 قلو باردار است و اين خبر جنجال بسیاری در رسانه ها به راه انداخت ، اگرچه "کارلا ونزا پرز" 32 ساله با مدارک رسمي ،...
کد خبر : ۶۰۶۳۲

پرداد به نقل از مگ فور: اخیرا در خبرها آمده بود يک زن مکزيکي 9 قلو باردار است و اين خبر جنجال بسیاری در رسانه ها به راه انداخت ، اگرچه  "کارلا ونزا  پرز" 32 ساله با مدارک رسمي ، ادعاي بارداري اش را ثابت کرده بود اما ثابت شد اين زن شیاد اصلا باردار نبوده است و ادعایش دروغی بیش نبود است.

 آپلود سنتر

در خبرها آمد بود اين زن پس از تلاش فراوان براي بارداري و درمان ناباروري اش اين بچه هارا باردار شده است . وي درمصاحبه اش با يک شبکه تلويزيوني گفت" قرار است بچه ها طي يک عمل سزارين متولد شوند و پزشکان از او خواسته اند تا جايي که ميتواند شرايط را کنترل کند تا بچه ها کاملتر شده و راحت تر متولد شوند اما تنها چيزي که او را نگران ميکند اوضاع اقتصادي خانواده است.

 آپلود سنتر

جنجال بسیاری بعد از پخش اين خبر در شبکه هاي محلي برپا شد و در نهایت اعلام شد اين زن يک شياد است و حتي باردار هم نبوده است ، علت اينکه اين زن چرا دروغ به اين بزرگي گفته است هنوز مشخص نيست و تخقیقات در این مورد همچنان ادامه دارد.
يک روزنامه محلي در این مورد مدعي شده است: او فقط با اعلام اين خبر و ارائه مدارک تقلبي قصد داشته رکورد بارداري چند قلويي را بشکند و با این کار نام خود را در کتاب رکوردهای گینس ثبت کند.
ناگفته نماند اين زن شیاد تنها 3 فرزند 15 و 12 و 4 ساله دارد.

نظرات بینندگان
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۳۸ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۱
۰
۰
مکزیکیها کلأ افراد غیر قابل اعتمادی هستند.