۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۴:۲۷

توهین شبکه وهابی به علمای اهل سنت

کارشناس شبکه وهابی کلمه گفت: «عالمان حنفی یا عقل ندارند و یا صد در صد خودفروخته اند چرا که می گویند ما با وهابیت و محمد ابن عبدالوهاب مخالفیم.»
کد خبر : ۶۰۶۳۴
به گزارش صراط به نقل از جام نیوز، شبکه های وهابی در ادامه اختلاف اندازی ها و تیشه زدن به اساس اسلام و مسلمین، سیری جدید را در دستور کار خود قرار داده و هر از گاهی به ایجاد اختلاف میان فرقه ها و مذاهب اهل سنت می پردازند. در این راستا سجودی از کارشناسان شبکه وهابی کلمه، طی اظهاراتی به بررسی دلایل شهرت موسس فرقه ضاله وهابیت، محمد ابن عبدالوهاب پرداخته و علت اصلی آن را، تخریب قبور و بارگاه بزرگان بخصوص امامان شیعه دانست.
وی سپس با ناراحتی تمام، از علمای حنفی مذهب اهل سنت که از مخالفان وهابیت می باشند، گله گذاری کرده و گفت: « عالمان پیرو مذهب ابوحنیفه، یا عقل ندارند و یا صد در صد خود فروخته اند. چرا که خود را مخالف وهابیت می نامند.»
وی در ادامه افزود: «این عالمان حنفی مذهب، توسل به بزرگان دین را همچون شیعیان قبول داشته و با تخریب قبور امامان شیعه مخالف هستند.»
وهابیت که نزد شیعیان و اهل تسنن به فرقه ای ضاله شناخته شده است، برای اینکه خود را از مسلمانان معرفی کند دست به هر کاری می زند.
این در حالی است که اهل تسنن با تبری جستن از وهابیت، آنها را خارج از اسلام می دانند.
در واقع سخنان کارشناس شبکه وهابی کلمه نیز ناشی از همین مطلب است.
برچسب ها: وهابیت کلمه صراط
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۷ - ۱۹ مرداد ۱۳۹۱
۱
۰
خداهدایتت بنمایدای گم کرده راه خدارا وای برکناره ی آتش به فریب رفته!!!
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز