۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۵:۱۲

تشکرهاشمی ‌ازحضور اصلاح‌طلبان

دبیرکل جبهه مردمی اصلاحات گفت: رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با حمایت از تفکر جبهه مردمی اصلاحات از اصلاح‌طلبان و سایر جریان‌های میانه‌رو به خاطر حضور در انتخابات تشکر کرد.
کد خبر : ۶۰۶۵۸

محمد‌زارع فومنی دبیرکل جبهه مردمی اصلاحات در گفت‌وگو با فارس با اشاره به دیدار امروز اعضای این جبهه ‌با آیت‌الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: جبهه مردمی اصلاحات در این دیدار گزارشی از فعالیت‌ها و عملکرد جبهه در مرحله اول و دوم انتخابات و برنامه‌های آتی جبهه در مورد انتخابات شورای شهر و ریاست جمهوری ارائه داد و در ادامه اعضا به بیان دغدغه‌های خود از وضعیت اقتصادی و مسائل اجتماعی، سیاسی و فرهنگی موجود و نظرات خود در این رابطه پرداختند.

وی در ادامه اظهار داشت: در این دیدار که ساعت 11 صبح در مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد، آیت‌الله هاشمی با استقبال از تفکر جریان مردمی اصلاحات همه گروه‌ها و جریانات را به رعایت اخلاق اسلامی و همچنین حفظ اعتدال و میانه‌روی دعوت کرد و گفت تفکرات مختلف باید در کنار هم بوده و یکدیگر را نقد کنند و هیچ جریان یا گروهی نباید در صدد حذف جریان یا گروه دیگر باشد.

دبیرکل جبهه مردمی اصلاحات خاطرنشان کرد: رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به مشارکت مردم در مرحله نخست انتخابات و تأکید بر تکرار این حضور در مرحله دوم از جناح اصلاح‌طلب و سایر جریانات میانه‌رو به خاطر حضور در انتخابات تشکر کرد و اظهار داشت که میان گروه‌ها و جریانات مختلف اختلاف نظر و اختلاف سلیقه وجود دارد که امیدواریم این مسائل جنبه سازنده به خود بگیرد.

فومنی ادامه داد: آیت‌الله هاشمی با ابراز ناراحتی از وضعیت کنونی کشور گفت که ایران کشوری بزرگ با ذخایر عظیم است که باید از این پتانسیل‌ها در جهت پیشرفت کشور استفاده شده و با برنامه‌ریزی‌های دقیق از ایجاد فضای یأس و ناامیدی در جامعه جلوگیری شود و نیز نیروهای انقلاب باید در کنار هم کشور و انقلاب را تقویت کنند.

وی در ادامه افزود: آیت‌الله هاشمی با ابراز نگرانی از آینده کشور تصریح کرد که ‌باید با برنامه‌ریزی دقیق و حساب‌شده کشور را به جایگاه واقعی خود که پیش از این در آن جایگاه قرار داشت، رسانده شود.

فومنی ادامه داد: رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در سالروز شهادت شهید مطهری تفکرات شهید مطهری را برای انقلاب راه‌گشا خوانده و گفت که از دست دادن شهید مطهری برای کشور در آن زمان ضایعه بزرگی بود و امروزه نیز نخبگان زیادی در کشور هستند که می‌توانند به پیشرفت کشور در زمینه‌های مختلف کمک کنند.

نظرات بینندگان
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۸ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۱
۱
۰
ظاهرا ساکتین و مردودین فتنه 88هنوز در پیله سکوت و مردودی مانده اند.