۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۰۸:۵۱

10 طلاق پر هزینه هالیوود+تصاویر

جالب است یا خنده دار؟ چندان فرقی نمی کند. در هر صورت برای مردم جالب است که به هر طریقی سرک بکشند و سر از کار ستاره های هالیوود در آورند. حاصل این سرک کشیدن ها، یکیش هم این گزارش است... /
کد خبر : ۶۰۷۴۱
هالیوود از دنیای ما نیست؛ جایی دور دور در همین نزدیکی، با ساکنانی غیر عادی و رفتارهای غیر عادی تر.
به گزارش روزگار نو، یکی از این کارهای غیر عادی که اهالی هالیوود انجام می دهند، ازدواج ها و طلاق هایشان است.
در این گزارش 10 طلاق مهم ستاره های هالیوود را مرور می کنیم.
میل گیبسون
پس از 29 سال زندگی مشترک و با داشتن 7 فرزند، در سال 2009، میل گیبسون مجبور شد 450 میلیون دلار بدهد تا از زنش جدا شود؛ اما با این کار، گران ترین طلاق را در بین هالیوودی ها به نام خود ثبت کرد!
مایکل جردن

مايكل جردن از مشاهير بسكتبال آمريكا با همسرش21 سال زندگي كرد، اما با این همه در انجام ازدواج دوم به خود تردید راه نداد و در سال 2006 از زن اول خود جدا شد. همسرش خانه 168 ميليون دلاري جردن را در ازاي این طلاق، گرفت تا دومین طلاق گران قیمت هالیوود رقم بخورد. آیا جردن با زن دومش چنان زندگی خواهد کرد که مجبور به پرداخت پول سنگین دیگری نشود؟


نیل دیاموند و مارسیا مورفی

زندگي مشترك این دو 25 سال طول کشید، اما سرانجام با توافق طرفین به پایان رسید تا دو فرزند از آن باقی بماند. مارسيا پس از خبرهايي كه مبني بر خيانت همسرش منتشر شد، تصميم به طلاق از او گرفت، البته هزينه طلاق اين زوج هيچگاه به طور رسمي اعلام نشد، اما دياموند يكبار طي يك مصاحبه به پرداخت 150 ميليون دلار اشاره كرد. دایموند پس از خیانت و طلاق به خود زحمت داد و با مدیر برنامه هایش ازدواج کرد. این خانم چیزی نزدیک به 29 سال از شوهرش کوچکتر است!
جورج نورمن

این گلف باز استرالیایی پس از 25 سال، در 2006، به زندگی مشترک اولش پایان داد و با تنیس باز مشهور، کریس اورت، ازدواج کرد. نورمن برای خلاصی از دست زن اول و رسیدن به تنیس باز مشهور 150 میلیون دلار پرداخت کرد و البته قول داد همچنان با اولی دوست باشد!
تایکر وودز و الین نوردگرن
از بس روابط گلف باز معروف با جنس مخالف زیاد شد، خانمش مجبور شد حسادت کند و 100 میلیون دلار از در آمد شوهر بازیگوشش را بگیرد تا دیگر کاری به کار او نداشته باشد و هر کدام بروند سی خود!
این دو تا 2010 شش سالی با هم زن و شوهر بودند.
استيون اسپيلبرگ و امي ايرونيگ
آقای اسپیلبرگ هم در عقدنامه پیش بینی کرده بود و هم بعدا خیلی زحمت کشید تا از پول هایی که با زحمت به دست آورده، چیز زیادی به خانم ایرونیگ نرسد؛ ولی آخرش رسید!
از این زندگی چهار ساله یک پسر به اسپلبرگ رسید و 100 میلیون دلار به خانم ایرونیگ!
مدونا
بعد از طلاق، مدونا به خبرنگاران گفت، دیگر حاضر نیست زیر بیرق کسی زندگی کند؛ زیرا خلاص شدن از دست شوهر اولش برای او 90 میلیون خرج روی دستش گذاشته!

مدونا 8 سال با کارگردانی انگلیسی به نام گای ریچی زندگی کرد و صاحب یک بچه شد.
هریسون فورد
بعد از 18 سال بالاخره آقای هریسون، بازیگر آمریکایی، از دست زن دومش هم خسته شد و در سال 2004  به خانم نویسنده، میلیسیاماتسون، 90 میلیون دلار داد و با دو بچه رفت به سمت سرنوشت جدید!
کوین کاستنر
علی رغم  عشق و عاشقی کاستنر و سیلوا در دانشگاه و  رسیدن طپش های قلب این دو کبوتر به هم در سال 1978، سرانجام در سال 1994 دیگر  قلب هیچ کدام از عشق نمی تپید و 80 میلیون دلار خرج روی دست آقای خانواده گذاشت. البته این را بعضی ها می گویند و مسئولیتش هم با خودشان است.
ماریان جودن
60 میلیون دلار پول خوبی بود که خانم ماریان جوردن بازیگر پس از تحویل یک بچه در سال 1993 از آقای کنی راجرز خواننده گرفت.
نظرات بینندگان
میم مثل مغنیه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۲ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۱
۳
۱
موضوع دیگه ای ندارید که به اون بپردازید؟ تازه با این تصاویر افتضاح!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۷ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۱
۳
۰
خیلی زرد شدی صراط!
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۳ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۱
۷
۱
مرسی از اینکه اطلاعاتمون رو بالا بردی!!!
سیفی زاده
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۵ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۱
۴
۲۰
صراط
صراط جان
صراططططططططططط
حمزه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۰ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۱
۳
۰
حالا یعنی چی؟
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۲ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۱
۱
۰
............... صراط ! از هر 10 تا مطلبتون یکی درباره ی مسائل ........! پسر جون اگه خیلی به این موضوعات علاقه داری تو خلوط خودت استفاده کن! از حاصل گشت و گذار اینترنتی و رقص و بی حجابی بی ناموسی و ... خودت فیض ببر دیگه پیش کاربرا خودت را رسوا نکن آقای ............! کار صراط همیشه افراط و تفریطه! صراط مستقیمو یادتون رفته !