۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۰۸:۴۸

دنیزلی : امیدمان به کریمی بود

فوتبال ملی - مصطفی دنیزلی می‌گوید علی کریمی نباید تعویض شود چون لیدر تیم است. مسئولیت همه اتفاقات را برعهده می‌گیرم / امروز برای دومین بار معده درد گرفتم
کد خبر : ۶۰۷۴۷

به گزارش خبرآنلاین؛ مصطفی دنیزلی سرمربی پرسپولیس در كنفرانس مطبوعاتی بازی با الهلال در مورد شكست تیمش گفت: «الهلال از قلب دفاع ما حمله می‌كرد. آن‌ها در بازی رفت هم همین كار را می‌كردند. امروز روز خوبی برای ما نبود.» دنیزلی در پاسخ به این سوال كه بالاخره چه زمانی این روزهای بد پرسپولیس تمام می‌شوند گفت: «قبلا هم گفته بودم اخراجی‌های من از كل تیم است. یك چیزی را فراموش نكنید. ما در یك گروه سخت قرار داریم. بازیكنان من در این گروه سخت تا به امروز فوق‌العاده امتیاز جمع كرده‌اند. پرسپولیس قطعا نیاز به تقویت دارد. اگر قرار باشد دو بازیكن خوب این میدان را نام ببریم قطعا از تیم ما نیستند. البته ما احتمالا صعود می‌كنیم اما شاید در بازی بعد میزبان نباشیم. این را باید قبول كرد كه الهلال تیم خوبی است. من این را الان نگفتم. همان موقع كه قرعه‌كشی شد گفتم الهلال تیم خوبی دارد.»

یكی از خبرنگاران به دنیزلی گفت قبول ندارد كه الهلال تیم خوبی است و دنیزلی در پاسخ او گفت: «این نظر شماست ولی الهلال از همه نظر موفق بوده. اگر قرار بود همه بازیكنان من موفق باشند، هیچ مسابقه‌ای را نمی‌باختیم ولی قبول دارم كه خیلی از بازیكنان من در این مسابقه بد بودند.»
خبرنگار دیگری از دنیزلی در مورد اختلافش با علی كریمی پرسید و گفت كه شایعه شده شكست‌های اخیر پرسپولیس به خاطر اختلافاتی است كه دنیزلی با كریمی دارد. سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این خبرنگار گفت: «قبول دارم علی كریمی روز خوبش نبود. اما برخی از بازیكنان هستند كه هر اتفاقی توی زمین بیفتد باید در تركیب باشند. علی لیدر تیم است. در روزی كه ممكن است علی خوب نباشد، بقیه بازیكنان باید جبران كنند. شاید یك روز هم برعكس شود. بازیكنان خوب نباشند و كریمی جبران كند.» خبرنگار دیگری از دنیزلی پرسید شما علی كریمی اختلاف دارید؟ كه دنیزلی در جوابش گفت: «هیچ اختلافی بین ما وجود ندارد. یك روزهایی هست كه یك سری از بازیكنان امید تیم هستند و می‌توانند نتیجه را عوض كنند. در این بازی هم امید ما به كریمی بود. اگر دوست دارید اختلاف باشد ما یك دعوایی راه بندازیم كه خیلی‌ها خوشحال شوند. هم من و هم افرادی كه آمدند ورزشگاه و هم افرادی كه در باشگاه هستند برای موفقیت پرسپولیس تلاش می‌كنند. امروز برای دومین بار است كه به خاطر فشار عصبی معده درد گرفته‌ام. یك بار دیگر هم گرفته بودم. اما با این حال نباید فشار روی بازیكنان من باشد. من مسئول تیم هستم و مسئولیت همه اتفاقات را قبول می‌كنم.»

نظرات بینندگان
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۴ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۱
۰
۰
بازیکن کم فروش نمی خوایم نمی خوایم
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز