۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۳:۰۱
نشستن بر کرسی مجلس، ارزش اینکه عقایدمان را زیر پا بگذاریم، ندارد

گلایه‌های‌کازرونی‌ازبداخلاقی‌های‌انتخاباتی

حجت الاسلام کازرونی نامزده جبهه متحد اصولگرایان گفت:اگر عقلانیت، اعتدال و دیانت حاکم نشود، نخستین کسانی که ضربه می خورند همان کسانی هستند که علم افراط و تفریط را بلند کرده اند؛ چرا که این قضیه مرز نمی‌شناسد.
کد خبر : ۶۰۸۱۴
به گزارش صراط به نقل از خبرآنلاین؛ این نامزد مورد حمایت جبهه متحد اصولگرایان برای حضور در انتخابات مرحله دوم مجلس نهم، گفت: امروز شما داد می‌زنید و افراطی عمل می‌کنید، فردا یک کسی که حنجره‌اش از شما قوی‌تر و از شما افراطی‌تر است و جلوی شما می‌ایستد و حرمت همه را می‌شکند.
 
 
این عضو مجلس خبرگان رهبری همچنین در گفت و گو با روزنامه ملت ما گفت: برخی با کارهای افراطی می‌خواهند به کجا برسند؟ ما ادعا می‌کنیم که می‌خواهیم مملکتی را با عنوان جمهوری اسلامی اداره کنیم که حرف اولش اخلاق و دیانت و تقواست. این شعارها وقتی با این اعمال سنجیده می شود، تناقض ایجاد می‌شود و آن وقت مردم جور دیگری فکر می‌کنند.
وی در بخش دیگری از این گفت و گو، افزود: بالاخره این انتخابات به پایان می‌رسد، یک عده رای می آورند و به مجلس می‌روند و یک عده نمی‌روند و نسل آینده می‌آید و قضاوت می‌کند که چه کسانی اخلاق را رعایت نکردند. عدم رعایت اخلاق خصوصا از سوی کسانی که اصولگرا هستند و اصول انقلاب را قبول دارند و در سلک روحانیت هستند واقعا لطماتی است که شاید جبران ناپذیر باشد. کازرونی همچنین گفت: ما در زمینه اخلاق ضعیف هستیم.
این مرحله می‌گذرد ولی آن‌هایی که باعث شدند این تخریب‌ها ایجاد شود تامل بیشتری کنند و به شکلی وارد میدان شوند که این قضایا تکرار نشود. انسانی که اصولی را قبول می‌کند، به بهشت و جهنم و اطلاع و آگاهی خداوند ایمان دارد، قاعدتا باید با انسانی که این اعتقادات را ندارد، فرق داشته باشد. مگر یک مجلس چقدر ارزش دارد. چشم به هم بزنید چهار سال تمام می‌شود و می رود. چهار سال واقعا زمانی نیست که کسی بخواهد به خاطر نشستن بر کسی مجلس همه ارزش‌ها و عقاید خود را زیر پا بگذارد.