۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۲:۵۳

تله گذاري ضد انقلاب براي خاتمي

ميرحسين موسوي نيز چندماه قبل از انتخابات رياست جمهوري سال 88، به طور پنهاني با سران نهضت آزادي ارتباط گرفت.
کد خبر : ۶۰۸۲۵
به گزارش صراط به نقل از کیهان ديدار پنهاني سيدمحمد خاتمي با خانواده دو تن از اعضاي مركزيت گروهك نهضت آزادي پس از يك هفته لو رفت.
افشاي ملاقات خاتمي با خانواده دو تن از اعضاي بازداشت شده گروهك نهضت آزادي، از سوي پايگاه اينترنتي «كلمه» وابسته به گروهك شوراي هماهنگي سبز كه از خارج كشور به روز رساني مي شود، صورت گرفته است.
به نظر مي رسد لو دادن ديدار مخفيانه خاتمي با خانواده محمد توسلي (رئيس دفتر سياسي گروهك نهضت آزادي) و داماد وي (محمد فريد) در راستاي تسويه حساب با خاتمي انجام شده است.
گروهك شوراي هماهنگي سبز با انتشار بيانيه رسمي خواستار تحريم انتخابات 12 اسفند مجلس شده بود اما خاتمي هر چند كه طي چند ماه قبل از آن، نشانه هايي از عدم حضور در انتخابات را بروز مي داد، در انتخابات مجلس شركت كرد و با خدشه در تصميم گيري شوراي هماهنگي، شوك بزرگي را در ميان حاميان فتنه سبز ايجاد كرد.
 آن زمان گفته شد خاتمي درصدد فاصله گذاري با فتنه سبز براي احياي جبهه اصلاحات و امكان فعاليت هاي سياسي است. بدين ترتيب اقدام سايت كلمه، در راستاي جلوگيري از عقب نشيني بيشتر خاتمي صورت گرفته است.
ميرحسين موسوي نيز چندماه قبل از انتخابات رياست جمهوري سال 88، به طور پنهاني با سران نهضت آزادي ارتباط گرفت. او هر چند با شدت تمام انتشار خبرهايي در اين باره را تكذيب و منتقدان را هو مي كرد، اما بعد از انتخابات و كليد زدن پروژه آشوب، ارتباطات با گروهك مطرود امام خميني(ره) را علني كرد.
برخي از اعضاي گروهك نهضت آزادي و گروهك ملي-مذهبي با فرار به پاريس و لندن، به محافل اپوزيسيون لائيك از يك سو و فراريان حزب مشاركت نزديك تر شده اند.
در همين حال بنابر اخبار منتشره ماهنامه نسيم بيداري به خاطر انتشار مصاحبه اي با خاتمي و چاپ عكس وي در صفحه اول خود توقيف شده است.
خاتمي در آن مصاحبه با ستايش از نلسون ماندلا مي گويد مهم ترين درس ماندلا براي اصلاح طلبان واقعي در جهان اين است كه تنها راه رسيدن به اهداف، اتخاذ شيوه هاي مدني است و خشونت اگر هم در لحظه اي موفق شود، هيچ گاه نمي تواند زندگي مطمئن و آرام بخشي را در درازمدت براي مردم تامين كند.
خاتمي با وجود موضع گيري هاي تند عليه راديكاليسم جنبش سبز و نقش منفي آن در انسداد مسير فعاليت هاي اصلاح طلبان، به طور علني و صريح موضعي درباره آشوبگران و اقدامات خشن و ساختارشكنانه آنها اتخاذ نكرده حال آن كه غير از خيانت هاي ارتكابي، اين تبيين صريح مواضع، حداقل لازمه نشان دادن عزم بازگشت به اصلاح طلبي و فاصله گذاري با ساختارشكني و آشوب طلبي است.
خاتمي دراين ميان مجبور است دست به انتخاب بزند؛ بازگشت به جانب نظام و انقلاب و عذر آوردن نسبت به عملكرد خود در فتنه سبز يا انفعال در برابر كارگردانان جريان ساختارشكن كه به تعبير عباس عبدي درصدد بودند خاتمي را مجبور به رفتار انتحاري و خودكشي كنند.

 

نظرات بینندگان
روح الطبيبي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۸ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۱
۲
۶
اعمال خاتمي مصداق رفتار منافقانه است.

يكي به نعل ميزند و يكي به ميخ و اين ما را ياد افراد دنياپرست زمان صدر اسلام مي اندازد كه در ظاهر ايمان آورده بودند اما در خفا بر عليه حكومت اسلام اقدام ميكردند.
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۹ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۱
۲
۵
.
این ................ " خودشم بکشه، دو زار واسه ملت دیگه ارزش نداره"

میگم ملـــــــــــــــت"
چون پشتم به 9 دی و 22 بهمن 88 گرمه"
_______________________________
خاتمی دو راه داره:

1- بره به قمپزیسیون بپیونده،بره پیش همفکران و همکاران و معاونان سابق جون جونیش!

2-حالا که تبدیل به یه مرده سیاسی شده،بشینه کنج خونش،به گذشته اش بنگره(میخواد پشیمون بشه،میخواد نشه!=درهر صورت به حالش هیچ فرقی هم نمیکنه)
روح الطبيبي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
با اين حرف شما كه ديگر مردم براي خاتمي به خاطر عدم مرزبندي به قدر كفايت واضح با ضد انقلاب ارزشي قائل نيستند موافقم اما مطمئنا آقاي دكتر احمدي نژاد بعد از اتمام دوره خود بايد بيشتر به گذشته اش بنگرد و افسوس بخورد.

حداقل اگر دولت اصلاحات مانند دولت دكتر احمدي نژاد چندين بار اوامر مقام ولايت را ناديده ميگرفت اما اوضاع اقتصادي را به اين شرايط بد نكشاند و با اختلاف افكني هاي دائم بهانه به دست ضد انقلاب نميداد.
زنده به عشق خدا باش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
احمدی نژادت چرا ده روز خونه بود
روح الطبيبي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يازده روز!
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۳:۳۰ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۱
۲
۱
هنوز بعد 33 سال انقلاب و ضد انقلاب دارین؟!
روح الطبيبي
|
UNITED STATES
انقلاب ايران پوياست و ماانند انقلابهاي كمونيستي و بورژوازي رو به زوال نميرود چراكه خصلت اسلامي به آن ضميمه است و انقلابي گري و مردمي بودن مانند اسلامي بودن از آن قابل تفكيك نيست و هرگز جبهه حق عليه باطل را ترك نميكند.