۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۴:۳۰

راهپیمایی فاحشه‌ها در قدس اشغالی

گروهی از زنان صهیونیست با درآوردن خود به شکل زنان بدکاره، قصد دارند در قدس شریف، شهر مقدس تمام ادیان ابراهیمی دست به راه‌پیمایی بزنند.
کد خبر : ۶۰۸۶۳

به گزارش فارس به نقل از روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت، تاکنون 160 نفر آمادگی خود را برای شرکت در این راه‌پیمایی اهانت‌بار اعلام کرده‌اند.

بنابراین گزارش، بهانه این جماعت برای برگزاری راه‌پیمایی مزبور اعتراض به کسانی عنوان شده است که از زنان می‌خواهند برای کاهش تجاوز و جرایم جنسی، از لباس پوشیدن شبیه به زنان روسپی خودداری کنند. این راه‌پیمایی قرار است از میدان پاریس آغاز شده و در "هورس پارک" اتمام پذیرد.

تمام آنچه این جماعت آن را اهانت به خود پنداشته و به بهانه آن قصد اهانت به تمام ادیان توحیدی را دارند، سخنان یک پلیس کانادایی بوده که از زنان خواسته است که برای آنکه مورد تجاوز واقع نشوند، به شیوه تحریک‌آمیز و شبیه به روسپیان لباس نپوشند. پیش از این نیز راه‌پیمایی‌های مشابهی در تل‌آویو و حیفا برگزار شده بود.

شدت این رسوایی به حدی است که صدای "یوسی داچ"، معاون شهردار قدس اشغالی را نیز درآورده و وی نیز با بیان اینکه "اورشلیم شهری متفاوت است" و هر آنچه در تل‌آیو اتفاق افتاد نباید در آن نیز اتفاق افتد، ابراز داشته که تلاش می‌کند جلوی این اقدام را بگیرد.

رژیم صهیونیستی که با غصب سرزمین‌های فلسطین تاسیس شد، بسیاری از مناطق اشغالی را به مامنی برای فساد اخلاقی بدل کرده که سواحل مدیترانه از آن جمله‌اند.

نظرات بینندگان
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۸ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۱
۱
۰
لزومی نیست خودشان را به شکل بدکاره در بیاورند چون این کاره هستند.
قیصر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۷ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۱
۰
۰
قابل توجه خانمهای خود فروخته و وطن فروش ! در بی بی سی و همه اعوانشان در امریکا؟