۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۴:۵۶

ایراد مجري‌سیما به تفکیک‌مجريان زن‌ومرد

بهروز تشكر با اعتقاد بر اينكه بعيد مي‌دانم طرح «تفكيك مجريان زن و مرد در گفت‌وگوهاي تلويزيوني» قابليت اجرايي شدن داشته باشد، خاطرنشان كرد: فكر نمي‌كنم قرار گرفتن مجريان زن و مرد كنار همديگر و اجراي برنامه‌، ايجاد اشكال خيلي بزرگي كند كه ما آنها را از هم تفكيك كنيم.
کد خبر : ۶۰۸۷۳

به گزارش صراط به نقل از ایسنا، مجري برنامه «تهران20» شبكه تهران، با بيان اينكه مجريان برنامه در حقيقت نماد هر برنامه هستند، افزود: ادبياتي هم كه آنها به كار مي‌گيرند بر بيننده‌ها بسيار تاثيرگذار است.

او با بيان اين پرسش كه مگر تاكنون در اجراي برنامه‌ها بين خانم و آقا اشكالي ايجاد شده است كه چنين كاري صورت بگيرد؟ افزود: اين طرح در صورتي اعمال مي‌شود كه مجري ادبيات اجرا را رعايت نكند كه اين هم دليل بر اين نمي‌شود كه ما موضوع را به همه‌ي مجريان تعميم دهيم.

تشكر با بيان اينكه داشتن چنين حسي كه مجريان زن از مرد تفكيك شوند،‌خوب نيست، خاطر نشان كرد: 33 سال از عمر تلويزيون بعد از انقلاب مي‌گذرد، مگر تا به حال مشكلي در اجرا وجود داشته است؟ اگر اينگونه باشد گزارشگران هم بايد از يكديگر تفكيك شوند؛ البته بعيد مي‌دانم كه هدف تلويزيون اين باشد كه مجري زن و مرد را از يكديگر تفكيك كند ضمن اينكه ابلاغيه‌اي به ما نداده شده است.

تهران بيست

اين مجري با اشاره به اينكه مشكل تلويزيون ما مجريان زن و مرد نيست، اظهار كرد: مردم انتظار دارند كه مسائل و موضوعاتشان در برنامه‌هاي گفت‌وگو محور پيگيري شود در برنامه‌هاي تفريحي اين برنامه‌ها به گونه‌اي ارائه شوند كه شأن و منزلت بيننده رعايت شود. سريال‌ها به گونه‌اي ساخته شوند كه پيام زندگي سالم و ايجاد مناسبات سالم انساني داشته باشند. تلويزيون هر چند در اين مسير با فراز و نشيب‌هايي رو به رو بوده است اما به هدفي كه همه ما قائل هستيم در جامعه بسيار نزديك است و در واقع از هدف خود دور نشده است.

بهروز تشكر با بيان اينكه گاهي ممكن است برخي افراد در برخي از شبكه‌ها اشكال اينچنين داشته باشند، افزود: اما تلويزيون نقطه‌ي عطفي براي همه اقشار جامعه است و وجه اشتراك امروز همه‌ي خانواده‌هاي ايراني است كه حداقل يك يا دو تلويزيون در خانه دارند؛ بنابراين انتظارات مردم از تلويزيون خيلي بالاست و تلويزيون هم تلاش خود را مي‌كند تا انتظارات مردم را برآورده كند.

خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز