۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۵:۴۴

علامه‌مصباح‌باردیگردرتهران‌رای‌می‌دهد

مردم بصیر تهران بار دیگر شاهد حضور حضرت علامه مصباح یزدی در پای صندوق رای حوزه انتخابیه خود خواهند بود.
کد خبر : ۶۰۸۸۶

به گزارش صراط به نقل از بی باک، حضرت علامه مصباح یزدی بار دیگر روز جمعه 15 اردیبهشت برای انتخاب اعضای جبهه پایداری انقلاب اسلامی به تهران می آید تا به لیست 25 نفره جبهه پایداری انقلاب اسلامی رای دهد.

حضرت علامه مصباح یزدی در دور اول نیز با حضور معنادار خود در پای صندوق رای تهران به همه 30 نفر اعضای جبهه پایداری انقلاب اسلامی رای دادند.



گفتنی است، حضرت امام خامنه ای در بهمن 89 با حضور در بیت علامه مصباح یزدی در وصف او اینچنین فرمودند: « بنده هم به سهم خودم قدر آقای مصباح را می دانم. واقعا می دانم که ایشان در کشور و برای اسلام چه وزنه ای هستند و حقا و انصافا ما امروز نظیر ایشان را – حالا به این تعبیر بگوییم – خیلی نادر نظیر آقای مصباح ممکن است وجود داشته باشد با این وزانت علمی و عمق علمی و احاطه و وسعت و با این آگاهی و بینش و صفا. این سه جهت در ایشان جمع است هم علم  هم بصیرت به معنای حقیقی کلمه و هم صفا. این سه تا با هم در وجود ایشان خیلی ارزشمند است خداوند متعال انشاء الله وجود ایشان را برای ما و انقلاب محفوظ بدارد و وجود ایشان را سالم بدارد تا همه بتوانند از برکات ایشان استفاده نمایند. »

متاسفانه این روزها برخی از رسانه ها و کاندیدای وابسته به باندهای قدرت و ثروت سعی در تخریب چهره مطهری زمان و شاگردان وی را دارند.

با همه فشارها و شانتاژهایی که علیه جبهه پایداری انقلاب اسلامی صورت گرفت، علامه مصباح یزدی تصریح کرد: "اینجانب جبهه پایداری را بر سایر گروه‌های سیاسی ترجیح می‌دهم و نسبت به لیست جبهه هم انتقادی نداشته‌ام."  و در جایی دیگر فرمودند: "رعایت ضوابط شرعی و اصول انقلاب اسلامی در انتخاب کاندیداهای جبهه پایداری انقلاب اسلامی ستودنی است . "

نظرات بینندگان
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۳۵ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۱
۰
۰
برای رسیدن به قدرت چه کارهای که نمی شه . جریان بازی و باندی عمل کردن تا کجا؟ واقعا اگه هر کس در ایران بخواد چنین رفتاری انجام بده و بره تهران رای بده چی می شه ؟ این کار منطقی هستش؟؟؟