۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۶:۱۳

ورود تبلیغات انتخابات به نمایشگاه

حیاط مصلای تهران امروز و در نخستین روز بیست و پنجمین نمایشگاه کتاب تهران تعدادی از تراکت های تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس را در خود جای داده بود.
کد خبر : ۶۰۸۹۲

به گزارش مهر، بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در حالی امروز ۱۳ اردیبهشت ماه کار خود را به طور رسمی آغاز کرد که ۲ روز دیگر یعنی ۱۵ اردیبهشت ماه دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار می شود و فضای کشور تحت تاثیر مساله انتخابات است و همچنین تبلیغات محیطی نامزدهای انتخابات نیز در سطح شهر به چشم می خورد.

نمایشگاه کتاب تهران که یکی از پربازدیدترین نمایشگاه های کشور است شاید به نظر برخی نامزدها بهترین فرصت برای تبلیغات نیز باشد و به همین دلیل امروز در حیاط مصلی؛ محل برپایی نمایشگاه تراکت های تبلیغاتی برخی از آنها به چشم می خورد.

این تراکت ها که در سطح نمایشگاه توزیع شده بود بعضا بر روی زمین مصلی ریخته شده است که یکی از آنها جلب توجه خبرنگار ما را کرد و با دنبال کردن یکی از آنها موفق به یافتن تعداد دیگری نیز شدیم.

البته این روزها به گوش می رسد که برخی نامزدهای انتخاباتی قصد بازدید از نمایشگاه را نیز دارند که حتما همه آنها به قوانین تبلیغات واقف هستند.

تبلیغات نامزدهای مرحله دوم انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی از هفتم اردیبهشت ماه آغاز شده و ۸ صبح فردا پنجشنبه ۱۴ اردیبهشت به پایان می رسد.