۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۶:۲۹

مترسک‌ های راه‌ رونده! +عکس

گویا بهترین نام برای تیم فوتبال "پرسپولیس" همین نام باشد چون دست کم هوادار فوتبال اگر چیزی به اسم فوتبال نمی بیند، این نام می‌تواند برای وی تداعی‌گر ویرانه های پرسپولیس در جنوب ایران باشد.
کد خبر : ۶۰۹۰۸

پرسپولیس در دیدار با الهلال یکی از بدترین نمایش های تاریخ باشگاه را به نمایش گذاشت و به قول کاپیتان این تیم، علی کریمی، اقبال بلندی داشت که 6 گل نخورد. پرسپولیسی ها در روز بازی با الهلال نمایشی داشتند که واقعا فوتبال را به زیر سوال بردند. تیمی که مقابل بیش از 70 هزار تماشاگر بازی می کرد، تنها دو بار در طول 90 دقیقه توانست به دروازه حریف خود نزدیک شود و دروازه اش بارها و بارها تا آستانه فرو ریختن پیش رفت.

پرسپولیس تیمی است که در این چند سال بارها و بارها دروازه اش به ویژه در آزادی چهار بار باز شده است. پرسپولیس - فجر سپاسی، سال 85  (2-4)، پرسپولیس - سپاهان، سال 86 (1-4)، استقلال اهواز - پرسپولیس، سال 87 (1-4)، شاهین بوشهر - پرسپولیس، سال 88 (1-4)، پرسپولیس - سپاهان، سال 89 (1-4)، پرسپولیس - سایپا، سال 90 (2-4)، پرسپولیس - تراکتورسازی، سال 90 (1-4)

همه آن بازی ها که پرسپولیس چهار تا چهار تا گل خورد به کنار و این بازی با الهلال به کنار. شاید اگر محمد رویانیان به دیدار تیم های فوتسال پرسپولیس - گیتی پسند مشکوک شد بد نیست که فیلم این دیدار را هم مرور کند. واقعا چقدر می توان خستگی و بی انگیزگی را عامل افتضاح بازی کردن پرسپولیس برشمرد؟ اساسا مگر نماینده ایران جایگاه بدی در جدول رده بندی گروه D مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا داشت که می بایست اینچنین آزاردهنده بازی می کرد؟

بهترین بازیکن پرسپولیس در دیدار با الهلال کسی نبود جز دروازه بان بی ادعای این تیم، آسمیر آودوکیچ. اگر تیزچنگی او نبود شاید یک چهار تای دیگر به چهارتاهای قبلی این تیم اضافه می شد. اگر فرض را بر این بگذاریم که پرسپولیس پرطرفدارترین تیم ایران است، این یعنی اینکه بازی این تیم با یک تیم خارجی تقریبا بازی ملی محسوب می شود پس چگونه است که یک کمیته شکست واقعی - نه مثل آنچه تا پیش از این شاهدش بوده ایم - تشکیل نمی شود تا مرهمی باشد بر آلام علاقمندان به فوتبال.

الهلال روز گذشته هر بار که اراده کرد پشت دروازه پرسپولیس بود و به این ویرانه تاخت و تاخت و تاخت. علاقمند به فوتبال چه زمان به یاد دارد که سرخپوشان اینچنین حقیرانه مقابل حریف عربی خود کتف بسته بازی کنند؟ کرانچارها و دنیزلی ها آزمایش خود را پیش از این پس داده اند و باید علت ناکامی را در جای دیگری جستجو کرد. در واقع این تیم شده محلی برای خراب کردن نام هایی که مردم دوستشان دارند.

مسئولان دولت بارها اعلام کرده اند که تیم های فوتبال باید خصوصی شوند اما در عمل شاهد این اتفاق نبوده ایم. حال آنکه با خصوصی شدن باشگاه های فوتبال، جلوی حیف و میل پول های بی حساب گرفته می شود و بازیکنی جرات پیدا نمی کند مانند یک مترسک طول و عرض زمین را راهپیمایی کند. مترسک هایی که از بدیهی ترین اصول فوتبالی عاجزند و تماشاگر را بر روی سکو به سخره می گیرند.

منبع : مهر
نظرات بینندگان
قیصر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۲ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۱
۰
۰
درست می گویند که خداوند اول جنبه هر نعمتی را به ان انسان ؟ بدهد بعد خود ان نعمت را ؟
بابا جان!بواسطه همین ورزش و مردم و مملکت به این نعمت رسیدید؟ حالا تو زمین جلو چشم میلیونها ایرانی وطن پرست با دو دستگی که درست کرده اید؟ سعی یر رو کم کردن همدیگر دارید؟
شما ....... باسم یک ایرانی متعصب؟
وارد میدان میشوید در حالی که ان مستطیل سبز را عرصه تصویه حسابهای شخصی و گروهی خود قرار داده اید؟!
به چه حقی نام پر اوازه ایرن اسلامی ( که شامل همه ارزش های ما میباشد ) را به سخره گرفته اید؟
هر مشکلی که دارید؟قبل از ورود به زمین حل کنید ؟و لی وقتی که وارد زمین شدید دیگر یرای خودتان نیستید؟ بلکه نماینده یک ملت هستید؟ ان بازی انهم در برابر برادران ؟عرب؟
بالاخص نمایندگان وهابیت ؟
حاشا یه غیرتتان؟!
جناب اقای علی کریمی یک مقدار از ان غیرتت ( ...... هایت ) را که دائم در زمین با بازیکان و خبرنگاران و مسئولین حراست مجموعه های فرهنگی( ماه مبارک رمضان و
گردن کلفتی هایت برای .......) خرج بازی با دیگر تیمهای خارجی به خصوص با برادران؟ عرب یکن البته اگر چیزی از ان داشته باشی؟ !