۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۷:۴۸

هتلهای‌خالی و مسافرانی‌که چادر می‌زنند

شهردار شیراز گفت: در حالیکه هتلها و مسافرخانه های سطح شهر خالی هستند نباید به مسافران اجازه نصب چادر در پارکها را داد.
کد خبر : ۶۰۹۲۳

به گزارش خبرنگارمهر، علی رضا پاک فطرت ظهر چهارشنبه در مراسم تجلیل از دست اندرکاران ستاد تسهیلات نوروزی اظهار داشت: مسئولان نباید فقط در تعطیلات نوروز مانع نصب چادر در پارکها توسط مسافران شوند بلکه این اتفاق باید در تمامی ایام سال وجود داشته باشد تا شاهد رونق گرفتن فعالیت هتلها ومسافرخانه ها باشیم.

وی اضافه کرد: سازمان فضای سبز شهرداری شیراز در صورت نصب چادر در پارکها باید از پیمانکاران مربوطه توضیح بخواهد تا بدین وسیله از نازیبا شدن چهره شهر جلوگیری کند.

شهردار شیرازدر ادامه ضمن تقدیر از دست اندرکاران ستاد تسهیلات نوروزی بیان داشت: این ستاد باید از ابتدای سال فعالیت خود را آغاز تا با برنامه ریزیهای مناسب شهر شیراز را به طور مناسب به مسافران معرفی کند.

پاک فطرت ضعف در اطلاع رسانی و عدم مستند سازی مناسب توسط روابط عمومیهای مناطق وسازمانهای مختلف شهرداری را مهمترین نقطه ضعف ستاد تسهیلات نوروزی در سال جاری دانست.

وی همچنین فعالیت کمپ زیباشهر و باغ جنت در یک ماه از سال و خالی بودن این اماکن در بقیه ایام را نامطلوب توصیف کرد و ابراز داشت: طرح حضور مردم در طبیعت و استفاده آنها در طول شب از کانکسهای باغ جنت وزیبا شهر علاوه بردرآمدزایی برای شهرداری باعث خارج شدن مردم از فضای زندگی آپارتمان نشینی نیز می شود.

شهردار شیراز همچنین تصریح کرد: از طریق صنعت نمی تواند تمامی مشکلات شیراز را برطرف کرد ازاین رو مسئولان یابد تلاش کنند با رشد صنعت توریست در شهر زمینه لازم برای حل معضلات را فراهم کنند. 

نظرات بینندگان
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۴۵ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۱
۰
۰
هروقت قیمت هتل هاتون منصفانه بود و همه ی اقشار امکان استفاده اش رو داشتن اونوقت اینطوری نطق کنید لطفا.همین دلخوشی مردم رو هم ازشون نگیرید