۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۹:۱۴

اسامی‌نامزدهای جبهه‌متحد در کل‌کشور

جبهه متحد اصولگرایان با صدور بیانیه ای ضمن تقدیر از حضور پرشو و شعور مردم در دور اول انتخابات مجلس نهم، عموم امت حزب الله را به حضور گسترده در مرحله دوم دعوت کرده و اسامی مورد حمایت این جبهه در سراسر کشور را اعلام کرد.
کد خبر : ۶۰۹۳۵

پایگاه اطلاع رسانی جبهه متحد اصولگرایان: جبهه متحد اصولگرایان با صدور بیانیه ای ضمن تقدیر از حضور پرشو و شعور مردم در دور اول انتخابات مجلس نهم، عموم امت حزب الله را به حضور گسترده در مرحله دوم دعوت کرده و اسامی مورد حمایت این جبهه در سراسر کشور را اعلام کرد.
 
متن کامل بیانیه جبهه متحد اصولگرایان به این شرح است:

حضور بی بدیل و حماسی مردم غیور ایران و امت حزب الله در انتخابات 12 اسفند سال 90، برگ زرین دیگری بر تاریخ پرافتخار ملت قهرمان ایران افزود و بار دیگر پیوند وثیق امت و رهبری را به جهانیان نشان داد و توطئه آفرینی های دشمنان را ناکام ساخت.

اکنون و در این برهه حساس تاریخی که ملت رشید ایران قصد دارد تا بار دیگر با حضور گسترده خود حماسه 12 اسفند سال 1390 را تمام کند، جبهه متحد اصولگرایان به پشتوانه خرد جمعی و حمایت و راهبری علمای حوزه علمیه و روحانیت مبارز و انقلابی، فهرستی از نامزدهای اصلح اصولگرا  که در دور اول انتخابات مجلس نهم به مردم متدین و حزب الله معرفی کرده بود را برای مرحله دوم انتخابات بار دیگر به محضر ملت ایران معرفی نموده و علاوه برآن  در حوزه های جدید نیز ستاد مرکزی جبهه متحد هر استان نامزدهای انتخاباتی را معرفی کرده است.

امید است ملت غیور و سرافراز ایران روز 15 اردیبهشت هم با حضور گسترده در انتخابات مرحله دوم مجلس نهم، بیعتی مجدد با آرمانهای امام(ره) و شهدا و فرامین رهبر معظم انقلاب داشته باشند و با انتخاب نامزدهای معرفی شده، مجلسی بر محور کارآمدی و عقلانیت، عدالت و پیشرفت در سایه ولایت را تشکیل دهند.

نامزدهای جبهه متحد اصولگرایان در حوزه انتخابیه تهران:

1- دكتر لاله افتخاری
2- دكتر زهره الهیان
3- دكتر الهام امین‌زاده
4- ابراهیم انصاریان
5- دكتر اسدالله بادامچیان
6- مهندس محمدرضا باهنر
7- مهندس مهرداد بذرپاش
8- دكتر احمد توکلی
9- محمدنبی حبیبی
10- دكتر علی اصغر خانی
11- دكتر مجتبی رحماندوست
12- محمدنبی رودکی
13- فاطمه رهبر
14- دكتر علیرضا زاکانی
15- پرویز سروری
16- دكتر زهره طبیب‌زاده
17- حسین فدایی آشیانی
18- حجت الاسلام و المسلمین دکتر محسن کازرونی
19- اسماعیل کوثری
20- حجت‌الاسلام والمسلمین غلامرضا مصباحی مقدم
21- دكتر حسین مظفر
22- دكتر الیاس نادران
23- حجت‌الاسلام والمسلمین سيد محمود نبويان
24- دكتر حسین نجابت
25- بيژن نوباوه وطن