۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۲۰:۰۷

واکنش‌هیئت‌حل‌اختلاف‌قوا به برخی‌اخبار

هرگاه اطلاع رسانی در خصوص اخبار هیئت لازم باشد، به صورت رسمی از طریق این دبیرخانه صورت خواهد گرفت.
کد خبر : ۶۰۹۳۹

مهر: دبیرخانه هیئت عالی حل اختلاف و تنظیم روابط قوای سه گانه در واکنش به اخبار برخی رسانه‌ها درباره نحوه اجرای بخشی از قانون هدفمندی یارانه‌ها، در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: هرگاه اطلاع رسانی در خصوص اخبار هیات لازم باشد، به صورت رسمی از طریق این دبیرخانه صورت خواهد گرفت.

دبیرخانه هیئت عالی حل اختلاف و تنظیم روابط قوای سه گانه در خصوص اخبار متناقض منتشر شده راجع به به این هیئت د اطلاعیه ای اعلام کرد: هرگاه اطلاع رسانی در خصوص اخبار هیئت لازم باشد، به صورت رسمی از طریق این دبیرخانه صورت خواهد گرفت.

در این اطلاعیه آمده است؛ با توجه به اینکه از ابتدای رسیدگی هیئت عالی حل اختلاف و تنظیم روابط قوای سه گانه به اختلاف در نحوه اجرای بخشی از قانون هدفمند کردن یارانه ها، اخبار متناقضی در این زمینه از سوی برخی اشخاص و رسانه ها مطرح شده است، به استحضار ملت شریف می رساند؛ با توجه به شان مشورتی هیات عالی، هرگاه اطلاع رسانی در خصوص اخبار هیئت لازم باشد، به صورت رسمی از طریق این دبیرخانه صورت خواهد گرفت.

پیش از اخباری از سوی برخی رسانه‌ها منتشر شده بود مبنی بر اینکه آیت الله شاهرودی، رئیس هیئت عالی حل اختلاف و تنظیم روابط قوای سه گانه در موضوع اختلاف قوه مجریه و قوه مقننه بر سر آغاز فاز دوم هدفمندی یارانه، حق را به دولت داده است .

نظرات بینندگان
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۵۴ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۱
۰
۰
جناب سر دبیر خودت ببین این خبر را چند بار تایپ کردی !