۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۲۲:۴۹
استقلال به دنبال رتبه دوم

الجزیره صدرنشینی خود را تثبیت كرد

تیم فوتبال الجزیره امارات عربی متحده با برتری 4 بر یك برابر نسف قارشی ازبكستان، صدرنشینی خود در گروه نخست لیگ قهرمانان آسیا را قطعی كرد تا استقلال در دیدار پایانی خود به دنبال رتبه دوم باشد.
کد خبر : ۶۰۹۵۰

به گزارش ایرنا، در دومین روز هفته پنجم لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تیم الجزیره امارات در ابوظبی میزبان نسف قارشی ازبكستان بود و با ارایه یك بازی هجومی به پیروزی 4 بر یك دست یافت.

الجزیره با این پیروزی 13 امتیازی شد تا صعود خود به عنوان تیم نخست را قطعی كند و با این اوصاف دیدار پایانی این تیم برابر 'الریان' قطر تشریفاتی خواهد بود.

'ریكاردو اولیویرا' مهاجم برزیلی الجزیره بهترین بازیكن این میدان بود كه 3 بار در دقایق 14، 33 و 42 برای نماینده امارات گلزنی كرد و دیگر گل این تیم هم با ضربه 'باره داسیلوا' در دقیقه 6 به دست آمد.

'ایلكوم شومودوروف' در دقیقه 70 تنها گل نسف قارشی را درون دروازه الجزیره قرار داد.

با این اوصاف الجزیره با 13 امتیاز، استقلال با 8 امتیاز، الریان با 6 و نسف قراشی با یك امتیاز در رتبه های اول تا چهارم گروه نخست ایستادند.

در دیگر همزمان و از گروه دوم تیم پاختاكور ازبكستان در تاشكند با نتیجه 2 بر یك مغلوب الاتحاد عربستان شد تا نماینده عربستان با 13 امتیاز صعود خود را قطعی كند و پاختاكور با 7 امتیاز در رتبه دوم باقی ماند.