۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۶:۳۷

BBC به دنبال تبرئه شاهین نجفی

یک روز بعد از انتشار فتوای آیت الله العظمی صافی گلپایگانی مبنی بر ارتداد توهین کنندگان به امامان شیعه در فضای مجازی، شبکه دولتی بی بی سی در گزارش و مصاحبه با شاهین نجفی، خواننده مرتد، سعی در تبرئه وی کرد.
کد خبر : ۶۲۴۶۴

به گزارش صراط به نقل از جام نیوز، یک روز بعد از آنکه برخی از خبرگزاری ها و سایت های داخلی فتوایی را از «آیت الله العظمی صافی گلپایگانی» یکی از مراجع تقلید شیعیان، مبنی بر ارتداد "شاهین نجفی" خواننده رپ در خارج از کشور که در ترانه های خود توهین به مقدسات از جمله توهین به امام دهم شیعیان حضرت امام هادی [علیه السلام] را با هدف تابو شکنی از ارزش های اسلامی در دستور کار خود قرار داده است، منتشر کردند؛ شبکه بی بی سی فارسی (BBCPersian) با تهیه گزارش و ترتیب دادن مصاحبه ای با شاهین نجفی، سعی کرد وی را تبرئه کند.
گزارشگر بی بی سی فارسی با تشکیک در اینکه فتوای آیت الله العظمی صافی گلپایگانی –مدظله- شامل این خواننده هتاک بشود، گفت: «اگر ترانه شاهین نجفی اهانت به امامان شیعه تلقی شود، او هم شامل حکم ارتداد می شود.»
شبکه دولتی بی بی سی در ادامه با این بهانه که "موسیقی می تواند زبان اعتراض به زمان و زمین باشد" در توجیه پرده دری های این خواننده مرتد افزود: «اساس کار شاهین نجفی هم همین بوده است. بسیاری از طرفداران او کارهای شاهین را در راستای آزادی بیان می دانند و این در حالی است که عده ای هم خواب خاموشی ابدی شاهین را می بینند.»
در ادامه، این خواننده مرتد در مصاحبه با بی بی سی فارسی، توهین به مقدسات مسلمانان و شیعیان را رسالت خود دانسته و با وقاحت تمام می گوید: «من وقتی کاری را انجام می دهم به تبعات آن فکر نمی کنم و فقط رسالت خود را انجام می دهم»!!
وی همچنین با رد حکم ارتداد خود، در پاسخ به این سؤال که "خبرگزاری فارس فتوایی را از آیت الله صافی منتشر کرده است که اگر به ائمه [علیهم السلام] توهین بشود، حکم ارتداد دارد. آیا شما به ائمه [علیهم السلام] توهین کرده اید؟" مدعی شد: «من فکر نمی کنم به ائمه [علیهم السلام] توهین کرده باشم، من فکر می کنم عده ای در ایران با دست مایه قرار دادن مذهب به دنبال سوء استفاده از این فتوا هستند.»
وی به این سؤال نیز که "آیا شما با کارهای خود به دنبال تابو شکنی نسبت به برخی مسائل هستید؟" با تأیید آن، گفت: «بله؛ بخشی از آن آگاهانه صورت می گیرد که من آن را انکار نمی کنم. بخش آگاهانه سوار بر بخش ناخودآگاه ذهن و شخصیت درونی من است. به این دلیل من همان چیز را می نویسم و اجرا می کنم که هستم.»
گفتنی است در ابتدای مصاحبه، مجری بی بی سی فارسی تصریح  می کند که بنا به درخواست شخص شاهین نجفی، به سبب مسایل امنیتی، از اشاره به محل اقامت وی معذور است!
 

جام نیوز به دلیل ملاحظات اخلاقی و برای جریحه دار نشدن احساسات مردم مؤمن و متدین ایران اسلامی، ناگزیر است ویدیوی مربوط به گزارش و مصاحبه یادشده را با اندکی تقطیع به متن خبر ضمیمه کند.

 

نظرات بینندگان
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۷:۲۱ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۱
۲۵
۱۰
به اسم آزادی هر ...........
آشنا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۷ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۱
۳۰
۱۳
خوانند احمق، بی بی سی گناهت را سنگین تر میکنه. بامید خنثی کردن فتوا سراغ بی بی سی رفته ای؟
بدرگاه خدا و ائمه برو و عفو بخواه، بعید نیست داده شود و لااقل بلکه از عقوبت اخرویت کمی کاسته شود، واقعا که الحمدلله الذی جعل اعدائنا من الحمقاء.
ميرمحمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۶ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۱
۲۲
۴
كپي پيست ميكنين غمي نيست! اقلا اون پاراگراف آخر كه بيربط هست رو حذف كنين!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۲ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۱
۲۲
۷۲
بی بی سی شبکه بهائیان نجس را چه به این حرفها.
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
بنده ارادتی به بهاییان ندارم و اعتقادی هم به این مسلک ندارم ولی با توجه به اطلاعاتی که دارم عرض می کنم که بهائیان تمام ائمه شیعه را قبول دارند و امام حسن عسگری رای پدر روحانی سید علی محمد باب می دانند. تفاوت آنها با شیعیان در ظهور امام دوازدهم است.
رابطه بی بی سی و بهایی اینها هم که سوژه تکراری شماست
رسول
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اره قبول دارند سعید آقا فقط یه عیب کوچولو دارند اونم اینه که پیامبر اسلام رو قبول ندارند قرآن رو قبول ندارند دشمن خونی مسلمونها هستند البته در لفافه خنده
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اتفاقا پیامبر اسلام و قرآن رو هم قبول دارند ولی به خاتمیت آن اعتقادی ندارند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
با توجه به آیات قرآن کریم که رسول الله را خاتم النبیین می داند و اسلام را دین کامل معرفی می نماید، و با توجه به احادیث صحیح اهل سنت و شیعیان، ظهور یک دین به اسم بهائیت (آن هم با حمایت کامل انگلستان!)، و ادعای پله به پله ی پیامبرشان عبدالبهاء که اول خود را نایب امام زمان خواند و بعد گفت من خود امام زمان هستم و وقتی دید بازارش گرم شده، ادعای نبوت هم کرد!، چیزی جز تلاش استعمار برای ایجاد تفرقه درمیان مسلمانان نیست.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
من با یک بهایی همسایه هستم و دقیقا در جریان اعتقادات آنها هستم(و البته کلی هم راجب این دین مطلب خوندم ، نه از سر علاقه بلکه از سر تحقیق!)
کاری به اینکه دینشان کاملا ساختگیست ندارم(که واقعا ساختگی هست)
اما اونها تمامی امامان ما رو قبول دارند برای امام حسین احترام خاصی قائلند، پیامبر ما رو پیامبر الهی میدونند و دین خودشون رو دین بعد از اسلام میدونند!!! معتقدند که پیامبر اونها بعد از حضرت محمد(ص) مبعوث شده
شماهم آقا رسول جای اینکه الکی به کسی بپری و تخریب کنی یکم مطالعه کن بخدا بد نیست آدم با کمی مطالعه حرف بزنه و اظهار نظر کنه
بهائیت دین ساختگی و منحرفیست درش شکی نیست اما همیشه واقعیت رو باید گفت و تهمت و ناحق نباید بست.
رسول
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آقای ناشناس عزیز کسی که خاتمیت پیامبر اسلام رو قبول نداره یعنی قرآن رو قبول نداره یعنی اسلام رو قبول نداره ضمنا شما که اینهمه در باره بهاییت تحقیق کردی وبه حمدالله از نعمت همسایه ای این افراد بهره میبری چطوری نمیدونی که اینها دشمن درجه یک مسلمین علی الخصوص شیعیان هستند شما هم بهتره به جای دین ظاهر خندان و باادب این دشمنان درجه یک اسلام یه کم کتابهای بهاییانی که به دین اسلام تشرف پیدا کردن رو بخونید اصلا تا به حال شده با خودت فکر کنی چرا پایگاه و مقر اصلی آنها در اسراییل است ؟
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
رسول جان الان یهودی و مسیحیان هم همین اعتقاد رو نسبت به مسلمانان و حضرت محمد دارند و می گویند چنین چیزی نبوده . آیا این که ما اعتقاد به خاتمیت دین توسط موسی یا عیسی نداریم دلیل بر آن می شود که به حقانیت موسی و عیسی ایمان نداریم؟ آیا دلیل میشود که ما موسی و عیسی را تمسخر می کنیم.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
خیلی احمقانه است که ما باور کنیم بهائی ها به پیامبر اسلام(ص) و امامان شیعه اعتقاد دارند. چرا که اعتقاد به کسی داشتن، یعنی پذیرفتن دستورات او. و وقتی قرآن کریم (بعنوان کتابی که خود بهائی ها ادعا می کنند آنرا قبول دارند) از خاتمیت پیامبر اسلام و کامل بودن اسلام سخن گفته است، دیگر جای ظهور دین جدیدی به اسم فرقه بهائیت باقی نمی ماند!
البته داستان تاسیس این فرقه انگلیسی - صهیونیستی هم بسیار جالب و خواندنی است. و جالب است بدانید اسرائیلی هایی که مسجد و کلیسا را به آتش می کشند و با اسلام و مسیحیت بشدت دشمن هستند، احترام ویژه ای برای بهائیان قائل اند! اصلآ چرا باید مرکز بهائیان، در قلب سرزمین های اشغالی باشد؟! و اصلآ چرا کتاب پیامبر فارسی زبان آنان، عربی است؟!!!! در ایران ظهور کرده آن وقت کتابش را عربی نوشه!
رسول
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اقا سعید بهتون بر نخوره ولی باید بگم اطلاعات شما از مسائل دینی در حد بسیار کمی عزیزمن لقب خاتم الانبیاء فقط مخصوص پیامبر اسلامه نه حضرت عیسی و موسی وخود مسیحیان و یهودیان هم چنین اعتقادی ندارند بلکه مسیحیان مومن که به انجیل و تورات واقعی بدون تحریف اعتقاد دارند معتقدند که حضرت عیسی بشارت پیامبر آخرالزمان را که نام او به زبان عبری شبر یعنی احمد میباشد را داده است منتها به این اعتقاد ندارند که دین اسلام کاملترین دین است و حضرت عیسی دستور داده است بعد از من و ظهور دین اسلام دین مسیحیت منسوخ خواهد شد ضمنا تا به حال کدام مسلمان واقعی را دیده ای که پیامبران خدا را تمسخر کند تا به حال هر چه توهین و جسارت و بی شرمی نسبت به انبیاء الهی توسط اشخاص شده است یا توسط غرب بوده و یا بزرگ شده در غرب
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ببین رسول جان در این بهائیت مشکلات زیادی داره و نمیتونه بعنوان یک مسلک یا دین واقعی مورد استناد قرار بگیره شکی نیست ولی این دلایلی که تو برای زیر سئوال بردن بهائیت اسم می بری بیشتر خنده آور هستند. مرکز اینها در فلسطین (ونه اسرائیل) هستش چون حسینعلی نوری(بهاءالله) و فرزندش عباس افندی (عبدالبهاء) در اونجا تبعید بودند و اونجا فوت کردند و اینها از اونجا مشغول کار تلبغیشون بودند و موضوع مال قبل از تشکیل اسرائیله. میشه به عباس افندی در مورد نشانی که از ارتش انگلستان گرفته خرده گرفت ولی اینکه اونها چرا مرکزشان حیفاست ربطی به اسرائیل و اینها نداره. تا وقتی که شما با تهدید و فشار و زور بهائیان رو وادار به ترک دین می کنید نمیشه به هیچکدام از این کتابها ایمان آوردند چرا که کم نبودند کسانی که در کشورهای غربی یا عربی از اسلام یا مذهب شیعه خارج شدند و علیه آنها مطلب نوشتند. شما وقتی می توانید اینها را به اسلام برگردانید که با عمل و قولتان اونها رو شرمنده کنید نه با خط و نشان کشیدن و محروم کردن آنها از تحصیل و کار و غیرهم.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۶ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۱
۲۹
۲۱
مرگ بر شاهین نجفی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۴۷ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۱
۹
۷
بی بی سی علنی تمام مقدسات مسلمانان بخصوص شیعیان رامورد هجوم باقواعد ناشیانه واحمقانه هدف قرار داده واهدافی که دنبال می کند وتغذیه فکری که می شود ازاعماق فکر شیطانی وتوسط
دشمنان قسم خورد انسانیت وخود شیطان
استخراج می شود ودر لوای بحث شکستن
حرمتها ست والقاء به مخاطبین به عنوان شهامت است دقیقا افکار رذلیلا وشیطانی
.شیطانی به این جهت که در قران کریم
نهایت تمام پستیها وخباثیها وبدیها را شیطانی معرفی می نماید . وپیشتراز اینها نیز از این شبکه لجن افرین هم برمی اید کسی که مدیر عاملش انچنان دارای فساد اخلاقی است وافرادیکه معلوم الحال هستند
همکار .توقع دارید درس جوانمردی ومرام بده
امیر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۵۲ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۱
۸
۱۶
بی بی سی حمایت نکرد فقط خبر را گفت و نظر نجفی را نشون داد. مرگ بر شاهین نجفی کثیف
سلمان فارسی
|
UNITED STATES
|
۲۲:۵۱ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۱
۱۲
۱۱
سلام!!!
شاهین نجفی!!!!
اون حیوان که به ساحت امامان ما توهین کرده حق زندگی بر روی زمین را ندارد.
یادتان باشد از دوکارکاتوریست ملعون دانمارکی یکی مرد ودیگری زنده ماند!!!
صبح که مردم کپنهاک در حال تردد ورفتن به سرکار خود بودند باجنازه ای سوخته در کوچه ای بن بست مواجهه شدند.بعد از کالبدشکافی معلوم شد جنازه کثیف آن کاریکاتوریست است!!!
شاهین نجفی هرکجا باش نمی توانی از حکومت خداوند فرار کنید ومطمئن باش به تیر غیب سربازان حضرت حجت(عج)گرفتار می شوی!!!
تیر غیب این یادت باشد!!!!تیر غیب
ناشناس
|
UNITED STATES
سلمان جون پسرم قرصاتو بخور.همین خرافات باعث شده پدیده ای مثل شاهین نجفی ظهور کنه.
دانشجو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۲ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۱
۶
۱
جناب میرمحمد، لطفا چشماتونو باز کنیدو بعد حرف بزنید
اول متنو بخون، نوشته چی؟ به گزارش صراط به نقل از جام نیوز
س.م.م
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۲۵ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۱
۵
۶
نورا جان ، بیا بابا یه نظر بده بینم
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
توخودت گفتی بهم بامرام ول کن دیگه نظر نده!!!
یادت رفت!؟
س.م.م
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
با سلام
نورا خانم !
یادت رفت به بزرگترت سلام کنی ، اشکال نداره ...
نظر بده دخترم ولی کَل ننداز ...
اونم با بچه های جنوب تهرون ...
دیگه وقتی صراط بزرگی میکنه منتشرت میکنه ...
تو هم تشکر کن ...
و مثه یه دختر متشخّص نظر بده ...

نورا خانم خیلی آقایی

- از صراط متشکرم
مهسا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
نورا جان میگیم نظر بده تا یه کم بخندیم ، آخه شدی زنگ تفریح این سایت.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
قابل توجه همه دوستان عزیز اگه نورا نباشه اصلا تو این سایت نمیام تا مزخرفات جمعی از دوستانو بخونم.
به نظرم از همه منطقی تره در کنار اینکه از برخورد طنز آمیزو در عین حال جدی استفاده میکنه‏(عاشقتم نورا‏)‏
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
با تشکر از همه ی دوستان چه مخالف چه موافق!
فعلا هستیم در خدمتتون!
ناشناس آخری ممنونم ومنم دوستت دارم گلم.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
aman az kasani mesle nora ke hey ............
مهسا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
نورا جان شک ندارم که اون ناشناس خودتی.
آرش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
کلا این نورا خانم ظاهرا کار و زندگی نداره.
علی اکبر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۴ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۱
۱۱
۱۴
طبق فتوا مرجع عالیقدر ، کشتن این سگ امریکایی ، اسرائیلی وانگلیس بر عموم شیعیان واجب شرعی است خوش به سعادت کسی که این عمل بدست او انجام گیرد .انشاء الله هر چه سریعتر به سزای اعمالش برسد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۳ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۱
۱۱
۲۱
هر کس این حرومزاده رو به درک واصل کنه روز قیامت خود ائمه به کمکش میان خوش به سعادت اون فرد من که اگه به دستم برسه توی به درک واصل کردنش تردید نمیکنم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۱ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۱
۱۰
۳۸
هر کس این حرومزاده رو به درک واصل کنه روز قیامت خود ائمه به کمکش میان خوش به سعادت اون فرد من که اگه به دستم برسه توی به درک واصل کردنش تردید نمیکنم
yassin27
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۷ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۱
۱۲
۸
یه مشت عقده ای که برای جلب توجه دیگران از هیچ کاری دریغ نمیکنند
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۴ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۱
۱۲
۱۴
به خداحاضرم اورابکشم حتی اگر به قیمت کشته شدن خودم وخانواده ام باشد لعنت خدا بر این ملعون
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
بکش ببینیم!این گوی واین میدان!ببینم می تونی!؟
یاللا!ما منتظریم!
سام آریایی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ارتش هم اگه ببری نمیتونی دوست عزیز الکی خودتو خانوادتو به کشتن نده مگه نمیدونی دولت آلمان اعلام کرد از جانش محافظت میکنه.
س.م.م
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
با سلام
اول اینکه شیر مادرت حلال داش رضا ...
داش خودمی با غیرت ...
دوم اینکه نورا خانم بی سلام شروع کردی بماند اما ...
ببین دختر جون یه شعری هس که میگه ...
آب دریا را اگر نتوان کشید ، هم به قدر تشنگی باید چشید ...
مام میدونیم که بسیار صعب و مشکله ولی چی ...
آرزوشو داریم امیدش رو داریم ...
این که برا حال ماست برا گذشته هم میشه ...
تو بوگو از روی اخلاص که :
یا لیتنی کنت معک فأفوز فوزاً عظیماً یا أباعبدالله ...
با اصحاب سیداالشهداء علیه السلام شریکی تو اجر شمشیر زدن در رکابش ...
این داش رضای ما آرزو داره به هلاکت برسونه اون حرامی رو ...
اجرش رو برده ...
حالا اگه توفیق انجامم بیابه که نور علی نوره ...
قضیه از این قراره آبجی من ...
سومم اینکه ببین داش سام آریایی ، خودشو به کشتن نمیده اشتب نکن ...
اگه این حرفت درس بود الان تو نمیتونستی برا خ.ودت راحت نظر بنویسی ...
یا تو زندانای آمریکا بودی یا در ذلت و حقارت زیر چکمه های اونها ...
چون ما جنگ رو برا به کشته ندادن خودو خانواده باخته بودیم ...
هر چی که از جنایت و هتک حرمت ووو در بیرون مرز کشور آریاییت میشنوی و میبینی ...
الان تو داخل کشورت بود عزیز من ...

باتشکر
باران
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سام و نوراي عزيز، وجود همين رضاهايي كه شما سعي در تمسخرشون داريد، اون دولت‌ها رو اينطور ترسونده!! خدا رو شكر...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۴ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۱
۹
۸
من هم حرف اقا رضا قبول دارم من هم دوست دارم این سگ را بکشم حتی اگرکشته شوم
قیصر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۰ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۱
۸
۹
فریدون فرخزاد هم به تبعات لجن افکنی هایش فکر نکرد؟؟؟؟
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
متاسفم واست.فقط همین!
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آره همین کارها رو کردید که از اون شخص که در بهترین وضع یک شومن بود اسطوره ساختید
زهرا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۴۵ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۱
۱
۰
نورا جان خيلي ممنون كه اينجا هستيو نميذاري از خوندن بعضي نظراي مزخرف سكته كنيمو مرتب سر ميزني و جوابشونو ميدي
نقي هاتمي
|
AFGHANISTAN
|
۱۱:۲۵ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۱
۲
۱
آيا شما هم تحقيق كرديد من توان گوش كردن را ندارم و اگر توهين كرده باشد بايد با او صحبت كرد كه چي منظوري دارد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۹ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۱
۴
۰
آيا كسي هست كه راه‌هاي منطقي، عملي و كاربردي پيشنهاد بده، براي:
1)جلوگيري از بي‌اعتقادي و بي حرمتي شيعيان سست اعتقاد، نسبت به مقدساتمون
2)شرمنده و پشيمان كردن اين خواننده و امثال اون و هدايتشون به سمت توبه
3)مشتاق كردن ايرانيان غير شيعه، نسبت به گرايش به مذهب تشيع
4)جلوگيري از اهانت غيرشيعيان به مقدسات شيعه
منتظر جواب‌هاتون هستم...
قیصر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۹ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۱
۲
۲
قابل توجه بچه فوفول های اجنبی پرست؟
در انقلاب حضرت امام (رحمه الله علیه)همه جور ادم وجود داشتند که دلشان با اسلام و امام بود منجمله شهید (طیب ) و از این طیب ها هنوز وجود دارند که حاضرند از طریق ریختن خون کثیف مرتد هائی چون سلمان رشدی و اق شاهین ها ؟ به معراج بروند هر چند که این حرام زاده ها دیگر یک مرده متحرک هستند و هزینه نگداری و تامین امنیت انهااز هزینه تامین امنیت ملکه انگلیس هم بالاتر رفته( بی بی سی ) ولی بالاخره حق این حرام زاده ها را در هر کجا و هر زمان کف دستشان خواهیم گذاشت.
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۶ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۱
۳
۰
بی بی سی شبکه بهائیيان است فقط خواهش ميكنم شمابريد درمورد بهاييت تحقيق كنيد ببينيد چه جوردينيه انقدر شاكي مي شيد ازابن دين ضاله بعد اومدن ازكسي كه به امام ما توهين كرده دارن تبرئه مي كنن اونش به شماربطي نداره شاهين نجفي رو اگر بگيرم چنان باذولفقار بزنم تبرئه كامل بشه
*
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۹ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۱
۲
۰
به نام خداوند نقش بند خاک.
کسی در جایگاه عدالت وقضاوت نیست.
متاسفم که نااگاهانه از چنین شخصیت بزرگی خودتو سر زبونا انداختی.
ما فقط یه بار به دنیا میایم... .
یه دوست
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۳ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۱
۲
۱
چرا هرکس به یه جایی میرسه و محبوبیتی کسب میکنه یهو گند میزنه به همه چیز؟
اون از گلشیفته , اینم از شاهین !!
دیگه طرفدار هیچ کس نمیشم.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۵ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۱
۱
۰
چند نفر از خوانندگان اين مطلب و نظر دهندگان ،اين كليپ را ديده يا شنيده اند؟
از چيزي كه به آن ايمان نداريد پيروي نكنيد

و

لا اكراه في الدين
يار
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۱ - ۱۲ تير ۱۳۹۱
۱
۰
الهم عجل لوليك الفرج
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۱ - ۱۷ مهر ۱۳۹۱
۳
۰
بی بی سی توی برنامه نوبت شما آهنگ نقی رو با سانسور پخش کرد این یعنی حمایت از شاهین؟؟؟!!!!!!!
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۸ - ۱۷ مهر ۱۳۹۱
۱۰۱
۰
بگیر بزن بکش بدر و بدزد ببین میشه بازم پاک کنی حافظه ها رو

تنها رسم تو تبار تو سهراب کشی ست
زمین چطور از یاد ببره خون ... رو
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۹:۲۲ - ۰۸ آبان ۱۳۹۱
۱
۰
بلد نیستی حرف نزن
سید علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۰ - ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
۰
۰
شاهین نجفی حروم زاده !
چند سال از خدا میخوام توفیق کشتنت نسیبم بشه .
بالاخره به درک واصلت میکنم ... نمیمیرم تا دستم بهت برسه !