۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۲۰:۴۵

معامله‌ای بدتر از تن فروشی+ عکس

«برخی از مردم درمورد کار من قضاوت بدی کرده اند اما آنها واقعیت را درک نمی‌کنند. من بهترین کار را برای فرزندانم انجام دادم. هر چند چندین بار از دولت تقاضای کمک کردم و آنها به من قول دادند ولی هیچ کاری انجام ندادند».
کد خبر : ۶۳۲۸۱

به گزارش سرویس اقتصادی جام نیوز، روزنامه دیلی میل (Daily Mail) روز دوشنبه 25 اردیبهشت (May.14)، اعترضات مردم اروپا را به «جنگ برای بقاء» تشبیه کرد و نوشت: تشدید بحران اقتصادی و افزایش هزینه ها، برخی از مادران یونانی را به فروش فرزندان خود مجبور کرده است.
براساس این گزارش، تعدادی از مادران با توجه به ناتوانی در تامین هزینه ها به این نتیجه رسیده اند که بهترین راه فروش فرزندانشان می باشد. آنها معتقدند عملکرد دولت و فاجعه اقتصادی بوجود آمده موجب از هم پاشیده شدن خانواده هایشان شده است.
دیلی میل افزود: از جمله این موارد مادری به نام کاسیانی پاپادوپولو بوده که مجبور است هر ماه سفری 20 مایلی به پایتخت یونان برای دیدن فرزندان خود داشته باشد.
این زن بیوه 30 ساله، به علت ناتوانی در تامین هزینه پوشاک، خوراک و مدرسه ناچار شد سه فرزند خود که دو دختر 14 و 13 و یک پسر 12 ساله هستند را بفروشد. وی پس از ملاقات کوتاهی با فرزندان خود باید با آنها خداحافظی کند.
این مادر می‌گوید: برخی از مردم درمورد کار من قضاوت بدی کرده اند اما آنها واقعیت را درک نمی‌کنند. من بهترین کار را برای فرزندانم انجام دادم. هر چند چندین بار از دولت تقاضای کمک کردم و آنها به من قول دادند ولی هیچ کاری انجام ندادند، چرا که کشور یونان در بحران قرار دارد.
دیلی میل با اشاره به فراگیر بودن این بحران در قاره سبز افزود: شدیدترین بحران اقتصادی در سرتاسر اروپا مربوط به یونان بوده و بیشترین تظاهرات مردمی هم در این کشور برگزار شده است.
رواج فرزند فروشی در یونان درحالی است که طی ماه های اخیر هشدارهای زیادی نسبت به آثار سوء بحران اقتصادی بر جامعه اروپا داده شده است.
در همین راستا، هفته نامه یونانی پروتو (Proto) از افزایش آمار روسپیگری در یونان براثر بحران اقتصادی پرده برداشت و نوشت: متاسفانه در بسیاری از موارد زنان شوهر دار و دختران دانشگاهی برای تامین معاش و خرج زندگی به روسپیگری روی آورده‌اند.
پروتو به نقل از یک مقام ارشد پلیس یونان افزود: دیدن زنانی که برای تامین معاش فرزندان و خانه خود به طور مخفیانه به کار روسپیگری می‌پردازند وحشتناک است.
روزنامه فیگارو (Figaro) نیز طی گزارشی نوشت: بحران اقتصادی، دانش آموزان فقیر فرانسه را تا مرز فحشا و تن فروشی پیش برده است.
این درحالی است که آمریکا هم از این پدیده شرم آور درامان نبوده است. شبکه خبری abc در این باره گزارش داد: استمرار بحران اقتصادی آمریکا بر افزایش پدیده تن فروشی دامن زده است و برخی خانواده های نیازمند فرزندان خود را وادار به فعالیت در باندهای قاچاق انسان می کنند.
براساس این گزارش، هر ساله بیش از 300 هزار کودک در آمریکا در معرض سوء استفاده جنسی قرار می گیرند و این کشور به مرکز اصلی قاچاق کودکان تبدیل شده است.


 

نظرات بینندگان
سیفی زاده
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۱۶ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۱
۱۲
۲۱
جناب اقا ی سعید عزیز از کانادا
شما حتما میاید و این خبرو می خونید فقط لطف کنید و نظرتونو درباره ی مدینه ی فاضله ای که برای مردم ترسیم می کنید بگید
شما همیشه این اتفاقاتو اونجا انکار می کنید اما خودشون اصراری واسه انکار این قضایا ندارن
ضمنا باید خدمتتون عرض بکنم که بنده به هیچ وجه وجود فساد اخلاقی پیدا و پنهان در لایه های اجتماعی ایران رو انکار نمی کنم و قبول دارم
کنار اتوبان هم خود فروش زیاد دیدم پس کاری به ایران ندارم لطفا درباره ی غرب که برای امثال جناب عالی مقدس است بفرمایید
امیر مشهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
"شما همیشه این اتفاقاتو اونجا انکار می کنید اما خودشون اصراری واسه انکار این قضایا ندارن"
نکته دقیقا همینجاست برادر من، اونا خودشون اصراری و ادعایی بر مدینه فاضله نشان دادن کشورشون ندارن، اما در ایران متاسفانه دائما شعار همه چی آرومه، ما چقدر خوشبختیم، سر داده میشه. اگه کسی هم مثل همون یونان بخواد بیاد بیرون و حقش رو بگیره به هزار و یک وصله ی ناجور مزینش میکنیم که نمیتونه خوشبختی مردم ایران رو ببینه و عامل صهیونیست و آمریکای جهانخواره و ......
میرمحمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
امیرآقای متأسفانه همشهری! کسی توی مملکت ما هم اصرار و ادعایی بر مدینه فاضله نشون دادن نداره، شما هم بالغانه فکر کن و عاقلانه مقایسه کن! ایران با ممالکی که مثل اون درگیر جنگ و تحریم و محاصره بودن، افغانستان، عراق و کشورهای جهان سومی دیگه و بعد عادلانه قضاوت کن که مملکت ما "فاضله" تر است یا اونها؟
محمد رضا - تبریز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۴۳ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۱
۲۱
۱۵
امریکا 312 میلیون جمعیت داره و هر سال 300 هزار کودک در معرض سوء استفاده جنسی قرار می گیرند ( البته به گفته شما ) حالا مقایسه کنید با ایرانی که 75 میلیون جمعیت داره و هر سال ..... کودک در معرض سوء استفاده جنسی قرار می گیرند البته تو این کشور امار معنی نداره فقط بلدیم اماره اینو اونو دربیاریم چون میدونیم وضع خودمون وخیمه ....
البته اشاره ای به چین و روسیه نشد که وضعشون تو این زمینه حتما وخیم تر از دیگرانه ....
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
از گفتن چین روسیه فهمیدم دلت از جای دیگه پر
میرمحمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
متأسفم ... آمریکا و انگلیس تا وقتی سربازان جان برکفی همچون شما داشته باشن، غم ندارن ...
محمد رضا - تبریز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ناشناس جون عمیق فکر کن ...فکرت انحرافی کار میکنه....
میر محمد جان کجاشو دیدی حالا ....!
ss
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۰۹ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۱
۲
۰
همین اخبار از رسانه های همان کشورها منتشره شده و شما هم آن را منتشر کردید
مثل رسانه ملی ما که تمام اخبار کشور که باب طبع نظام محترم نیست در آن می شود اگر در جایی پخش شود سایت و روزنامه مورد نظر فیلتر و توقیف و مسئول آن می رود باغسرای کهریزک
در ضمن هیچ جای دنیا خالی از افراد و انجام عمل قبیح نیست
اما در بعضی جاها خبری از جای مهر و تسبیح و ادعای خدا خدا نیست اما در بعضی جاها نه تنها این ادعاعا وجود دارد بلکه افراد وابسته به حکومت وقتی به استخر می روند در خارج.......