۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۲۰:۵۵

شاهین‌نجفی را خبرگزاری‌فارس مرتد‌کرد!

شبکه من و تو برای اینکه از قافله حمایت از شاهین نجفی، خواننده هتاک و دین ستیز عقب نماند ضمن دفاع از این خواننده رپ، مدعی شده که حکم ارتداد آیت الله صافی گلپایگانی هیچ ربطی به شاهین نجفی نداشت و خبرگزاری فارس این حکم را به این خواننده منتسب کرد!
کد خبر : ۶۳۲۸۴

به گزارش جام نیوز، به دنبال حمایت شبکه های بی بی سی و صدای آمریکا از شاهین نجفی، خواننده هتاکی که در ترانه اخیرش به ساحت مقدس امام دهم شیعیان اهانت کرده بود، شبکه من و تو نیز برای اینکه از قافله حمایت از این عنصر دین ستیز عقب نماند به دفاع از این خواننده رپ پرداخت.
مجری من و تو که می خواست با پاک کردن صورت مسأله از نفرت ایرانیان به این خواننده هتاک بکاهد با وقاحت تمام، تلاش کرد وانمود کند که خشم و نفرت مسلمانان به دلیل هتاکی های شاهین نجفی نبوده است و آنچه که واکنش مسلمانان را به دنبال داشته تنها به خاطر فتوای آیت الله صافی گلپایگانی -که در خصوص جسارت کنندگان به امام یازدهم صادر شده است- بوده است که بر روی وب سایت این مرجع منتشر شد.
وی به این هم اکتفا نکرد و طی دروغی آشکار مدعی شد انتساب فتوای این مرجع به شاهین نجفی از سوی خبرگزاری فارس صورت گرفته است!! مجری من و تو در تأیید دروغ آشکارش گفت: «نکته اینجاست که فتوای آیت الله صافی گلپایگانی دو هفته قبل از اینکه ترانه شاهین نجفی منشر شود صادر شده بود!»
لازم به ذکر است که فتوای آیت الله صافی گلپایگانی کلی بوده و شامل هر کسی که به ائمه اطهار توهین کند می شود پس بر فرض که فتوای آیت الله صافی دو هفته قبل صادر شده باشد شامل شاهین نجفی نیز می شود.
این در حالی است که فتوای ارتداد که از سوی آیت الله مکارم شیرازی صادر شده است مربوط به زمان بعد از انتشار ترانه شاهین نجفی است.
در استفتائی از آیت الله مکارم شیرازی سؤال شد که "اخیرا فردی به نام شاهین نجفی از خوانندگان موسیقی در خارج از کشور در قالب متن شعر و ارائه تصویری موهون به امام دوازدهم شیعیان، امام یازدهم و گنبد مقدس امام هشتم شیعیان توهین کرده است. لطفا تکلیف شرعی شیعیان و دوستداران اهل بیت را مشخص کند."
آیت الله مکارم شیرازی در جواب این استفتاء فرموده اند: «هرگونه اهانت به مقام شامخ امامان معصوم و توهین آشکار به آنها اگر از سوی فرد مسلمان صورت گیرد، موجب ارتداد است.»
گفتنی است، شبکه من و تو که در به استهزاء گرفتن مقدسات و اعتقادات ایرانیان ید طولایی دارد عجیب به نظر نمی رسد که اینگونه از عناصر مرتد و هتاک به مقدسات اسلامی دفاع کند.

نظرات بینندگان
ناشناس
|
UNITED KINGDOM
|
۲۳:۴۸ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۱
۰
۰
و البته معروف.این به اصطلاح خواننده اصلا بدنبال همین بود که مطرح شود . پلیس المان از او حفاظت کند و عده ای با او مصاحبه کنند.و اکنون به نتیجه و بلکه ارزویش رسیده.باور بفرمایید او حاضر بود هر کاری بکند و کلی خرج کنه تا مطرح بشه.که اکنون به لطف بی تدبیری بعضی رسانه ها چنین شد.در چنین شرای بهترین واکنش بی محلی است.که شخص هتاک را به هم می ریزد..
روزبه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۴۹ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۱
۰
۰
فرقه ضاله بهائيت افيون ملتها . مدامي كه ما هستيم من و تو خره كي باشه
روزبه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۳ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۱
۱
۰
فرقه ضاله بهائيت افيون ملتهاست
میرمحمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۷ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۱
۱
۰
تصور کنید اگر این بی شرفها توی انتخابات 88 برنده میشدن و به قدرت میرسیدن چه جنایاتی میکردن ...
محسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۴۶ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۱
۰
۰
غزلی برای امام هادی علیه السلام
از شاعر اهل بیت علیهم السلام
استاد مسعود نوروزی راهی :
**********
هرگز نبوده ایم بجز خاک پای تو
دل مبتلا نبوده مگر مبتلای تو
ای راز عشق سینه اسرار باز کن
اشکیم ما و همسفر گریه های تو
دل های ما که راه به هم دارد این همه
با هم شکسته ایم دل و جان فدای تو
ملک کبیر عشق که ویران نمی شود
بالاتر از مناره و گنبد ، همای تو
رحمی به این دلم کن و بالی بده که ما
عاشق نمی شویم مگر در هوای تو
شاهین پرش شکست و به اوجت نمی رسد
آری حکایتیست به ارض و سمای تو
وقتی که دین عشق سزاوار عاشقیست
مرتد شود کسی که کند ناسزای تو
گویا که این تقاص نقی بودن شماست
ناپاک آن دلی که نگوید ثنای تو
از سامری امید به غیر از خُوار نیست
موسی ظهور می کند از سامرای تو
شاه جهان اگر که شوم هم دوباره باز
آیم به سامرای تو باشم گدای تو
دنیا دو راهی است و شما هادی منید
دنیا دو روز با دو قدم رد پای تو
من راهی ام سفر به سفرنامه اش خوش است
یک دفتر پر از غزلم من برای تو