۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۳:۵۷

عکس/ فرزندان بشار اسد

کد خبر : ۶۳۶۵۳

 


حافظ بشار الأسد




زین الشام بشار الأسد

نظرات بینندگان
میرمحمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۱ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۱
۲۷۴
۵۹
خدا این دوتا نوگل رو به همراه پدر باغیرتشون حفظ کنه ...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ولیعهد هستن دیگه تو حکومت موروثی سوریه . بایدم خدا حفظشون کنه .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ناشناس هوا گرمه آب بخور
مرتضي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
به اميد نابودي همه ديكتاتورها در هر جا
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شما پاچه خوارهای حکومت های دیکتاتور و خونریز در اقی نقاط جهان را هم نصف کنه! ضمنا جناب ناشناس دومی شما اصلا اب بریز! اگه گفتی کجا!؟
نازی جووووووووووووووون
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ای بابای تروریستتون به قربونتون بره خوشگلا
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
هیچم قشنگ نیستن!قیافه هاشون تابلو عربیه!!!
جواد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
خدایا به بی بصیرتهایی که حالیشون نیست چه موقع از کی حمایت کنند یه ذره بهره هوشی عنایت بفرما

اینها که حالا مخالف دیکتاتوری شده اند اکثرشون همونهایی هستند که سال 88 از دیکتاتور موسوی حمایت کردند که میخواست به زور خودشو رئیس جکهور کنه

در ضمن اونو مطمئن باشید که اگه مردم سوریه بشار رو نمیخواستن بشار اینقدر قدرت نداشت که باقی بمونه
شما قدرت بشار رو با نامبارک مصر که اسراییل هم پشتش بود مقایسه کنید...

بی بصریتی یعنی همین...
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۵ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۱
۶۰
۳۶
زن بشار اسد مطمئنا عرب نیست ...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اتفاقا عربه.شما مثل اینکه تا حالا کشورهای عربی نرفتی.زن و مرد اینجوری هست خصوصا تو لبنان و سوریه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
همسر بشار اسد متولد لندن است و تابعیت سوری و انگلیسی دارد .
هاني
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جهت اطلاع زن بشار اسد انگليسيه
آشنا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
خوب، چشم بسته غیب گفتی. بارها عکسش را در سایت دیده ای. همسر ایشان انگلیسی است، و هر ملیتی داشته باشد، همسرش و مایه آرامش خاطرش و مادر فرزندانش میباشد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
کلا خوشکلن
مرصاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
همسر بشار اسد کاملا عرب است و متولد انگلستان همچنین اصلیت ایشان برای شهر حمص است
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۸ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۱
۳۰
۴۱
میدونستید همسر بشار اسد انگلیسی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
نه نمیدونستیم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
انگلیسی نیست عزیز.اون هم تو انگلیس درس میخونده
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۰ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۱
۶۵
۱۹۱
امیدوارم از خوی پدر در خونشان نباشد ... به امید برچیده شدن همه دیکتاتور ها
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۴ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۱
۷۶
۲۶۱
لعنت بر بشار اسد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چه بچه‌هاي نازي
مخصوصا دخترش
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
لعنت بر عمو سام
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
لعنت بر ال سعود وال خلیفه وال امیه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
لعنت بر هرچی ادم جاهل
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
لعنت بر هر چی ظالمه،
جواد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
لعنت به آدم های خنگ که نمیدونن حق کدوم طرفیه و فکر میکنن هرکی حاکم شد و مردمش هم پشتش بودند و اگه عده ای خواستند به زور حکومتش رو بگیرن اون هم باید دو دستی تقدیمشون کنه!!!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
لعنت بر اسراییل فرزند نامشروع آمریکا
محمد رضا - تبریز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۳ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۱
۵۰
۳۵۴
انشا الله هم خود بشار هم بچه هایش مثل قذافی و بچه هاش توسط مخالفان قتل عام میشند ....
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
بد جور میسوزی
روح الطبيبي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
بچه هاي بي گناه چه گناهي كردن؟!

حالا بگذريم از اينكه پدر اين دو هم فرد بزرگي است كه در خط اول مقاومت هم بايد با دشمنان خارجي هم تروريست هاي اجير شده داخلي بجنگد.
محمد رضا - تبریز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ناشناس اب بخور ...
رروح الطبيبي بچه ها اگه بزرگ بشن مثل پدرشون میشن همون بهتر که از همین اول با پدرشون باهم یکجا توسط مخالفین کشته شوند ...
پارسا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جناب محمرضا از تبریز

فکر نمی کنی یه کمی جو گیر شدی؟

محمدرضا جون ، طرفداری از اسرائیل می خواهی بکنی ، بکن ، ولی نه اینقدر تابلو.
ترك اصل تبريز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اين يارو كه خودشو تبريزي ميدونه از ماها نيست اين بي غيرت همه چيز رو زير پا گذاشته مگه دست ما تركها بهش نرسه تا غيرت رو يادش بديم.
محمد رضا - تبریز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ترک اصل تبریز جوش نیار از این 2 سطر هم میشه فهمید اصلا تبریزی چیه اذری هم نیستی بیخودی هم شلوغش نکن ...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آقاي روح الطبيبي كوته نظري راكنار بگذاريد اولاً اين مرد از حقيرترين آدمهاست ، چرا كه براي به چنگ آوردن منصب قدرت با توپ و تانگ به جان ملت افتاده ، در ضمن كسي كه براي دفاع از خود اسلحه بدست مي گيرد ، تروريست نيست، چرا هر كه با نظر و راي ما مخالف بود يا مزدور است يا اجير شده يا تروريست ، اگر منظور شما بمب گذاريهاي سوريه است اين هم ترفندي است از سوي خود ملعون ، ترسو بشار اسد ، براي فريب اذهان عمومي ، اون بي شرف حتي به طرفداران خودش هم رحم نمي كنه و اونا رو قرباني مي كنه در مورد اين طفل ها ا.لا من نمي دونم صراط از گذاشتن اين عكسها چه منظوري دارد ، ولي بهتر بود ان تصاوير طفلهاي پر پر شده حمص و لاذقيه و باباعمرو رو مي گذاشتيد تا بعضي ها نگن مرد بزرگ ، اين ها طفلي بيش نيستند و از خدا مي خواهيم كه از خونخواري پدرشان و عمويشان چيزي به ارث نبرند.
محمد رضا - تبریز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پارسا : من نه کاری به اسراییل دارم نه کاری به ایران نه کاری به امریکا ...نظام فعلی سوریه باید ساقط بشه و خواهد شد حالا میخواد طبق میل شما باشه یا نه ...
فکر میکنی تو بحرین که این همه بحرین بحرین میکنین چند نفر تا الان کشته شده ؟ بعید میدونم شمارش به زور به 200 (که اینم زیاد گفتم )برسه حالا به شمار مردم بیگناه سوریه فکر کن >؟ بله بیشتر از 10000 نفر...
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
این حرفای محمدرضا جاهلیت عرب رو تداعی می کنه
عرب ها در اون زمان دخترانشون رو فقط به خاطر مسئله ای که برای یکی از قبایلشون اتفاق افتاده بود زنده به گور می کردن
حالا محمدرضا میگه چون اسد دیکتاتوره پس بچه هاش هم دیکتاتور می شن و باید از بین برن
قضاوت با خودتون
محمد رضا - تبریز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
علی پس اینهمه بچه ای که بشار اسد قربانی میکنه چی ؟؟اینا چیزی رو تو ذهنت تداعی نمیکنه ؟
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
در جواب محمدرضا
جوابت بی ربط بود اصلا بشار یه دیکتاتور خونریز بی رحم ملعون باشه
خب باید ازش متنفر بود ولی آیا این باز هم دلیل میشه که این دیکتاتوری رو به بچه هاش هم تعمیم داد؟
دلیل میشه یا نه؟
محمد رضا - تبریز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
علی با اینکه اسد ملعونه باهات موافقم جواب منم میتونی تو بین همین کامنت ها بعد از کامنت روح الطبيبي ببینی...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
خوب حق داری محمد رضا چون اردوغان هم مثل تو ترک است
مهتاب
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
خیلی تابلویی.اخه اگه دست تبریزی ها بهت میرسید.
بچه جنوب
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
انشاءا.. که شما تبریزی نیستی چون همه مردم تبریز رو به باغیرتی نسبت به ائمه وشیعه مشناسند نه به بی غیرتی ونوکری اسرائیل
پسرخاله مملي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
با عرض سلام وي‍ژه خدمت تموم بچه هاي جنوب ميگم محمد رضا ميدونستي سوريه چقدر ارزش استراتژيك داره برامون . جغرافي و تاريخت خوب باشه متوجه جريانات دور وبرت ميشي هموطن .
آشنا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
مگر چه هیزم تری به شما فروخته؟
جواد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آقای محمدرضا تبریز
همشهری نیمه محترم

تو که نمیتونی کامنت درست حسابی بذاری لااقل اسم تبریز رو بعد اسم خودت نیار

بابا ما تبریزی ها آبرو داریم
جواد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
بعضی ها هستند که فکر میکنن اگه تو جامعه ای چهارتا آدم پیدا شدن که مخالف حکومتن پس در نتیجه الزاما حق با اونهاست
نمیدونم شاید هم زیادی پای شبکه صدای آزادی نشستن اخبار دروغ بهشون رسیده
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۰ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۱
۳۰
۱۹۰
چی ؟ یه برادر بعثی مون توهین میکنی؟؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۱ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۱
۱۳۹
۲۱
اميدوارم هيچكس به درد مهلك دنباله روي و مزدوري امريكا و اسرائيل و همراهي با مرتجعين جنايتكار سعودي و قطر - گرفتار نشود ...
به محمد رضا از تبريز...
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۴ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۱
۱۲۲
۲۳
محمد رضا خان از تبريز ..!! بعضيها آنقدر در اين آرزوي باطل سوختند كه چيزي نمانده سرطان از ماتحت به مافوقشان برسد و شرشان از منطقه كم شود ...!!

ضمنأ از قديم گفته اند - خواب زن چپ است ...!!! بيلدون.... ؟!!! يوخ بيلمسن ....!!!!!!
محمد رضا - تبریز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
گردش اوت توتما !
اون بعضیا تو منطقه به هر چی میخواستند رسیدند سقوط قذافی و جارو سازی نفت لیبی اولیش بود ...
دومیشم انشاالله سقوط بشی جونه ....
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۰ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۱
۱۳۳
۲۳
لعنت بر امريكا و اسرائيل ..... لعنت بر مزدوران و ايادي منطقه اي امريكا و اسرائيل ....

زنده باد مقاومت و پايداري در برابر توسعه طلبي -- اشغالگري و جنايات صهيونيستهاي ضد بشر .....

لعنت بر كساني كه با بمب گذاري - مردم را تيكه تيكه ميكنند .... لعنت بركساني كه به خاطر دلار هاي حكام جنايتكار و ديكتاتور -- سعودي و قطر --دست به هر خيانت و جنايتي ميزنند .....

لعنت به دولت و دولتمرداني كه خواب نئو عثماني را ميبينند و طوق نوكري و مزدوري امريكا را به گردن انداخته و مجري و مروج سياستهاي امريكا و اسرائيل هستند .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
زياد جوش آوردي يك ليوان آب دواي دردت است ، زياد خود را به در و ديوار مكوب كه هم اين بشار خونخوار ( كه دايه غمخوار از مادر شدي براش ) و هم پيرمرد عصا به دست مرحوم امروز و فردا ملك عبدالله ، و هم ان تپل لاغر شده اي قطري ، و هم آل خليفه فرزند خوانده آل سعود ، همه و همه خود را براي به درك واصل شدن آماده نمودند ، شما زياد آب روغن را قاطي نكنيد و سر نكشيد برايتان ضرر دارد
محمد رضا - تبریز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ناشناس دومی : جز بشار بقیه رو حتم ندارم راست گفته باشی ...
جواد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ناشناس دوم
ظاهرا اونی که جوش آورده شمایی
دلیلش هم اینه شما داری چرت و پرت میگی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۳ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۱
۱۰۳
۱۵
تبارک الله احسن الخالقین!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۷ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۱
۱۱۳
۱۳
زنده باد مقاومت مرگ بر ارتجاع سلفی
برادر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۴ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۱
۱۱۶
۲۳
درود بر جبهه مقاومت حزب الله و سوریه و حماس
محمد رضا - تبریز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۴۰ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۱
۱۹
۱۱۵
پسره از دختره خوشگل تره خدا بخواهد هر دو با پدرشان محشور میشوند ...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دختره از پسره خوشگل تره... و این ها هنوز بچه اند و ربطی به پدرشون و کارهاش ندارند.
محمد رضا - تبریز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ناشناس تو حتما دختری :دی
آشنا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
یعنی چه؟ چرا با معما حرف میزنی، کجا محشور شوند؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۰۳ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۱
۱۱۰
۱۶
آقاي محمد رضا از تبريز ...!!!

تو به عقل و عاطفه و انسانيت خودت شك نداري ... ؟!! نه واقعأ شك نداري ...؟!!!

آخر تو با كدام منطق و عقل نداشته ات -- بشار اسد را با قذافي مقايسه ميكني...؟!!! من قصد ندارم بصورت دربست از بشار اسد حمايت كنم -- اما مقايسه او با قذافي را جز از سر نفهمي و جهل نميدانم ..

در ثاني يك آدم !! چقدر بايد رذل و بي عاطفه باشد و دور از انسانيت و شعور كه اين دو طفل معصوم را با فرزندان جنايتكار قذافي مقايسه كرده و آرزوي قتل عامشان را بكند ..... !!

واقعأ تو انساني ...؟!!!!
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آب بخور!
محمد رضا - تبریز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
عزیزم دیکتاتور دیکتاتوره شاید تو از نظر قیافه و سن و سال داری میگی خیلی فرق دارند یا اینکه بشار جون خیلی با ایران خوب بوده به زبونتون شیرین اومده میخواین این دیکتاتور تا اخر عمرش تو قدرت باشه ...
کلا بهم بگو از لحاظ حکومت قذافی با اسد چه تفاوتی دارند ؟اصلا میدونی هر روز چند نفر تو سوریه کشته میشه ؟معلومه که نمیدونی ...
در مورد بچه ها هم خب اینا بزگ بشن میشن مثل بچه های قذافی همون بهتر که بزرگ نشن....
ميرمحمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
به شدت با شما موافقم و يك مثبت كله گنده تقديم كردم!
مجتبی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوستان شما که دم از انسانیت میزنید و الله اعلم من کی باشم بخوام نظر بدم ولی شما رو به مولا علی (ع) قسم تصاویر اون کودکانی که به دست نیروهای غاصب بشار اسد کشته شدند رو دید؟ ندیدید سرچ کنید.. هرچند لابد صفت معصوم فقط برازنده ی کودکان بشار اسد هست از دید شما .. فقط نگید بصیرت و نمیدونم دروغ و این حرفها .. به عقل و دلتون رجوع کنید... یا حق
محمد (ممل)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
احسنت.
پارسا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
البته باید قبول کرد که در جامعه کنونی متاسفانه، احمق هایی همچون .......... وجود دارند.
محمد رضا - تبریز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
یه جایی از سایت دیدم سعیداقا از کانادا انتقاد کرده که صراط چرا کامنت هامو نمیزاری صراط جان فرموده بود باید کامنتت فاقد توهین باشه ...
اکثر کامنت هام رو هم میزاری ولی نمیدونم چرا اینجا جواب منو که در جواب ناشناس دادم و ممنطقی هم بود سانسور کردی ولی جواب این اسکول یعنی پارسا رو قبول کردی ...
البته همانگونه هم که دیده شده در این سایت اسکول فوحش به حساب نمیاد :دییی
پارسا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
خطاب به محمدرضا از تبریز

اسکول اون کسی هست که طرفدار القاعده و بمب گذاریهای القاعده توی دمشقه ، و سعی داره که جنایت القاعده ای ها رو به گردن دکتر بشار اسد بندازه.

نگاه کن من از طرفدارای اسرائیل متنفرم.

و از آدمهایی مثل تو که مخفیانه از اسرائیل دفاع می کنند متنفر ترم. حالم ازت بهم خورد.
محمد رضا - تبریز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
حالت از دکتر بشارت بهم بخوره که دیگه دست قذافی و مبارک رو از پشت بسته و دو دستی چسبیده به حکومت...
وقتی بشار و ارتشش گروه گروه از مخالفا رو با توپ و تانک میکشن خب مخالفا هم چاره ای جز مسلح شدن دارن یا نه ؟
بیخودی هم پای القاعده رو وسط نکش القاعده خودش تو باتلاق یمن گیر کرده ...
محمد (ممل)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
محمدرضا تبریز :
1- قبول داری که تو دشمن کسی هستی (بشار اسد) که با این میونه خوبی داری و هم راستای منافع ایران حرکت می کنه ؟
تو اگه یه ملی گرای واقعی هم بودی باید از اسد حمایت میکردی منتها این رفتارت نشان از بحث دیگه ای داره که کاربرا باید خودشون متوجه بشن از چه قماشی هستی !

2- آیا بابد به خودمون بقبولانیم که تو طرفدار واقعی عدالت در دنیا هستی و برات فرقی نمی کنه که اون فرد غیرعادل و ظالم خودت باشی یا همسایه ت ؟

3- آیا نباید قبول کنیم که اینهمه دشمنی کردنت با بشار اسد و حزب الله و امثالهم بخاطر دلدادگی ت به صهیونیست جهانی و اسراییل و منافع اسراییل جهانی هست ؟
محمد (ممل)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
محمدرضا از تبریز کثافت بار بودن تفکرات صهیونیستی امثال تو اینقدر محرز هست که یه بچه دبستانی هم متوجه میشه !
میدونی چرا ؟ چون امثال تو از کشتار مردم لبنان (مثل قانا) و فلسطین و عراق و افغانستان بدست اربابتون به هیچ عنوان صداتون درنمیاد ، اما برای مسائل سوریه مراسم روضه خانی عبری ! برگزار میکنین
جواد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
من یک آذری هستم و به آذری بودنم افتخار میکنم
شهر تبریز دارای مفاخر ارزشمندی است

اما این دلیل بر عدم وجود افراد بی بصیرتی مانند محمدرضا- تبریز نمی باشد

از اینکه محمد رضا -تبریز همشهری من است شرمسارم
افتاب گردون
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اقا جواد خیلی خوذت رو ناراحت نکن همه جا خوب و بد داره
اصلا اگه این بدها نباشن خوبها شناخته نمیشن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۰۱ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۱
۱۰۶
۸
آقاي محمد رضا تبريز..!!!!!

و حتمأ خدا تو را با وهابيون كافر و سلفي هاي جنايتكار و اسرائيل خون آشام محشور خواهد كرد ... انشاء الله ....
***
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۴۹ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۱
۱۱
۱۰۲
محمد رضا جان همه اینایی که از بالا تا پایین بعد از کامنت تو نوشتن یه نفرن!!! خیلی توجه نکن..... اینا بیدار بشو نیستن....
اینا هم باید همراه با اون وحشی خونخوار لعن بشن!!
جواد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ولی من یه نفر دیگه ام
باور نمیکنی برو تو بولتن کامنتامو ببین

تازه ببین صراط چقدر سعه صدر داره که نظر مزخرف تو رو پخش میکنه
***
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آره منم غضنفرم آقا جواد :))))))

راستی چه اعتماد به نفسی داری!! در مورد کامنت خودت نظری نداری؟؟ :)))
احمد
|
UNITED STATES
|
۲۲:۰۱ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۱
۸۰
۸
محمد رضا فرق انسان با حیوان اینه که انسان قادر به تغییره مگه این بچه های معصوم بچه گرگن که گرگ زاده عاقبت گرگ شه بذار بزرگ شن اگه ادم به درد نخوری شدن اونوقت بکوبشون

اگه اینطوری بود که پسر حضرت نوح(ع) پیامبر میشد

کاری به بشار اسد ندارم که دیکتاتور هست یا ادم خوبیه هر کس و تو قبر خودش میذارن ولی انقدر تا از یکی بدتون میاد از ریشه نزنید
انتقاد جایز اما توهین هرگز
ميرمحمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۰۴ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۱
۷۱
۹
خطاب به محمدرضايي كه مدعيه از تبريزه:
راستشو بگو شيطون! شما از تركهاي تبريزي يا آنكارا؟؟؟!!!
محمد رضا - تبریز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ادعا نیست حقیقته
یاشاسین انکارا ...استانبول ...تبریز
تا کور شود چشم هر انکه نتواند دید
پارسا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
خطاب به "محمدرضا از تبریز"

چه راحت خودت رو لو دادی.

اگه ایرونی واقعی بودی ، هرگز شعار "یاشاسین انکارا ...استانبول ...تبریز"
نمی دادی.

اینو بدون ، یک ایرونی واقعی از تجزیه طلبها مـتـنـفره.

"درود بر ایران یکپارچه"
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
لعنت بر هرکسی که تو این مملکت چند هزار ساله دنبال تجزیه طلبی باشه .
lمحمود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۳ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۱
۶۷
۸
اخه خرگوش نمی گی اگه اسد سقوط کنه فشار روایران بیشتر می شه ودرضمن اقای (محمدرضا-تبریز )حیف که ما لرهابه هموطن های گل اذربایجانیمون ارادت خاص داریم وگرنه یه جیزی میگفتم تواگه ادعای مسلمونی میکنی چرا به حمد پادشاه بحرین یا به ملک عبدالله کلیددارشرابخور کعبهنفرین نمیکنی یا شایدخودت وهابی هستی
محمد رضا - تبریز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اخه ... تو سوریه 100 تا 100 تا ادم میمیره اونوقت تو بحرین چطور ؟؟؟1 نفرشم به زور
در ضمن چیزی نمیتونی بگی چون صراط نمیزاره توهینارو بزاره هم جوابتو میدم با اذری ها در افتادن یعنی ورافتادن...
مهتاب
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
توکه اذری نیستی خودتو نچسبون به اذری ها
محمد رضا - تبریز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
مهتاب خانوم معلومه از اذری ها میترسی...
ای پی مو از صراط بپرسی بهت میگه من کجایی هستم ...
همت
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۴۳ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۱
۶۴
۸
درود بر جبهه مقاومت ضد اسرائیل و امریکا
حال هر که و هر کجا که میخواهد باشد.
مرگ بر امریکا واسرائیل و ال سعود و نوکران و خودفرختگانی چون منافقین وسران فتنه؟ که به معصومیت اینچنین نوگلانی در صبرا وشتیلاو لبنان و غزه و عراق و افغانستان و ایران و سوریه رحم نکردند و انها را قربانی خودخواهی خود کردند؟
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
یعنی ملاک شما اینه که طرف موافق سیاست های شما و بقول خودتان مخالف آمریکا و اسرائیل باشه (حالا بگذریم که یک تیر هم این بشر و پدرش به اسرائیل شلیک نکرده) حالا ظالم هست آدم میکشه زور میگه دیکتاتوری می کنی عیبی نداره. برای حفظ نظام هر چیزی مباحه!
آشنا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
در جبهه مقاومت اشخاص مانند سید حس نصرالله را نمیتوان با بشار اسد در یک ردیف گذاشت و من اطمینان دارم که بشاراسد و گرفتاریهای ماههای اخیر او مورد اکراه قلبی سید است، هرچند که به حکم هم جبهه بودن ناگزیراست بهمان گرمی و جدیت که از فلسطینی ها دفاع میکند از بشار هم دفاع کند. در جبهه مقاومت شخصیت سید حسن نصرالله شخصیتی بی نظیر است و اگر اغراق نباشد، سید پا جای پای امام خمینی ( قدس الله نفسه الزکیه) میگذارد و انشاء الله میرود که رژیم غاصب را همانجا بفرستد که امام (ره) رژیم شاهنشاهی را فرستاد. نماز جماعتی که روزگار و کبرسن اجازه نداد بامامت امام (ره) در قدس بپاشود، به امامت امام خامنه ای، مدظله العالی، و باشرکت سید حسن نصرالله ( ایده الله) و سایر مومنین یکرنگ و مخلص ( کثرالله امثالهم) برگزارخواهدشد، انشاء الله تعالی.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۲۳ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۱
۵۰
۳
بچه ها معصومند.
ss
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۸ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۱
۱۰
۶۴
حتما قصد دارد بعد از مرگ در جمهوری!!! سوریه پسرش را رئیس جمهور وادام عمر بعد از خود کند با اختیارات مطلقه و تبعیت محض
دیکتاتور به پایان سلام کن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
مطمئن باش اون سوریه رو خیلی زودتر از اینکه پسرش مرد بشه تحویل یک نفر دیگه که مردم انتخابش کرده باشند میده.
ناشناس
|
-
|
۱۰:۳۸ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۱
۱۱
۶۷
لعنت خدا بر کسی که مردم بی گناه را به خاط خودش به کشتن میدهد مگر پول وثروت چقدر ارزش دارد اسلام میگوید اگر یک نفر بی گناه را بکشی مثل اینکه تمام مسلمانان را به کشتن داده باشی مگر توی این همه کشته یک نفر بی گناه پیدا نمی شود لعنت خدا وهر چه آدم خوبه بر بشار گردن دراز
ناشناس
|
-
اولش فکر کردم منظورت حاکمان قطر وآل سعوده که با پول نفت اسلحه می خرند و مزدور اجیر می کنند تا سوریه ایها رو خوش نبینند؟
فرشته مهربون
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۶ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۱
۰
۳۷
صراط چرا الكي اين عكسارو گذاشتي

اون دختره كه پايين هستش پدرش المانيه مادرش هم اردبيليه كه تو المان زندگي ميكنند اين عكس هم براي امروز و ديروز نيستش براي 8 سال پيشه فاميلمونه زشته بخدا الكي دختر ملتو ميچسبوني به بشار اسد

اسم دختره هم مادرش انتخاب كرده بنام زهرا يه داداش هم داره اسمش ديويده ما بهش ميگيم داود
الان اين دختره دقيقا 11 سالشه
محمد رضا - تبریز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
بله مادره این بچه ها اهله کاظم اباد اردبیله پدرشم ماله روستایه قسطنطنیه تهرانه یه بار تو گوگل بچه های اسد رو سرچ کنی میفهمی این عکس ها مال کیه !
سپهر سمیعی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۴ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۱
۷۰
۶
قذافی اگر سقوط کرد به خاطر این بود که چشم امیدش به سازش با قدرتهای غربی بود. مساله سوریه برای قدرتهای غربی (همونهایی که قذافی رو سرنگون کردند) خیلی مهمتر و حیاتی تر است. تمام انرژی آمریکا، اسرائیل و متحدین کوچک این دو یعنی بعضی دولتهای اروپایی مثل انگلیس و فرانسه و آلمان و مرتجعین عرب و... متمرکز در تلاش برای سقوط بشار اسد و سوریه است. ولی سوریه که مورد حمایت مردمش، جمهوری اسلامی ایران و قدرتهای مستقل از غرب یعنی روسیه و چین هست، محکم و استوار ایستاده و خواهد ایستاد. به دهن کجی رسانه های غربی و استکباری توجه نکنید. واقعیت این است که بشار اسد نه صدام است و نه قذافی. این تروریستهایی هم که اسم خودشان را جبهه آزادی گذاشته اند مطمئنا سرنوشتی بهتر از چریکهای ببرهای تامیل نخواهند داشت.
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
یعنی ربطی به وحشیگریش نداشت؟
لابد اگر به شما می چسبید ولی همچنان آدم میکشت پابرجا میموند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۱ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۱
۴
۱۴
نه بابا بچه های اسدآبادند!
مجید ریاضت
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۰ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۱
۵
۱۴
ای کاش در کنار این عکس ها عکس هایی هم از فرزندان محمود احمدی نژاد می گذاشتید..........
سعید
|
CANADA
|
۱۶:۱۶ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۱
۱۲
۷۲
من قبول می کنم که این بچه ها معصوم هستند و جنایت های پدرشان و عمویشان ربطی به اینها ندارد. منتهای سئوال از این عزیزان که از صحبت های یکی از دوستان خیلی ناراحت شدند اینه که اگر صراط عکس بچه های یکی دیگه رو می گذاشت که شما دلخوشی ازش نداشتید اینطور به معصومیت بچه ها اعتقاد داشتید یا چون بچه بشار اسد هستند معصوم شدند؟
پارسا
|
CANADA
سعید جون ، تو رو خدا اینقدر جنایت جنایت نکن

اربابهای آمریکایی-انگلیسی شما در عراق و افغانستان و لیبی و ویتنام و سومالی و ..... هزار جور جنایت کردند.

خیال کردی که جنایتهای آمریکاییها و انگلیسی ها رو که دستشون به خون میلیونها نفر آغشته است رو فراموش می کنیم؟

لطفا در جوابت سفسطه نکن.
افتاب گردون
|
CANADA
شما فقط منفی فکر کن جانم خوب
شاید به جایی رسیدی
البته ناکجا اباد
راستی یه سوال تو چرا فقط منفی های یه چیز رو میبینی باور کن من هر نظری که مربوط به تو بوده خوندم فقط نقاط منفی یه نظر یا یه اتفاق یا یه خبر رو دیدی باور کن توو دنیای به این بزرگی چیزای خوب و مثبت هم هست البته اگه چشمات قادر به دیدنشون باشه و فقط عادت به دیدن بدیها و زشتیها نداشته باشه
باور کن اینطوری راحت تر میتونی زندگی کنی و از دنیا لذت ببری تا اینکه فقط بدیهارو ببینی
حالا خود دانی (صلاح مملکت خویش خسروان دانند...)
محمد رضا - تبریز
|
CANADA
پارسا امریکا و انگلیس برا لشکر کشی به هر یک از این کشور ها دلیل خودشونو دارند والا اسم اوردن اینا کار راحته تحلیلش سخته ...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۵ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۱
۶۵
۵
آقاي ... IP كانادائي .... هاي كلاس ...... تو بازم پيدات شد...؟!!!

جهت استحضار ...! عرض ميشود آري ... بچه معصوم و كودك بيگناه متعلق به هر كسي كه باشد > معصوم است و بيگناه و قابل محبت و شفقت و انسانيت ... !

خيلي خوب به ياد دارم در هنگام درگيري خانه تيمي منافقين در تهران -- كه موسي خياباني و اشرف ربيعي همسر رجوي در آنجا حضور داشتند و البته به هلاكت رسيدند -- فرزند كوچك رجوي در صحنه درگيري باقي مانده بود .. هرگز آن صحنه را فراموش نميكنم كه شهيد لاجوردي آن كودك يعني فرزند خردسال رجوي را مانند فرزند خود به سينه چسپانده و نوازش و آرامش ميكرد ... 1 شما ها خيال كرده ايد كي هستيد ..؟ چه ميدانيد ...؟ يه مشت مغرض سياسي كه كارتان شده وب گردي و سرك كشيدن به صفحات سايتها و ابهام آفريني و بعضأ هم لجن پراكني سياسي .... !!!!!

به نظر من سگ بشار اسد - شرف دارد به صدها- ملك عبدالله -- شيخ قطر و شاه مغرب و آل خليفه و برخي سياستمداران - فرصت طلب و منافق و دروغگوي منطقه ....
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
وای.... تو علاوه بر اینکه اعصاب نداری، ادبم نداری.....
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
بشار اسد هم سگ بازه !؟ ظاهراً سگ بازی کهم میراث یزیده در مناطق شام سابق و سوریه هنوز رواج داره . پس بشار اسد هم وارث یزیده !
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
بشار اسد اسمش اینکه علوی و شیعه است ولی در واقع بازمانده معنوی یزید ابن معاویه است.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۲۲ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۱
۴۹
۲
آقا يا خانم ناشناسي كه در پاسخ به روح الطبيبي - خود را خيلي بلند نظر تصور فرموده اي ...!!! اگر وقت كردي يك تقدير نامه بلند بالا - براي بلند نظري- و اينهمه فهم و ذكاوت خودت بنويس ..... !!!!

تو اونهائي را كه در سوريه اسلحه بدست گرفته اند را ميشناسي ...؟!!! آقاي خيلي وارد بلند نظر ...!!!!

اونائي را كه اسلحه بدستشان داده اند چطور ..... آنها را هم ميشناسي ..؟!!! يا در اين موارد از بلندي نظرت كاسته ميشود ...!!! جدأ خجالت آور است ... تو براي پيروي و تأييد سياستهاي امريكا و اسرائيل و نوكران آنها -- عربستان -- قطر و سياستمدار مزور و دروغگوي تركيه ... و براي به كرسي نشاندن اباطيل و لاطائلات --- براي خودت كلاس بلند نظري و فهم و علم ميگذاري ....كه چي ... يعني مخالفت با نطرات مزخرف تو بر خلاف بلند نظري و عقل است ..؟!!!!

تو اگر حرفهايت حتي بوئي از منطق و عقل و انصاف و فهم انساني داشت -- مزدوران جنايت كار اجير شده و مأمورين القاعده و CIA امريكا را --- مردم سوريه نميخواندي كه مثلأ براي گرفتن حقشان اسلحه بدست گرفته و آدم ميكشند ..!!!

اتباع تونس و ليبي و عربستان و قطر و تكفيري ها و سلفي هاي --لبنان و اردن و حتي مزدوران ارتش تركيه -- اينها همه مردم سوريه هستند كه براي دفاع از خود --مسلح شده و مردم سوريه را ميكشند ..؟!!!

عناد و كينه توزي و لجاجت كور سياسي هم حدي دارد ...! امروز حتي دشمنان سوريه و در رأس همه -- آمريكاي خبيث --هيچ ابائي ندارند از اينكه بگويند ما افراد غير سوري را مسلح كرده و تحت حمايت كامل به داخل سوريه ميفرستيم تا مردم سوريه را بكشند و مثلأ بشار اسد را سرنگون كنند .. آنوقت تو در عين بلند نظري ..!!!! كاسه داغتر از آش شده اي ... ؟!!! جدأ قباحت دارد ... شرم و حيا هم چيز بدي نيست اگر كسي اندكي داشته باشد ... !!

تو آدمي كه ديگران را به كوته نظري متهم ميكني ...!!! از اين حد اقل فهم و واقع بيني هم بي بهره هستي -- : در حاليكه القاعده رسمأ و از طريق رسانه هاي خود مسئوليت انفجارهاي وحشيانه سوريه را به گردن ميگيرد -- آنوقت تو بلند نظر... !!!! اين ادعاي سخيف و مزخرف را مطرح ميكني كه انفجار ها كار دولت سوريه است ...؟!!! واقعأ توبايد فكري به حال و روز كوته نظري و عناد دور از عقل و منطق خودت بكني ..!!!

و آخر اينكه سوريه ميماند چون مردم سوريه اينرا ميخواهند ... سوريه ميماند چون مردم اين كشور اجراي اصلاحات مسالمت اميز را به انقلاب دروغين و آمريكا ساخته ترحيح ميدهند ...

سوريه ميماند چون مردم اين كشور هيچ غرابت و نزديكي و خوشاوندي با تروريستهاي وارداتي و جنايتكار احساس نميكنند ...

سوريه ميماند چون مردم سوريه دشمنان خود را شناخته اند ..... آنها خوب ميدانند تروريستهاي مسلح -- عمال امريكا و نوكران منطقه اي آنها هستند .. نه هموطنان سوريشان .... سوريه اي ها آدمهاي بلحاج ليبيائي - تروريستي كه امريكائي ها او را از زندان گوانتانامو آزاد كرده ووارد ميدان كرده اند ... همينطور مزدوران ليبيائي- تونسي و اردني و قطري .و حتي افغاني هاي عضو القاعده را ---نه تنها دوست و ياور خود تلقي نميكنند --بلكه ؛آنها را جنايتكاراني ميدانند كه با اعمال و روشهاي غير انساني -- سعي در نابودي ملت و كشور سوريه دارند ....

و آخر اينكه آقاي بلند نظر ...!!! امروز ديگر حتي امريكا و اسرائيل و سعوديهاي خود فروخته و سياستمداران مذبذب و مزور - پان عثمانيسم هم --!!! خوب فهميده اند كه تيرشان در سوريه به سنگ خورده و اميدي به تحقق اهداف خيانتكارانه شان نيست .. امروز سوريه براي آنها تف سربالا شده و حتي امريكا سعي دارد به شكلي آبر مندانه خود را از مهلكه سوريه خارج كند -- به شكلي كه --مثلأ موقعيت و آبرويش حفظ شود .. تركيه و اردوغان هم در حال حاضر -- پاي در گِل مانده --با مخالفتهاي شديد احزاب تركيه با سياستهاي جاه طلبانه و موهوم او و حزبش مواجه است ...

همه بايد قبول كنند كه تعيين سرنوشت هر ملتي فقط به خود آنها مربوط است ... دوران قيم مأبي و قلدري هم تمام شده -- دوران عثماني هم دير زمانيست به پاين ريسده و به موزه توپ كاپي سپرده شده .... !!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اگر حکومت سوریه موروثی نبود و جمهور واقعی در آن وجو داشت و احزاب واقعی فعالیت میکردند هیچ وقت یه همچین فتنه ای توی سوریه شکل نمیگرفت . من با حرفهات موافقم ولی تو هم قبول کن حکومت سوره دیکتاتوریه .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۴۴ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۱
۵۱
۶
آقاي سعيد كانادائي

بچه در سن طفوليت ، معصوم است و دور از گناه ، حالا بچه هركسي كه ميخواهد باشد .

منتهاي سوال از شما كه : كي ميخواهي دست از اين روش و منش دودوزه بازانه و منافقانه برداري ...؟!!!

دست تو و امثال تو براي همه كاربران سايتهاي مختلف رو شده .... مطمئن باش جز اتلاف وقت و سرحوردگي چيزي نصيبت نميشود ....

يه نكاه به جملات مثلأ عاطفي و انساني خودت بيانداز ..... اشك تمساح هم نيست .. دور از جان تمساح ...! نفاق است نفاق و نفاق ....
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۹ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۱
۳۴
۶
همه میدونن که نظام جمهوری اسلامی به شدت از سوریه حمایت میکنه که این به معنی حمایت از اسده پس اگه اسد دیکتاتوره حامیان اسدی هم دیکتاتورن
پس اونایی که اسد رو دیکتاتور می دونن یا آگاه نیستن یا اینکه مخالف نظام اند
محمد رضا - تبریز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
مگه نیستند ؟به وقتش نوبت اونم میرسه اسیاب به نوبت !!!
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
نظام و مقامات = مبنای حق و باطل خوبی و بدی!!!
هرکسی هم مخالفه پس جیره خور بی بی سی و اینهاست شق سومی هم نیست!
آخر منطق!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
هرکسی مخالف منطق امثال سعید باشه، مزدور و جیره خوار نظام و تملق گوی مقامات نظام است.
آخر منطق!
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ناشناس گرامی شما یک جمله از من بیار که اینو گفته باشم. مسلمان ارزش مدار چرا حرف دهن مردم میذاری و بعد بهش استناد می کنی؟
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شما سند بیار من یکبار این جمله رو گفته باشم؟
چرا دروغ میگی و حرف دهن مردم میذاری مسلمان؟
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
در جواب سعید
من نگفتم که نظام جمهوری اسلامی ایران حقه یا باطل در پست بالا چیزی مبنی بر حق یا باطل بودن می بینید
فقط رویارویی دو جبهه رو مشخص می کنه
طرفداران نظام با مخالفین نظام
حالا اینکه حق با کدوم طرفه بازم مشکل زیاد سختی نیست ولی اینجا هم با چند تا پست نمیشه چیزی رو مشخص کرد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
علی عزیز بیخود سفسطه نکن . حکومت فرانسه را که قبول داری دیکتاتوری نیست ولی از حکومت دیکتاتوری قذافی حمایت میکرد . پس ربطی نداره . لطف کن به جای بحث منطقی دنبال برچسب زدن به مخالفانت نباش .
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ناشناس من کی گفتم هرکسی مخالف منطق امثال من باشه، مزدور و جیره خوار نظام و تملق گوی مقامات نظام است؟؟ چرا دروغ میگی و حرف دهن مردم میذاری؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۷ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۱
۶۰
۴
آقاي ياشاشين ....!!

اين قبري كه تو ير سر آن گريه ميكني و ضجه ميزني خاليه ....ميفهمي .....خالي ..!!

پان تركيسم سالهاست كه مرده و حلواي اون پخته و توضيح شده .... منتها تو اون موقع بچه بودي ...- يا اصلأ نبودي - حلوا ميل كني ...!!!

حالا هم بهتره بشيني سر جات و بيشتر از اين حرف مفت نزني -.......... ...!! ...............
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۷ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۱
۵
۳
همه میدونن که نظام جمهوری اسلامی به شدت از سوریه حمایت میکنه که این به معنی حمایت از اسده پس اگه اسد دیکتاتوره حامیان اسدی هم دیکتاتورن
پس اونایی که اسد رو دیکتاتور می دونن یا آگاه نیستن یا اینکه مخالف نظام اند
علی
|
UNITED KINGDOM
|
۰۱:۵۰ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۱
۲
۳
خودت در خط دوم هم جواب خودتو دادی هم به حقیقت اقرار کردی
علی
|
UNITED KINGDOM
بابا حقیقت
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۲۰ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۱
۵۷
۴
آقاي محمد رضا ....!!

نميخواد اينقدر خودتو به آذري ها بچسباني ....!!

آخه بد بخت ترا چه به آذري و آذربايجان ..... تو موجود مفلوكي هستي كه با صد من چسب هم به آذريهاي شريف و متدين و با غيرت نمي چسبي .... تو به مزدوري و بي وطني خودت بچسب ، همون بسته ... ........!!!!!
محمد رضا - تبریز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
یه ......... که حتی از درج نام و شهر خودش عاجزه ....
منیم دیلیم اؤلن دئیر؛باشقا دیله چؤنن دییر چقدر احساس غرور بهم دست داد وقتی این شعر رو از دهن یه کودک در برنامه نود شنیدم جوابی بود به امثال شما...
من اذریم وخاری در چشم تو و امثال تو چرا که چشم دیدن اذربایجان یکپارچه رو ندارین...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
محمد رضا اتفاقاً من هم از آذربایجان یکپارچه حمایت میکنم اما تحت حاکمیت ایران و نه جمهوری آذربایجان . دور نیست روزی که قطعات جداشده از ایران را دوباره به ایران بزرگ وصل کنیم .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۳۱ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۱
۶۱
۵
آخه مجتبي انگليسي ... تو چقدر پر رو خاليبندي...؟!!! مولا علي به كمرت بزنه تا ديگه حرف مفت و بي ربط نزني .... تو خودت چند تا از اون عكسها را ديدي .....؟!!!

اگر منظورت فتو شاپهاي مسخره و بي ارزش شبكه الجزيره قطريهاست ... كه فاتحه به شعور و معرفتت ..!!! كذب اون تصاوير كه خيلي وقت پيش ... طشت رسوائي الجزيره و العربيه را از بام انداخت ... تو كر بودي و نشنيدي...!!!


تو زير همون بيرق انگليس بخواب كفايت ميكند ، ديگه لازم نيست مزخرف تحويل بدي....!!!
مجتبی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
از ادبیاتت معلومه ............. در ضمن این ..... بودنت ثابت میکنه مولا علی قبلا به کمر تو زده.. اگه اون عکس هارو فتو شاپ میدونی.. پس من هم هر چی عکس راجع بحرین و جاهای دیگست میگم فتوشاپه(که البته نیست ولی من هم میتونم مثل تو وقیح باشم) شعور و معرفت هم وقتی بهش اشاره کن که خودت حداقلشو داشته باشی .. کر هم ... و خودت ... شک نکن اونی که زیر بیرق انگلیس خوابیده تویی علف بچه یاد بگیر مودب باشی وگرنه ما هم بلدیم مثل تو .... بی چاک و دهن باشیم
به محمد رضا ...... از هيچكحا ..!!!
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۵۰ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۱
۶۰
۶
تو بهتر است فكري به حال عقل و شعورت بكني ... اونوقت وارد مباحث سياسي بشي ...!!!

چقدر زود بي وطني و بي هويتي خودت را لو دادي ..!! از اولش هم پيدا بود تو كاري به هيچ جا نداري ....حتي ايران ..! تو در جهالت بي وطني و مزدوري دست و پا ميزني ....

بعدش خوبه حد اقل يك ذره شعور از خودت نشان ميدادي و فرق بين قيام مردم مظلوم بحرين و فتنه امريكا ساخته سوريه را ميفهميدي ..!

جمعيت بحرين چقدر است ...؟!!! مردم بحرين از ابتداي قيام خود كوچكترين عكس العمل خشونت آميزي از خود نشان نداده اند ... كوچكترين كار تخريبي به سبك جنايتكاران تروريست در سوريه -- انجام نداده اند و..... جدأ كه تحمل جهل جاهلان كار ساده اي نيست .... !

تو ميتواني اينقدر بر سرنگوني نظام سوريه پا فشاري كني تا جانت بالا بياد .... ميتواني براي تحقق اين خواسته عنودانه خودت اينقدر زور بزني تا روده بزرگت بياد تو دهنت ....!!!! پس تا ميتوني زور بزن .... بالاجه ...آدام ....!!!!!
محمد رضا - تبریز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
تنها جوابی که بهت میدم اینه که یه خورده فکر کنی بعد حرف بزنی اگر بشار به جای ال خلیفه بود حتی 1 نفر هم از این تعداد اندک انقلابی بحرین چیزی نمیموند...
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جون داداش فکر می کنی همه رو می کشت!!!
بابا دیکتاتورشناس
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اوه اوه چقدر اعصابش خورده صد رحمت به بشار اسد تواگه جای بشار اسد بودی مردم بقیه کشور ها رو هم میکشتی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۶:۱۸ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۱
۸۱
۵
به محمدرضا از تبریز
آرزوی سقوط بشار اسد و پیروزی رفقای وهابیتو و اربابات امریکا و اسراییل را به گور میبری. بهت قول میدم به نظرم در جاهایی مثل بحرین و یا سایر جاها میلیونها شیعه نیز کشته شوند باعث خوشحالی شماست و تو .... عروسیه
قیصر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۷ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۱
۶۴
۶
اقا سعید گفته بودی تا به حال بشار اسد تا حالا یک تیر هم بسوی اسرائیل در نکرده؟ البته حق هم داری چون سوادت بیشتر از این قد نمیده؟!حتما منظورت تیر جنگییه؟ شاید از اون نوع را در نکرده/ ولی از قرائن مشهود است که انواع دیگر تیر ها در کرده که ......... بعضی ها دارد بدجوری میسوزه؟
پاسخ سعيد كانادائي....!!!!!!
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۲ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۱
۵۳
۴
آقاي قيصر... دوست عزيز --اين سعيد و امثالهم -- يا نميفهمند .... يا خود را به نفهمي زده اند ..... يا ديگران را بي اطلاع تصور كرده اند و يا .... !!

همه اين موارد هست به اضافه --عناد و قهر و غضب منافقانه كه تمام وجودشان را انباشته و ديگر جائي براي درك و قبول حقايق ندارند .....

از ويزگيهاي تبليغات منافغانه اين است كه حقايق را وارونه جلوه ميدهند --- در اين شيوه كثيف -- حق را جاي باطل و باطل را به جاي حق نشانده و با عباراتي ظاهر الصلاح و بعضأ زيبا و حق به جانب .... به خورد مردم ميدهند ..... !!!

اينها اول منكر يك موضوع يا واقعيت رخ داده ميشوند .... اگر گرفت كه در همان قدم اول به خواست نفاق آلود خود رسيده اند و دنباله كار زشت خود را ميگيرند ...

اما اگر دروغشان برملا شد و خود را در بن بست احساس كردن --فورأ بدون آنكه به روي خود بياورند --مسير بحث را عوض ميكند و جور ديگري به تذبذب و ايجاد تشكيك و نفاق مي پردازند .... مثلأ ميگويند خوب گيريم كه بشار اسد و پدرش تيري به سمت اسرائيل هم شليك كرده باشد .... اون تير كه به اسرائيل نخورده .... چون اسرائيل خيلي ماهرانه جاخالي داده .....!!!! اين روش منافقانه است ..

زياد نميخواهد به عقب برگرديم ....كافيست روياروئي تمام عيار سوريه و رژيم عاصب اسرائيل در قنيطره و بلندي هاي جولان را مطرح كنيم --كه برخلاف حرف مفت و مزخرف-- سيعيد كانادائي ..!!!!-- حتمأ ميليون ها تير - توسط سوريه به سمت دوستان اسرائيلي آقا سعيد شليك شده ...!

در اوئل دهه 80 ميلادي و همزمان با پيروزي انقلاب شكوهمند اسلامي ملت ايران -- رژيم غاصب و جنايتكار صهيونيستي - به كشور لبنان حمله تجاوزگرانه نموده و تا دروازه بيروت --پايتخت --لبنان به پيشروري تجاوزكارانه خود ادامه داد و كل لبنان در معرض سقوط و اشغال قرار گرفت ....

در اين برهه حساس و بسيار مهم -- بازهم اين ارتش سوريه بود كه وارد عمل شد و به مقابله با ارتش متجاوز صهيونيستي پرداخت و لبنان را از خطر اشعال كامل نجات داد .... لابد سعيد و امثال سعيد و مريدان امريكا و اسرائيل فكر ميكنند --در اين روياروئي و نبرد هاي رخ داده -- سوري ها به صهيونيستهاي غاصب و جنايتكار --گلوله اي شليك نكرده و از آنها با شربت و شكلات پذيرائي كرده اند ....

آقاي قيصر .... ايكاش دروغهاي خائنانه امثال سعيد راست بود - واقعأ سوريه تيري به سمت اسرائيل شليك نكرده بود ! --باور كنيد الآن بشار اسد نه تنها مخالفي نداشت --كه مانند ساير خكام خائن منطقه --رو سر گرفته و حلوا - حلواش ميكردند ...
ss
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
کفگیر
به كسي كه خيلي شجاع است.....!!!
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۳۷ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۱
۲۸
۱
بنده خدا تو خيل كردي هر كس يك اسم و عنوان مستعار براي خودش ساخت مثلأ با غيرت تشريف داره ....!!!!

تو خودت در همين صفحه --هم به نام ناشناس و هم عناوين ديگه حرف زده اي ...اين بماند ... !!

اما در مورد حس ناسيوناليستي و پان تركسيم مسخره اي كه امثال شما را..... !! دوست عزيز جو-كير شده ايد ...ميفهمي جو-گير ...!!!! جتي ميشود گفت در حد توهم ...!!!

حرفهاي اون بچه عزيزي كه در برنامه90- ديگ - افتخار - تو را به جوش آورد --مثل حرف زدن طوطي بود كه يه چيزهائي را يادش داده باشند بدون آنكه معنا و مفهومش را بداند !! -- براي افراد متوهمي مثل شما -- حتي بازيچه كردن يك طفل معصوم هم توجيه پذير است ....!!!!

از كذام آذر بايجان يكپارچه حرف ميزني ...؟!!!! فعلأ كه در شمال الهام علي اف خائن بي وطن --همه چيز مردم -- از سرزمين و دين و اعتقادات و ناموس را ... زير پاي صهيونيستهاي جنايتكار له ونابود كرده است ... آذربايجان و رژه همجنس بازان ......!!!! پس فعلأ قمپز اين فقره را را در نكن كه خيلي بي ريخته ... !!

اما مزيد فهم و درك شما عرض ميشود --نه تنها شمال آذربايجان و باكو .... بلكه ده ها شهر حوزه قفقاز متعلق به ايران بوده و هست و انشاء الله روزي به دامن ميهن باز خواهند گشت ....

پس آذر بايجان واحد و يكپارچه آرزوي ماست -چون به ما تعلق دارد -- آذر بايجان سر ايران است و آذري سرباز سلحشور ايران ... تركان عثماني را چه كساني شكست دادند ..؟ صفويه كيا بودند ... اعراب بودند يا فارسها ...؟ عباس ميرزا كي بود ... ؟ آذري نبود ..؟

شهيد باكري كي بود ..؟ شهيد تجلائي -- شهيد چيتچيان -- شهيد شفيع زاده ...و صد ها و هزاران شهيد آذري ديگر ... اينها كجا و براي چه شهيد شدند ..؟ براي ايران .... وقتي پاي ايران و حفظ وطن در بين باشد -- آذري در دفاع از خوزستان و خرمشهر و آبادان و ايلام -ايران- شهيدميشود -- خوزستاني و ايلامي و كرمانشاهي و فارس و عرب و لر و كرد هم حتمأ و قطعأ خون خود را نثار خاك پاك آذربايجان -ايران - خواهند كرد ... اونوقت كور خواهد شد هركه نخواهد ببيند ..!!!!

ما آرزومند آذر بايجان يكپارچه هستيم اما نه اونجوري كه تحريك شده ها و عوامل فريب خورده دشمنان تصور باطل دارند ...!!!

پس ياشاسين - ايران - ياشاسين آذربايجان قهرمان و افتخار ايران .... آذربايجان يعني ايران - ايران يعني آذربايجان .....

مرگ ننگين بر پان تركيسم هاي دروغگو و مردم فريب -كه همه حيثيت و آبرو و دين و ايمان مردمشان را --فرش بي غيرتي و جهالت و خيانت كردند- و زير پاي امريكا و صهيونيستها پهن كردند ...
مهرداد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۳۸ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۱
۰
۰
خرداد ماه مرموزی در سوریه خواهیم دید؛ اللهم عجل ولیک الفرج
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۴۰ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۱
۴۱
۲
آقاي محمد رضا تبريز...!!!

مشكل تو و امثال تو دقيقأ همينه كه --دليل لشگر كشي و تجاوز و جنايات - امريكا و انگليس را - از زبان متجاوزين جنايتكار ميشنوي و از تحليل و تفسير دلائل واقعي عاجزي ...!!!!!

اما اگر يك ذره - فقط يك ذره - فهم و صداقت داشتي - تحليل و تفسير اعمال تجاوزكارانه امريكا و انگليس - كار چندان مشكلي نيست ... !
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۳ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۱
۳
۴۱
آخی چه نازن همه چی آرومه تو به من میخندی
طفلکا قراره به زودی یتیم بشن خیلی نازن تازه خونشونم خیلی سرخ تر ازخون بچه هائی است که باباشون ریخته آخی
دریایی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۷ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۱
۴۰
۲۹
خوب خشگلن ماشالله چکارکنیم حالا
واقعا چرا بشار اسد اینقدر باید برای ما مهم باشه ؟؟؟
بی نشان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۰ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۱
۳
۲۱
دوستان از این که می بینم با دیدن دوتا عکس به جان هم افتاده اید متاسف شدم مگه شما ها بچه شیعه نیستید مگه زیارت عاشورا را نخوندید انی سلم لمن سالمکم وحرب لمن حاربکم الی یوم القیامه.دوستان بدونید که سیاست پدرومادر نداره همه شما برادر خواهرای عزیزم رو دوست دارم خداوند صراط مستقیم را در مسیر ما قرار ده انشاا...
سعید
|
CANADA
|
۱۶:۲۱ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۱
۶
۴۹
منتشر نکردن این نظر رو فقط ناشی از درماندگی میدونم

عزیزم احساس می کنم خیلی ناراحت شدی و مطابق معمول صدتا فحش و تهمت و ناسزا هم چاشنی حرفهایت کردی.
جالبتر اینجاست که این موقع ها سانسورچی صراط که بهانه اش برای من و امثال من بلند بالا بودن نظرات است مطابق معمول اغماض می فرمایند و نظر بلند بالای شما که نصفش هم فحش است منتشر می کند.

آخرین رویایی سوریه با اسرائیل 1973 بوده که سوریه نتوانست بلندی های جولان را تسخیر کند و همراه با مصر مجبور به امضای معاهده شد. هنوز هم بلندی ها جولان دست اسرائیل است و اسرائیل بخوبی بر دمشق مشرف است. حکومت سوریه بعوض آزاد کردن خاک اشغالی اش از همان ابندا بنا را بر سیستم تک حزبی پان عربیستی بعثی، سرکوب گروه های اسلام گرا در حمص و حماء و سرکوب اکراد کرد. کافی است به افتخار پدر این بشر یعنی حافظ اسد در فرماندهی و دخالت مستقیم در حمله هوایی به این دو شهر و با خاک یکسان کردن آنها مراجعه کنید تا بفهمید با چه حکام میهن پرست و مسلمانی طرف هستید. این حکومت در طول عمرش همراه با سایر حکومت های عربی همواره خلیج فارس را خلیج ع ر ب ی خوانده و بر حق امارات بر سر جزیره ایرانی تاکید کرد. حافظ اسد در جریان جنگ اول خلیج فارس عملاً همراه آمریکا علیه صدام حسین شرکت نمود و فضای هوایی سوریه را در اختیار آمریکا و فرانسه گذاشت و این در حالی بود که آبشخور هر دوی این بعثی ها اندیشه های پان عربیستی سوسیالیستی میشل عفلق بوده و هست.

بد نیست به سیر وقایع رخدادهای اخیر سوریه برگردیم. آتش این قیام با شکنجه و زجر مرگ کردن دو نوجوان اهل درعا که علیه بشر اسد شعار می نوشتند روشن شد. من کتمان نمی کنم که عربستان و قطر به مخالفین اسد کمک می کنند همانطور که به مخالفان قذافی کردند. اما همراهی آنها دلیل بر حق بودن اسد نیست. اگر کمک و همراهی کشور خارجی حرام است در درجه اول باید حزب الله که بارها و بارها علیه سنی های لبنان دست به حمله زده باید شرمسار باشد و همینطور تمام گروههایی که شما به آنها علیه حکومت کشورشان کمک کردید باید شرمسار باشند. مسلم بدانید تصاویر حمس و حماء و درعا و زنان و کودکانی که توسط ارتش تا بن دندان مسلح اسد تکه تکه شدند که صدای و سیمای شما شرم دارد منتشر کند خوب گویای سقاوت و بیرحمی این تفاله های حزب بعث است. بیش از ده هزار نفر کشته شده اند بنظرت این ده هزار نفر همه مزدور عربستان بودند؟ آیا اگر عده در مخالفت با ظالمی دست به اسلحه شدند این دلیل برحق بودن آن ظالم است؟ زمان انقلاب 57 خیلی از گروههای سیاسی نظیر مجاهدین خلق و چریک های فدایی خلق علیه شاه دست به اسلحه بودند و شاه آنها رو مزدور کمونیست ها می دانست آیا اینها شاه را تطهیر می کرد؟
یک داستان دیگری هم در مورد عملکرد ارتش سوریه در لبنان فرمودید عزیزم سوریه با اسرائیل در لبنان درگیر نشد با مسیحیان فالانژ لبنان و برای حفظ قدرت مسلمانان در لبنان درگیر شد. سوریه اگر می خواست کاری بکند اول برای خاک خودش می کرد نه برای خاک کشور دیگر. در طول این مدت مثل قذافی و صدام حسین از فلسطین و فلسطینی و مقاومت بعنوان پز ضد اسرائیلی استفاده کرد و تنها کاری که علیه اسرائیل انجام داده این بوده ....... به حزب الله و حماس اجازه فعالیت و انتقال اسلحه داده. اگر باج گرفتن از کشورهای دیگر و استفاده از اتباع فلسطین و لبنان برای مقاصد خود در منطق شما اسمش مقاومت است مشکل شماست. یعنی در واقع حکومت سوریه خودش عرضه برخورد مستقیم نظامی با اسرائیل برای پس گرفتن خاک خودش را ندارد و از فلسطینی ها و لبنانی های بیچاره مایه می گذارد.

..................................
امیدوارم صراطی ها همانطور که نظر بلند بالای شما را منتشر کردند نظر بنده را که حاوی هیچ فحش و توهینی نسبت به شما و دوستان شما نیست منتشر کنند.

عزیزم امیدوارم مثل زمانی که چائشسکو در رومانی سقوط کرد شرمنده نشی.
عادل
|
CANADA
شما که برای دو تا نوجوان اهل درعا که در درگیریهای سوریه کشته شدند، دلت میسوزه ، میشه توضیح بدید که چرا در خصوص جنایتهای بی شمار آمریکا و انگلیس و اسرائیل در نقاط مختلف دنیا هیچ وقت کامنت نمی نویسی؟
سعید
|
CANADA
بنده برای همه دل می سوزه عادل جان نظری در جواب این آقای ساقب دادم که امیدوارم منتشر بشه و اونجا مفصل در مورد ظلم و جور در نقاط مختلف خاورمیانه توسط آل سعود آل خلیفه و اسرائیل صحبت کردم. امیدوارم سانسور نشه و منتشر بشه
میرمحمد
|
CANADA
آقای کانادا! این حمایت سوریه از عراق در جریان جنگ تحمیلی رو از کجات آوردی؟؟!!!
لیلا کوره هم میدونه تنها کشور عربی که زمان جنگ با ما بود و با ما موند سوریه بود ...
مطالعات تاریخیت رو بیشتر کن کانی جون!!!!
نورا
|
CANADA
میرمحمد معلوم شد از لیلاکوره هم کمتر میدونی!
اونی که به شما اسلحه دادلیبی بود!!!
سعید
|
CANADA
میرمحمد جان متن رو خوب بخون کسی نگفت سوریه از صدام حمایت کرد. سوریه در حمله اول آمریکا به عراق همراه و متحد آمریکا بود. شما از خودت تفسیر میکنی بعد شکایت هم میکنی. شما اون جمله ای که بنده گفتم سوریه از صدام حمایت کرد رو بیار تا ما بفهمیم مدرکت چیه؟
عادل
|
CANADA
خطاب به " نورا "

علاوه بر لیبی ، کشورهای سوریه ، چین و کره شمالی هم در مقابل صدام از ایران حمایت می کردند.

نورا خانم لطفا کمی هم تاریخ بخوانید چیز بدی نیست.
نورا
|
CANADA
عادل جان اینو میدونم.
اون کامنت رو در جواب میر محمد گداشتم که میگه سوریه تنها کشور عربی بود که به ما در جنگ کمک کرد!
یه ریزه دقت کنی بد نیست!!!
میر سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۷ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۱
۱۰۴
۷
خدا هم بشار اسد و هم کودکان نازنینش را زیر سایه امام زمان حفظ کند...!
ساقب
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۵۶ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۱
۴۴
۵
آقاي سعيد اشكال كار اينجاست كه من تو را خيلي خوب ميشناسم و به روش و منش ترفند هاي مسموم و منافقانه جنابعالي آشنا هسنتم --- ضمنأ اين حرفها اصلأ به معناي عرف فحش نيست ...بيان يك اعتقاد و تفكر باطل و مخرب است.. يعني نفاق.

اگر فكر ميكني عنوان منافق بد است و فحش تلقي ميشود از مرام ومسلكت دست بردار --نه اينكه مظلوم نمائي كني و قيافه حق به جانب به خودت بگيري .....!!

من در همين سايت صراط و در موضوعي به نام والنتاين عاشقانه سبز ها با تروريستهاي سوريه مفصل نوشتم و جواب هاي تو را هم خواندم ---حرف جديدي نداري -- همان موقع هم حرف به درد بخوري نداشتي -- همينطور حالا هم حرفهات تكراري و مزخرف است -- ميداني چرا مزخرف براي اينكه --راست نيست -- صادقانه نيست -- به دنبال واقعيت و كشف حقيقت نيستي - بازهم ميگويم -بدون هيچ قصد توهيني .. آقاي محترم تو مبتلا به مرض مزمن نفاق و عنادي -- از موضوعي به موضوعي و از سوراخ و روزنه اي به روزنه ديگر و از شاخه اي به شاخه اي ..!!!!

من در كامنت قبل گفتم اين شگرد نفاق است كه موضوعي را مطرح ميكند .. اگر جواب نگرفت كه ميتازد و به راه نفاق و تخريب خود ادامه ميدهد .!! اما اگر جواب گرفت و تيرش به سنگ خورد - سريع به شاخه ديگري ميپرد و موضوع نامربوط ديگري را مطرح ميكند ....!!!

به نوشته قبلي من نگاه كن ..! از همه كاربران عزيز خواهش ميكنم توجه كنند :: حرف من در جواب اين حرف مزخرف و بي ربط تو بود كه :: گفته بودي بشار اسد و پدرش يك تير هم به طرف اسرائيل شليك نكرده اند ...!!!! همين... درست شد...؟

من در جواب اون دروغ بي شرمانه ..البته --- نه به خاطر تو -- كه تو و امثال تو به دليل ماهيت اعتقادي و منش و سرسپردگي سياسي -- گوش شنوائي نداريد و مصداق مشخص ( صم بكم عمي ) هستيد -- بلكه فقط به احترام و جهت استحضار كاربران محترم صراط -- نوشتم بر خلاف نظر باطل و بيربط تو تير شليك شده و دو جنگ مشخص را هم به عنوان مثال مطرح كردم ... ضمنأ اين را هم گفنم كه تو حتمأ بهانه ديگري ميتراشي و مثلأ خواهي گفت اون تيرها كه به اسرائيليها نخورد -- چون اونا جا خالي دادند ....!!!!. خدا را شكر ميكنم كه آفتاب آمد دليل آفتاب .... حتي ذره اي فكر نكردي و خجالت نكشيدي كه لا اقل در اين يك مورد --به جدول نزني و برخلاف رويه نفاق عمل كني ... اما نشد و ثابت كردي تو و امثال تو --تابع يك مرام و انديشه لايتغير هستيد كه تا صور اسرافيل --ابه آن پايبنديد و ادامه خواهيد داد - لاكن ( ان الجهنم كان مرصادا .... ) انشاء الله .

چنانچه عرض كردم --من فقط براي اثبات اون دروغ --آدرس دادم - نشاني دادم -- تير شليك شده - اينم دليلش -- همين... -- به هيچ وجه قصد اين نبود كه ماهيت و نتيجه جنگ را بيان كنم --هيچ دليل و موضوعيتي هم نداشت ....!

آقاي ..... !!!! حق به جانب ... با سواد .... تاريخ دان....!!!! دائره المعارف - جنگهاي خاور ميانه و...... !!! -- متخصص فتنه هاي صفين و نهروان .... -- تو اگر شعور داشتي و به شعور مخاطبين احترام ميگذاشتي و ذره اي از انصاف و فهم ديني بهره برده بودي -- بايد سريعأ عذر خواهي ميكردي و ميگفتي من اشتباه كردم -- سوريه و اسد ها تير به طرف اسرائيل شليك كرده اند ...! نه اينكه منافقانه - به سوراخ ديگري بخزي -- از روزنه ديگري سر بر آوري و با يك مشت مزخرفات - تاريخچه جنگ اعراب و اسرائيل كثيف را مطرح كني ..... اصلأ چه ربطي به بحث ما داشت ...؟!!!!

مگر من گفته بودم -- جنگ قنيطره و بلنديهاي جولان -- چه نتيجه اي داشت و كي پيروز شد ...!! بگذريم از اينكه در همان جنگ سوريه شهر اشغال شده قنيطره را آزاد كرد و اسرائيل به قسمتهائي از بلندي هاي جولان عقب نشيني كرد .. .!!! اردات و سرسپردگيت به اسرائيل از همين حرفهات هم پيداست ..

آقاي علامه ... !!!!! واقعأ تو خجالت از اينهمه چرند نميكشي ...؟!!! سوريه در لبنان - از زمين و هوا با اسرائيل در گير بود -- مسيحي هاي فالانژ هوا پيما داشتند ....؟!!! هواپيماي اسرائيل را چه كسي در فضاي لبنان سرنگون كرد --رون آراد -- خلبان اسرائيلي كجا فرود آمدو اسير شد..... ؟

مسيحيهاي فالانژ مگر به نيابت اسرائيل عمل نميكردند و عوامل مزدور صهيونيستها نبودند.... ؟ تو اينقدر ناداني كه درگيري تانكهاي سوريه با نيرو هاي زرهي صهيونيستها را جنگ به حساب نمياوري ...؟!!!!

ببين ديگه نميخواهم حتي كلامي با تو حرف بزنم .... جواب همه اين چرنديات جديدت را قبلأ داده ام --به آرشيو صراط يكبار ديگر مراجعه كن -- والنتاين مخالفان سوريه و سبزها .... به همه اين حرفها - جواب داده ام .... !

در مورد سوريه هم گفته ام :: سرنوشت اين كشور به عزم و اراده مردم سوريه بستگي دارد ... نه هيچ حاكم سرسپرده و مزدور منطقه --- نه امريكاي خبيث و رزيم اشغالگر قدس --- نه شاهان و شاهك هاي فاسد و دست نشانده منطقه -- ونه پادو هاي منافق و بي وطن .....

مملكت خود ما هم دولت دارد --رهبري فرزانه و دور انديش دارد -- مجلس مردمي دارد -- دكترين سياست خارجي دارد ... براساس منافع ملي كشور هم تصميم ميگيرند و غمل ميكنند ... فضولي ايادي نفاق و امريكا و اسرائيل هم اكيدأ ممنوع... !!!


ضمنأ تو اختيار داري تا جائي كه كشش و حجم داري -- براي سرنگوني بشار اسد زور بزني -- كسي هم نميخواهد جلو ترا بگيرد ... چون عددي به حساب نميائي -- اما بر آرزو و تمنيات خودت بمان -- حتي اگر يك ذره غيرت داري -- برو و به حساب ارتش سوريه و بشار اسد يكجا برس ...!!!!!

گفتم به هيچ وجه نميخواهم با تو كل- كل- كنم و دهن به دهن بشم ....!! از سايت محترم صراط هم خواهش ميكنم - هم بنا به خواسته يك- كاربر خود- و هم جلو گيري از ملوث شدن فضاي سايت به بعضي موارد نا خوشايند -- اين ماجرا را يه جوري فيصله دهند ... با تشكر
( ساقب)
حمید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۰۵ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۱
۲۷
۳
لعنت ب هر کسی تو دنیا حاضر میشه کسی دیگه را اذیت کنه لعنت به هر کسی که از عقلی که خدا بهش داده استفاده نکنه لعنت بر وهابی و تروریست
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۴ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۱
۲۵
۳
مرگ بر دشمنان اسد که همانا دوستان اسرائیل و امریکا و آل سعود و ال خلیفه هستند!!!
احمقها چه جوگیر و فریب خورده رسانه های غربی شده اند؟؟!!!!
در زمان معاویه نیز وقتی حضرت علی را در محراب به شهادت رساندند احمقهائی مثل شما گفتند مگر علی نماز میخواند؟
شما که قدرت رسانه ای غرب را میدانید چرا زود فریب تمام جو سازی ها و برنامه ریزی های چندین ساله اسرائیل و آمریکا را میخورید ؟؟؟
مگر همین اسرائیل نبود که برای مظلوم نمائی یک کشتی پر از یهودیان را در بندر فلسطین غرق کرد ؟ پس ساده نباشید چون هیچ مشکل نخواهد بود که در دنیای تکنولوژی با چند افکت و برش و جابجائی و از این قص بتونن همچون شماها ئی را بجوش و خروش بیاورند شاید هم حتی با یک سوت.گوگلی مگولی ها
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۴۲ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۱
۱۸
۲
خدالعنت کندهرچه بوق امریکائی واسرائیلی که عین طوطی گفته آنهامی گویند امیدوارم طوطی ها از این تشبیه نرنجند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۳۴ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۱
۲۹
۶
يا الله .... نورا خانم .. !

بازم پريدي وسط بحث و يقه گيري ...!!!

بيچاره ليلا كوره.....! ديگ به ديگ گفت روت سياه .... سه پايه گفت صلي الله ..... !

هم سوريه به ايران اسلجه داد -- هم ليبي و هم كره شمالي ... منتهي كمكهاي سوريه به دلائل مختلف از اهميت خاصي برخوردار بود ... !
غلام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۱۶ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۱
۲۳
۳
هرکه ندونه چرا از بین این همه دیکتاتورهای عرب و خاور میانه و.. یقه اینو گرفتن خودشو به خریت زده .
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
قذافی مبارک بن علی ، صالح اینها دیکتاتور نبودند که ساقط شدند؟
سعید
|
CANADA
|
۰۲:۳۱ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۱
۳
۱۳
واقعاً نهایت درماندگی که پاسخ بنده رو منتشر نمی کنید. البته خوب با انتشار نظر بنده ادعاهاتون در مورد اینکه بنده در مورد بحرین و فلسطین حرفی نزدم زیر سئوال میره حق دارید که این حرفهای بنده رو سانسور کنید تا بقول خودتون از من چهره طرفدار آمریکا و اسرائیل بسازید. فقط بدانید که من تا رسوایی کامل عقد اخوت نبستن شما بیکار نمی مونم.
نورا
|
CANADA
احسنت.ماهم پشتتیم.
شاهین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۵ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۱
۵
۳۲
بشار اسد حال دنیارو می کشه
حکومت که از باباش بهش رسیده
زن انگلیسی داره مثل ناصر الدین شاه
وعلاقه زیادی به فرنگ داره
بخواتر همینکه اوضاع مملک خرابه
شاهین/جواباون دوازده نفر که رای منفی دادن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
حرف دروغ مگم بگین دروغ مگم
سعید
|
CANADA
|
۱۷:۵۸ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۱
۴
۳۲
واقعاً نمی دونم مشکلتون چیه منتشر نمی کنید
جناب ساقب مثل گذشته نصف جملات شما در عوض جواب منطقی دادن فحش، تهمت و افترا بود.

عزیزم ظلم ظلمه. اسرائیل جنایت میکنه آدم میکشه و من شدیداً از جنایتش در غزه با بمب فسفری منزجر شدم بگذریم از اینکه بعضی ها هم از مردم بیچاره بعنوان سپر انسانی استفاده کردند.

خاندان آل خلیفه هم جنایتکارند و هیچ شکی درش نیست متاسفانه دخالت های بعضی (که هیچ کاری هم در عمل نمی کنند و فقط حرف می زنند) وضعیت شیعیان بحرین را عوض کرد و تا اندازه ای به آل خلیفه و آل سعود کمک کرد. هر چند که هر دوی این حکومت ها سلطنت موروثی مطلقه هستند و هیچ کدام ادعای جمهوریت و حکومت مردم ندارند و اینکه تعداد کشته شده ها زندانی ها و آسیب دیدگان در بحرین به مراتب از سوریه کمتره. عزیزم ما اینجا با اینترنت و تلویزیون هم فیلم های بحرین رو از طریق سایت ها و شبکه های شما می بینیم هم فیلم های سوریه. اتقاقاً بر عکس گفته های شما هم بی بی سی و هم الجزیره گزارش بسیار دقیق و مفصل از وقایع بحرین منشتر کردند که بمراتب بیشتر از گزارش های آبکی رسانه های شما ظلم و جور خاندان آل خلیفه رو برملا می کرد.

برگردیم به سوریه
برادر من رون آراد چه ربطی به سوریه داره؟ خود اسرائیل از ایران و لبنان پیگیرش میشه داستان برای افتخارات نداشته حکومت تک حزبی موروثی اسد درست نکن! لابد پیروزی ما بر خرمشهر هم کار پدر بشار اسد بوده؟
برادر من واقعیت اینه که از 13973 تا الان( یعنی به اندازه عمر بنده) حکومت بعثی سوریه یک تیر هم مستقیماً به اسرائیل شلیک نکرده ولی در عوض چندین بار علیه مردم خودش حمله زمینی و حتی بمب باران هوایی کرده. شما بفرمایید حکومتی که ملت خودش را با بمب و موشک حمله قرار میده چه فرقی به صدام حسین و قذافی داره. مشکل شما اینه که چون اسد تنها رفیقتون مجبورید خودتان را به خاک بزنید. گر شما برخورد با مسیحیان فالانژ را برخورد با اسرائیل میدانید موضوع چیزی دیگری است ولی اگر خاندان اسد مرد بودند اول بایستی جولان که جزء خاکشان است و از همه مهمتر موقعیت سوق الجیشی نسبت به پایتخت دارد را آزاد می کرد.

بنده برخلاف میل شما از اسرائیل دلخوشی ندارم و از دید من صهیونیست های ارتدکس حاکم بر اورشلیم و تل آویو دست کمی از شما ندارند ولی حداقل اسرائیل در حق یهودی های ساکن اسرائیل به این وحشیگیری ها دست نمی زند. یقین بدانید که اگر بجای همین صیهونیست خاندان اسد سرکار بودند الان اثری از فلسطین و فلسطینی نبود. سالهاست برای بسیاری از ما مشخص شده که درد اصلی این حکومتها نابودی اسرائیل و کمک به فلسطین نیست، اینها بهانه است برای محکوم کردن و متهم کردن مخالفان و منتقدان ولی دوره مصرف اینها گذشته.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۰ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۱
۲۱
۴
بسم الله الرحمن الرحيم
*****
لاتعلمهم نحن نعلمهم ( توبه - 101 )
*****
تو آنان را ... ( منافقين ) نمي شناسي - ما مي شناسيمشان .
-----------------------------
قلبوا لك الامور ( توبه - 48 )
*******
( منافقين ) : كار ها را دگر گونه جلوه ميدهند . --وارونه سازي ميكنند--
---------------------------

نخشي ان تصيبنا دائره ( مائده -52)
***********
( منافقين ميگويند) : ميترسم چرخش روزگار بر ضد شما بچرخد و وقايع هولناكي روي دهد ... -- خود را دلسوز جلوه ميدهند -- !!
-----------------------------
يحلفون لكم لترضوا عنهم ( توبه -96 )
**********
(منافقين ) : براي شما قسم ميخورند تا شما را راضي كنند . - يعني باورشان كنيد - !!
-----------------------------
ولا وضعوا خلالكم يبغونكم الفتنه ( توبه -47-)
************
اگر اينان : ( منافقين ) با شما ميبودند -- فتنه -- ميكردند و در ميان شما شايعات -- يأس آور -- مي پراكندند .
-----------------------------
كَرهَ الله انبعاثهم فثبطهم ( توبه - 46-)
*******
خدا دوست نميدارد منافقان به سوي جهاد برانگيخته شوند -- همان بهتر كه در منزل بمانند .
---------------------------
و ما النصر الا من عندالله......
******
پيروزي تنها و تنها از سوي خداست .....

و طبعأ حصول اراده خداوند متعال - با دستان توانمند مومنين و مجاهدين راستين محقق خواهد شد .

و روسياهي و خسران دنيا و آخرت -- نصيب منفقين كوردل .. -- ان الجهنم كان مرصادا --انشاء الله /

خداوند قادر متعال يار و ياور شما
- ساقب
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۲۳ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۱
۲۱
۳
اولأ خواهش ميكنم ، كامنت حاوي آيات شريف قرآن كريم را درج بفرمائيد . قصد داشتم - بصورت مفصل و مبسوط - در باره اين آيات شريف - مطالبي را به نظر كربران محترم برسانم -اما ديدم اينجا - مجال و موضوعيت كافي براي اين منظور نيست -- انشاء الله در اولين فرصت مناسب ! اما در همين حد هم براي مشتاقان حقيقت و طالبين بصيرت --خالي از فايده نميتواند باشد - امروز ما بيش از هر زمان ديگر --گرفتار و مبتلاي بليه نفاق هستيم و چه راه و روشي بهتر از هدايت و نورانيت قران -- براي مقابله با اين -- پديده مذموم و مخرب ...

اما بعد ....! ظاهرأ خواهش بنده حقير -- مورد عنايت قرار نگرفت -- خوب تا حد زيادي هم توجيه پذير است -- وظيفه و كار حرفه اي رسانه اي و خوب اصرار و پا فشاري بعضي ها - به ادامه مناقشه بيحاصلي كه - بيشتر اهداف پروپاگانداي خود را دنبال ميكند -- تا ميل به كشف و تحقق حقيقت و اقرار به واقعيات -- و چه اصرار و ابرامي در اين تسلسل باطل و بي ثمر ...!!!!

مكرر از عوام الناس شنيده ايم در باره گوشت خرگوش و اينكه حرام و حليت آن چه صورت و حكمي دارد -- يك طرفش حلال است و يكطرفش حرام ..!

حرفهاي بعضي ها هم يك چيزي شبيه به اين مورد است -- دو طرف دارد -- اما بنده در باب و صورت و حكم اين حرفهاي دو پهلو -ميخواهم عرض كنم --يكطرفش مكروه است و يكطرفش حرام .....!!

يكطرف حرفها كه ممكن است برخي عزيزان فكر كنند - بوي حق و واقعيت ميدهد -- مكروه است -- چون دقيقأ از روي كراهت و اجبار بيان شده - براي مطرح كردن مثلأ راحتتر --طرف ديگر حرفش كه صد در صد خلاف است و بر اساس اين توضيح حرام ...!!

بنده باز هم عرض ميكنم --( چه كنم وقتيكه حرفها نفاق آميز است) -- چاره اي نميماند جز بيان واقعيت - حالا بگويند توهين آميز است ..!!! والله اين توهين نيست --چون نه بنده قصد توهين دارم و نه اصولأ توهين كار درستي هست ....

به اين جملات توجه فرمائيد..! اسرائيل جنايت ميكنه --آدم ميكشه - من شديدأ از جنايتش در غزه با بمب فسفري منزجر شدم - اين همان بخش مكروه ماجراست .. زيرا در قسمت دوم همين جملات - بلا فاصله ميگويد بگذريم از اينكه بعضي ها هم از مردم بيچاره - به عنوان سپر انساني استفاده كردند ...!!!! ميبينيد ....؟ خدا وكيل اگر اين حرف مزخرف مصداق بارز نفاق نيست پس چيست..؟!!

او در واقع بخش اول حرفش را نه به حمايت و دلسوزي براي -مردم مظلوم غزه مطرح ميكند -- بلكه ميخواهد - با نيمه مكروه حرفش - نيمه حرام آنرا حلال و منطقي جلوه دهد ..!!!

يعني اينكه مقصر رزمندگان و مسئولين حماس بوده اند كه از زنان و كودكان و خانواده هاي خود --عمدأ سپر انساني ساخته اند و اين يعني اين دليل مسخره كه اسرائيل صد در صد مقصر نبوده ...!!! خود بكار گيري و استفاده از سلاح ممنوعه فسفري -- كافيست براي محكوميت بي قيد و شرط صهيونيستهاي جنايتكار ...

اما قسمت دوم اشك تمساح اين بنده خدا .. ! در رابطه با بحرين و دلسوزاندن ايشان براي مردم مظلوم اين كشور ..!!

بازهم افاضات ايشان دو طرف دارد ...!! يكطرف ميگويد - خاندان آل خليفه هم جنايتكارند و هيچ شكي درش نيست ...!! اما بازهم در نيمه ديگر حرفش گفته : -دخالت هاي بعضي ( كه هيچ كاري هم نميكنند و فقط حرف ميزنند !!!! ) وضعيت شيعيان بحرين را عوض كرد و به آل سعود و آل خليفه كمك كرد ..!!!! ضمنأ اين دو حكومت - آل خليفه و آل سعود -- سلطنتي موروثي مطلقه هستند و ادعاي جمهوريت و مردمي ندارند.....!!! پس اگر هم جنايت كنند اشكالي ندارد --چون ادعاي مردمي بودن ندارن و خوب لابد مجاز در كشتن مردم ....!!!!



واقعأ شرم آور نيست -- اين نفاق و مزخرف گوئي نيست ..؟!! اين حرفها اصلأ ارزش نشر و توجه دارند ..؟!!!

اگر چه دست اين آدم بسار رو و مشتش به كلي باز است -- اما ايكاش ذره اي غيرت و همت داشت و حرف خود را واضح تر ميگفت..!!! منظور از اون بعضيها كه با حرف زدن بي عمل خود - وضع بحريني ها را خراب كردند و باعث بهانه و توجيه عملكرد وحشيانه آل سعود و آل خليفه شدند -- چه كساني هست ..؟! و اينكه با كدام عقل عليل قابل فهم است كه - آل سعود و آل خليفه چون سلطنتي موروثه هستند و ادعاي جمهوريت ندارند --اشكالي ندارد جنايت و سركوب كنند -- اما چون سوريه جمهوريت دارد و سلطنتي نيست -- نبايد مزدوران و تروريستهاي وارداتي و جنايتكاران مزدور را سركوب كند .... از اين سخيف تر و مسخره تر ميشود فكر كرد و نظر داد ...؟!!!

اين هنر و اين نوع تحليل و تفسير و اين گونه توجيهات --در هيچ قاموسي نميگنجد الا -- نفاق معاندانه و بس ...

اما در مورد رويا روئي سوريه و ارتش رژيم غاصب و صهيونيستي ...

در سال 1982-3 .... پس از عمليات پر غرور و حماسي بيت المقدس و فتح خرمشهر - رژيم صهيونيستي با تمام قوا كشور لبنان را از جنوب --مورد حمله قرار داد -- گرچه اين رويداد و علت همزماني حمله اسرائيل به لبنان و فتح خرمشهر - نيازمند تحليل و تفسير جداگانه است -- اما به هر حال اين اتفاق رخ داد ...

دليل صهيونيستها و توجيه تجاوزشان اين بود كه - با انهدام امكانات - اعم از نيروي انساني و لجستيكي و زير ساختهاي مزبوطه -- ساف - سازمان آزاديبخش فلسطين -- براي هميشه -مقاومت فلسطيني را نابود كنند ...


يكي از تحليل گران امريكايي در توصيف اين جنگ كه طي آن يك دولت با ماشين جنگي عظيم خود گروهي را كه فاقد دولت بوده، و تنها از امكانات جنگهاي چريكي برخوردار است، مورد تهاجم قرار داده، مي گويد: مثل اين است كه «ارتش آلمان هيتلري ، به يك قبيله سرخپوستان حمله نمايد». :. اسرائيل كه يكي از قويترين نيروهاي نظامي جهان است ، با تعداد 90 هزار نفر نيرو، 1300 دستگاه تانك ، 12 هزار كاميون حمل نيرو و تداركات و همچنين 1300 دستگاه نفربر زرهي(APC) و نيروي هوايي با قدرت 634 فروند جنگنده و نيرويـ صحنه نبرد وارد شد
اين نيروها، ارتش و نيروي هوايي سوريه را در زمين و آسمان لبنان مورد حمله قرار دادند؛ اما حملات بر عليه 10 الي 15 هزار رزمنده فلسطيني ـ لبناني كه فاقد نيروي دريايي و هوايي و زرهي بودند، متمركز گرديد.


اين كارشناس امريكائي ميگويد:

نيروهاي زرهي اسرائيل با مقاومت اندكي از سوي واحدهاي فلسطيني مواجه شدند؛ و بزرگترين نبردهاي تانك بين ارتش اسرائيل و سوريه بوقوع پيوست . بنا به گفته اسرائيليها، نيروهاي سوري در استفاده از تسليحات مشترك ـ عمليات مشترك هماهنگ ـ از قدرت لازم برخوردار نبودند؛ ولي موقعي كه در موضع ثبات مي جنگيدند، از وضعيت مناسبي برخوردار بودند. در يكي از جبهه ها، ارتش اسرائيل از نفوذ به مواضع سوريه در راه «المشتي»ناتوان گرديد؛ البته به محض اينكه نيروهاي سوري در معرض تلفات سنگين قرار گرفتند، از سوي شمال به سمت دشت بقاع عقب نشيني كردند. شايد ضعف عملياتي سوريه، ناشي از روسي بودن تجهيزات و يا ناتواني آنها در بكارگيري و حفظ و نگهداري سلاح بود در روز يازدهم ماه ژوئن، نيروهاي سوريه بيش از 7 دستگاه تانك تي ـ 62 را از دست دادند؛ و تا حد جاده بين المللي دمشق و بيروت عقب رانده شدند...!


حافظ اسد ـ رئيس جمهوي سوريه ـ در توصيف تانكهاي ت ـ 72، به عنوان بهترين تانكهاي جهان، اظهار داشت: ارتش اسرائيل هرگز نمي تواند در مقابل آنها مقاومت كند. در يكي از درگيريها، طي مدت 30 دقيقه، اسرائيليها 30 تانك را از دست داده و مسافت 15 كيلومتر عقب نشيني كردند.و به گفته اسد، «اسرائيليها هيچيك از تانكهاي ت ـ 72 را توسط تانك «مركافا» منهدم ننموده اند؛ بلكه برخي از آنان را با موشكهاي ضدزره، توسط هواپيما مورد اصابت قرار داده اند.»

اما در مورد درگيري هوائي سوريه و اسرائيل : يك كارشناس امريكائي ديگر چنين ميگويد :


در ارتباط با جنگ هوايي، ژنرال ولبرل. كرتيش ـ فرمانده تاكتيكي نيروي هوايي امريكا ـ اظهار داشت: 40 فروند ميگ سوري توسط هواپيماي «اف ـ 15» و 44 فروند ديگر توسط هواپيماهاي «اف ـ 16» و يك فروند ديگر توسط هواپيماي «اف ـ 4» سرنگون شده اند
( القته اين آمار از زبان كارشناسان امريكائي است..!)

هكچنين كارشناس مذكور ميگويد:

پس از آنكه نيروهاي هوايي سوريه، 6 فروند هواپيماي «ميگ» در 8 ژوئن و 22 فروند در 9 ژوئن و 19 سكوي موشك «سام 6» را در همان روز از دست داد، چرا پروازهاي خود را متوقف نكرد و يا حداقل تعداد آنها را كاهش نداد؟ آيا اين مساله جنبه نمايشي داشت؟ ولي بنظر مي رسد كه سوريها هرگز سياست محتاطانه اي در پيش نگرفتند؛

حالا ما ميمانيم و اين همه ادعا ها و حرف هاي مزخرف و اينكه اين همه لشگر كشي و جنگ تمام عيار -- كه از زبان كارشناسان نظامي امريكا بيان شد -- جنگ سوريه و اسرائيل نبوده و فقط موضوع فالاتژ ها و شيعيان بوده است .. !!!!
پارسا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۵۳ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۱
۲
۰
تحلیل بسیار خوبی بود.

ای کاش کمی مختصر می نوشتی.

آیات قرآنی کامنت قبلی شما نیز بسیار بجا و مناسب بود.

با تشکر.
سعید
|
CANADA
|
۰۷:۳۰ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۱
۴
۵
عزیزم اینکه شما از بازگو شدن تمام واقعیت در مورد بحرین و فلسطین حالتون بد میشه مشکل خودشماست با این عبارتهای توهین آمیز هم نمی تونید استدلال خودتون رو موجه جلوه بدید.

کسی نگفت چون بحرین و عربستان پادشاهی مطلقه هستند پس باید آدم بکشند و جنایتشون مباحه موضوع اینه که حداقل این حکومت های مثل بقیه دو رو نیستند و نمیگن ما جمهوری هستیم و بر اساس رای مردم بر سرکار آمدیم! این استدلال شماست که چون سوریه به اصطلاح خط مقاومته پس حق داره هرکاری بکنه.

بنظرم بهتر شما منبع این تاریخی که در مورد جنگ سوریه با اسرائیل در فلسطین فرمودید هم قید کنید من هر چی گشتم نه مرجع این صحبتها رو دیدم و نه حتی اسم اون کارشناسی که شما بعنوان مرجع استفاده کردید. بنده هرچه در تاریخ نگاری های تهاجم 1982 ارتش اسرائیل به لبنان گشتم اثری از درگیری اسرائیلی ها با سوری ها ندیدم. بنظرم بد نیست یک مرجع معتبر همراه با اسم و رسم افراد مورد استناد به مخاطبان بدهید.

امیداورم جهت تنویر افکار عمومی نظر بنده منتشر بشه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۵۷ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۱
۱
۱۷
زنده باد حزب بعث!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
زنده باد ارتش ازاد سوريه
مج
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۰۰ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۱
۰
۰
زیبا هستند
ساقب
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۳ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۱
۱
۱
اشكال از گيرنده شماست .... فرستنده درست كار ميكند .......! - لازم است هر چه سريعتر ... فكري به حال -گيرنده - خود بكنيد.... !! حكيمي.... . عالمي ..... طبيبي .... . جه ميدونم حتي رمالي ...جن گيري...چيزي... !!!!

من اينقدر براي اعتقاد - آبرو و حيثيت - خود و نيز -جايگاه و حق - كاربران ارجمند ... و همينطور كارشناسان محترم رسانه صراط - ارزش و اهميت قائل هستم - كه موضوع بي پايه و اساسي را مطرح نكنم -- و برداشتهاي سياسي جهت دار و توهمات ذهني خود را -به عنوان واقعيات عنوان نكنم ...!!!

تو از اول منكر چنين اتفاق و جنگ انجام شده اي بين سوريه و صهيونيستهاي جنايتكار - در لينان - بوده اي ...!!! حالا من برايت منبع تاريخي پيدا كنم .....؟!!!! - بابا خيلي..... !!!!!

اين تو هستي كه بايد به عنوان - منكر و مدعي - براي اثبات حرفت - و رد - اين واقعيات - دليل بياوري و منبع معرفي كني -- نه بنده....!

تو عادت به گريز و اعوجاج داري .. . اگر كمي ....فقط كمي.... انصاف و تفكر .... خرج كني -كه شك دارم اين كار را بكني - متوجه خواهي شد كه - موارد ذكر شده - اعم از موارد توضيحي و تشريحي - همينطور آمار و ارقام -- از انسجام و منطق كافي برخوردار است -- و نشان از اين دارد كه - موارد ذكر شده - حتمأ داراي منبع است و نميتواند - ساختگي و من دراوردي - باشد .

پس تو حسابي بگرد ... اگر منبعي پيدا نكردي ... من منابع لازم را به تو معرفي ميكنم ..! البته به دو شرط .. ! يكي اينكه قاطعانه بگوئي براي اثبات اين واقعيت - هيچ منبعي وجود ندارد ...!! دوم اينكه قول بدهي - بابت پا فشاري بر تفكر و موضع - بي منطق و كينه توزانه خود --عذر خواهي كني ....!!!

راستي كه چقدر اين نظرات مشعشع حضرتعالي ..!! به تنوير افكار عمومي كمك ميكند .... !!!!
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شما بهزصورت باید منبع ادعاهاتون رو مشخص کنید مردم خودشون قضاوت می کنند. شما گقتید سوریه با اسزائیل مستقیماً درگیر شده و گفتید فلان آمریکایی. خوب اسم اون فلان آمریکایی و منبعی که حرف های اون آمریکایی زو نقل کردید بگید
یکی از منابع من روزنامه همشهری خود شماست که ضمن ظرح بلند بالای وقایع 1992 هیچ اسمی از درگیری سوری ها با اسرائیلی ها نمی دهد. شما این متنتون رو از کجا آوردید بنده به استناد تاریخ نگاری سایت های خودتون گفتم که سوریه در لبنان عملاً جز درگیر شدن محدود با مسیحیان کاری نکرد. شما یک داستان دو صفحه ای در مورد این آمریکایی مطرح کردید بعد از بنده منبع برای نقض آن می خواهی جداً شما برادران ارزشی آخر منطق هستید.
همینه که نظرات بنده امثال شما رو آزار میده نشون میده که چقدر به روشن شدن افکار عمومی کمک می کنه

بهتر جای توهین کردن و گفتن چیزهایی مثل اینکه تو گیرنده ات کار نمی کنه و نمی فهمی جواب منطقی بدی که این متن صحبت های این آمریکایی رو از کجا آوردی و اسمش کیه؟
ازادی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۸ - ۰۹ خرداد ۱۳۹۱
۲
۰
ملعونها چرا نظرمو پخش نمیکنید!!!!!!!!!!!! الله اکبر الله اکبر الله اکبر الله اکبر..................... مرگ بر اسد سگ گوش دراز گردن دراز!!!!!!!!!! خدایا پشتیبان ملت مظلوم سوریه باش همانطور که پشتیبان ملت مظلوم لیبی و بحرین و مصر و یمن بوده ای و هستی............
ازادی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۰ - ۰۹ خرداد ۱۳۹۱
۳
۲
نظرمو بزارید لعنتی ها مرگ بر بشار ملعون کافر ................ الله اکبر
ازادی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۹ - ۰۹ خرداد ۱۳۹۱
۳
۱
تا نظرمو نذارید ول کن نیستم مرگ بر بشار خونخوار مرگ بر ضحاک پیشگان تاریخ از جمله اسد و ال خلیفه و قذافی و نامبارک وهوگو چاوز و........................
ازادی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۸ - ۰۹ خرداد ۱۳۹۱
۲
۰
با نذاشتن نظراتم اوج حقارت و پستی و خبیث بودن خودتونو نشون دادید!!!!!!!!!!!!!! ومعلوم شد بر خلاف گفته ی خودتون با اسد و اسد پیشگان بد جوری عقد اخوت بسته اید!!!!!!!!!!!! بد بختا خیلی بد خودتونو لو دادید......... الله اکبر............ مرگ بر اسد خدایا داد دل مردم مظلوم سوریه رو از اسد وحامیانش یگیر.... به امید ان روز که اسد رو مثل ..... از زیز تونل های دمشق بکشن بیرون الهی امین............ اللهم صل علی محمد و ال محمد
شیعه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۱۱ - ۰۲ تير ۱۳۹۱
۴
۲
کی به سوریه حکومت کنه از این دوتا بهتر؟
اگه من وتو ی ایرانی از بشار اسد شیعه حکومت نکنیم کی بکنه؟
کسانی که دلشون برای تلف شدن سگهای وهابی و تروریستهای القاعده در سوریه میسوزه قتل عامهای شیعیان عراق- پاراچنار-وکشتار حجاج ایرانی در مکه رو به یاد بیارند.
صالح
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۹ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۱
۳
۱
بلانسبت خاک بر سر همه عقب افتادگانی مثل شما ها با این کامنت هاتون.
شما تو افکار پوچ مختص خودتون دوست دارین همه را برای خودتون و افکار پوچ خودتون نابود کنید.
آخه شما را چه به سیاست ، آخه مگه شما کارشناس سیاسی هستید که در باره هرچیزی به خودتون اجازه اظهار نظر می دین.
عزت زیاد ...
جواب منو نده و وقت خودتو بگذار کمی فکر کن.
امین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۵۲ - ۱۲ شهريور ۱۳۹۱
۱
۲
واقعا برای بعضی ها که عشق کشور خارجی کشتشون متاسفم. کار بعضی ها به جایی رسیده که دارن از دشمنشون دفاع میکنن یک نفرم عین این آقا که جلوی ظلم می ایسته خرابش میکنند. برید ببینید فساد توی آمریکا چی کار کرده. لطفا چشم بسته صحبت نکنید.خوبی های ایرانم ببینید. (با تشکر).
مجتبی
|
UNITED STATES
|
۱۳:۱۶ - ۱۱ مهر ۱۳۹۱
۱
۳
وقتی نظر ها رو میخوندم خیلی ناراحت شدم که مردم به حدی سیاست زده شدن که دیگه جون آدما واسشون مهم نیست وفقط بازگو کننده ی سیاست های رسانه های دولتی ایران شدن
آخه یه ذره به خودتون بیاید حق هر مردمی داشتن دموکراسی
یعنی فقط صرف اینکه سوریه هم پیمان ایرانه دولتش حق داره هر کاری که میخواد بکنه پس اگه این طوره دیکتاتور های بحرین عربستان هم حق کشتن آدما رو دارن

البته باید دید مصلحت چی میگه !!!!!!!!
فعلا که مصلحت حمایت از آدمکش هاست

ضمنا بعضیا خجالت بکشن که به خاطر پستی یه آدم آرزوی مرگ برای فرزندان مععصومش میکنن

یه کم هم تو حرف زدن مودب باشید خواهشا!!
زهرا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۲ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۵
۰
۱
خدا ایران و سوریه و غزه را حفظ کنه خدا خامنه ای و بشار اسد را حفظ کنه برای پیروزی رزمندگان اسلام صلوات