۱۶ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۲:۱۲

سخني صميمانه با آقاي رويانيان

تا اينجاي كار نه تنها هيچ ايرادي به اين انتقادات وارد نيست، بلكه جاي خوشحالي هم دارد. خوشحالي از اين بابت كه يك مدير فوتبالي با اين صراحت لهجه ، روي ناهنجاري‌هاي فوتبال انگشت مي‌گذارد.
کد خبر : ۶۶۵۷۸

به گزارش صراط به نقل از جام جم آنلاين، محمد رويانيان مي‌گويد دلال‌ها هر روز قوي‌تر مي‌شوند و پيشنهادها به بازيكنان هر روز عجيب‌تر و غريب‌تر.

مديرعامل قرمزها اين بار با اين جملات به انتقاد از بازار آشفته نقل و انتقال بازيكن در فوتبال ايران پرداخته است. او تاسف مي‌خورد از اين‌كه چرا هيچ‌گونه نظارتي بر روند جذب بازيكنان صورت نمي‌گيرد و انتقاد مي‌كند از باشگاه‌هاي متمولي كه به صنايع نفت يا ديگر صنايع وابستگي دارند و باعث افزايش بي رويه دستمزد بازيكنان مي‌شوند.

تا اينجاي كار نه تنها هيچ ايرادي به اين انتقادات وارد نيست، بلكه جاي خوشحالي هم دارد. خوشحالي از اين بابت كه يك مدير فوتبالي با اين صراحت لهجه ، روي ناهنجاري‌هاي فوتبال انگشت مي‌گذارد.

اما اوضاع كمي تفاوت پيدا مي‌كند وقتي بدانيم آن مدير، انتقاداتش را صرفا به اين خاطر مطرح مي‌كند كه خواسته‌هاي خودش و منافع باشگاهش برآورده نشده است!

در همين فصل نقل و انتقالات جديد، تيم ايشان پرسروصداترين تيم بوده است و با پيشنهادات اغواكننده به بازيكنان ديگر تيم‌ها، صداي اعتراض بسياري از مربيان و مديران را بلند كرده است.

جذب محمد قاضي با رقمي كه بي‌شك خود رويانيان هم جرات نمي‌كند در مسير شفاف‌سازي، مبلغ واقعي آن را اعلام كند و البته پيشنهادهاي ميلياردي به سيدجلال حسيني و محسن بنگر، گوياي همين امر است.

پس اگر اين مدير دست به جيب قرمزها، در مقام منتقد چيزي مي‌گويد دليل آن را بايد در تلاش سپاهاني‌ها براي تمديد قرارداد بازيكنان طراز اولشان جستجو كرد، نه در نگراني‌هاي شخصي اين مدير، پيرامون عدم نظارت در بخش نقل و انتقال بازيكن.

آقاي رويانيان! خود شما هم با وجود آن‌كه عمر حضورتان در اين فوتبال هنوز به يك سال نرسيده است، يكي از عوامل تاثيرگذار در اين آشفته بازار هستيد.

چه‌انكار بكنيد، چه نه! پس بهتر است اگر در مقام منتقد سخني را مطرح مي‌كنيد كه به گوش ميليون‌ها هوادار باشگاه برسد، اين را هم صادقانه به آنها بگوييد كه اگر قرار بر نظارت باشد، خود پرسپوليس اولين تيمي خواهد بود كه براي جذب ستاره‌هاي انگشت شمار فوتبال ايران دچار مشكل مي‌شود.