۱۶ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۲:۳۵

تقدیرکاربران‌آمریکایی‌ازدولت‌ایران+عکس

کاربران آمریکایی با انتشار تصویری از کمک ارتش ایران به یک کشتی آمریکایی از چنگ دزدان دریایی، به دولت آمریکا به خاطر مواضع خصمانه علیه ایران حمله کردند
کد خبر : ۶۶۵۸۵

به گزارش صراط به نقل از مشرق، انتشار تصویر کمک‌رسانی ناو ارتش ایران به کشتی آمریکایی از چنگ دزدان دریایی، موجی از واکنش‌ها را در شبکه‌های آمریکایی به همراه داشته است.

در ذیل این تصویر که تاکنون بیش از هزار بار در فیس بوک لایک شده و از سوی بیش از ۱۵۰۰ کاربر بازنشر شده است، کامنت‌های قابل توجهی نیز از سوی کاربران آمریکایی مشاهده می‌شود.

کارول از بدفورد ماساچوست عنوان کرده است: من به عنوان یک آمریکایی از تلاش و حمایت ارتش ایران در نجات کشتی آمریکایی تشکر می‌کنم.

دیان از ایالت آیووا نیز خاطرنشان می‌کند: شیعیان ایرانی هیچگاه به آمریکا حمله می‌کنند. تروریست‌های القاعده که ۱۱ سپتامبر را رقم زدند، توسط عربستانی‌های وهابی آموزش دیده و می‌بینند. پس چرا ما به عربستان حمله نمی‌کنیم؟



دال از نیویورک نیز ضمن لایک کردن این خبر، متن کامل آن را به نقل از پرس تی وی در کامنت خود منتشر کرده است.

کویین از نیوجرسی هم در کامنت خود نوشت که ایران کشوری است که تاکنون به هیچ کشوری حمله نکرده اما کشور ما جنگ‌های زیادی را در جهان به راه انداخته است.

مارتی که یک نقاش آمریکایی و صاحب استودیوی هنری کیسر است، یادآور شده با وجود چنین اتفاقاتی هنوز هم دولت ما می‌خواهد تا ما ایران را دشمن خود بدانیم.

رید از میشیگان عنوان کرده "من احمدی نژاد را دوست دارم!" و شهروند آمریکایی دیگری به نام بونی نیز تصریح کرده است: ایران متشکرم.

این گزارش حاکی است که در میان ۲۵۰ کامنتی که تاکنون روی این مطلب ارسال شده، بسیاری از مردم از نقاط دیگر جهان، این اقدام ایران را تحسین کرده‌اند.

نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۸ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۱
۲
۲
شیعیان ایرانی هیچگاه به آمریکا حمله می‌کنند ... نمي كنند.
ميرمحمد
|
Iran (Islamic Republic of)
خودت فهميدي چي گفتي ... نفهميدي ...
حجت شکیبا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۰ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۱
۱
۰
ایران هر جای دنیا که باشه به هر کسی که کمک احتیاج داشته باشه کمک میکنه