۱۶ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۲:۵۲

خودکشی به سبک حسنی مبارک

منابع نزدیک به 'حسنی مبارک' رئیس جمهور مخلوع مصر اعلام کردند که وی از افسردگی شدید رنج می برد و از پزشکان خود خواسته است تا به او داروهایی بدهند تا کمک کند، زودتر بمیرد.
کد خبر : ۶۶۵۹۰
به گزارش صراط به نقل از جام نیوز، سایت فارسی العربیه (AlArabiya)، به نقل از روزنامه "تایمز" لندن فاش کرد: «منابع نزدیک به "حسنی مبارک" رئیس جمهور مخلوع مصر اعلام کردند که وی از افسردگی شدید رنج می برد و از پزشکان خود خواسته است تا به او داروهایی بدهند تا کمک کند، زودتر بمیرد.»

تایمز افزود: «مبارک پس از سرنگونی رژیم وی در انقلاب اخیر و محاکمه در دادگاه، به شدت دچار افسردگی شد و این درخواست را با پزشکان خود مطرح کرد.»

بر اساس این گزارش اوج افسردگی در اواخر ماه آوریل 2011 پس از 6 هفته از سرنگونی حکومت مبارک وی را فراگرفت. مبارک طی این دوره با مصرف داروهای ضد افسردگی موافقت اما از ملاقات با روانپزشک خودداری کرد.

دادگاه جنایی قاهره روز شنبه حسنی مبارک را به حبس ابد محکوم کرد و پس از صدور حکم وی مستقیم به زندان منتقل شد.

منابع خبری گزارش دادند پس از انتقال مبارک به زندان "طره" در نزدیکی قاهره وی به شدت گریست و فریاد زد:"من به کشور خدمت کردم."

او در ابتدا از ورود به زندان خودداری کرد اما پس از دو ساعت مذاکره و گفتگو با رئیس محافظان قبول کرد وارد زندان شود. پیش از این او در یک بیمارستان نظامی زیر نظر پزشکان بستری شده بود.
نظرات بینندگان
یه نفر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۳ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۱
۱
۰
بازی درآوردن ملعون تمومی نداره