۱۶ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۶:۱۷

نمایندگان ساکن جنوب‌ شهر می‌شوند

نائب رئیس اول مجلس گفت: بر اساس نظر رهبری قرار شد که نمایندگان نزدیک محل کار مستقر باشند تا هم منزل همکاران در محلی که جنوب شهر محسوب می‌شود، استقرار یابد و هم به مجلس نزدیک باشد.
کد خبر : ۶۶۶۲۷
به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، ایرج ندیمی نماینده مردم لاهیجان در مجلس شورای اسلامی امروز سه‌شنبه طی تذکر شفاهی در صحن علنی مجلس اظهار داشت: بعضی از سایت‌ها مدتی است که به تناسب اعدادی مجلس نهم را نشانه رفته‌اند.

وی افزود: طرحی در چند مجلس گذشته هم وجود داشته و در بودجه امسال هم آمده تا برای دفاتر نمایندگان، مرکز پژوهش‌ها، کتابخانه و سایر موارد مبلغی در نظر گرفته شود و عددی تحت عنوان فعالیت عمرانی مجلس در بودجه اختصاص داده شد.

ندیمی گفت: مبلغی که در نظر گرفته شد، هیچ ربطی به نمایندگان ندارد ولی متأسفانه ما در سیبل نشانه‌روی بعضی مطبوعات قرار گرفته‌ایم.

این نماینده مجلس اظهار داشت: باید برای دفاع از شأن مجلس زودتر کاری کرد، چراکه صلاح نیست که نمایندگان مورد هجمه قرار گیرند لذا توقع می‌رود که هیئت‌رئیسه محکم وارد شود و از نمایندگان دفاع کند.

حجت‌الاسلام سیدمحمدحسن ابوترابی‌فرد نایب‌رئیس اول مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر ندیمی گفت: تصمیماتی که در این زمینه اتخاذ شده، در راستای کاهش هزینه‌های مجلس بود.

وی افزود: یک دفتر در محل حوزه انتخابیه برای بررسی مسائل در نظر گرفته شده، همچنین بر اساس نظر رهبری قرار شد که نمایندگان در نقطه مرکزی شهر و نزدیک محل کار مستقر باشند تا هم منزل همکاران در محلی که جنوب شهر محسوب می‌شود، استقرار یابد و هم به مجلس نزدیک باشد.

ابوترابی‌فر، اضافه کرد: همه این مسائل از موارد ابتدایی کار مجلس است و امیدوارم که اصحاب رسانه با رعایت انصاف به گونه‌ای به این مسائل بپردازند که شأن مجلس حفظ شود.
نظرات بینندگان
علی .م
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۰ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۱
۱
۰
با سلام هم به آقای ندیمی و هم به ابوترابی و اینکه حرمت امامزاده رو متولیش نگه میداره شما درست عمل کنین ببینم دوباره مطبوعات علیه شما چیزی خواهند گفت اگه هم بگن کسی باور خواهد کرد. چرا بی خود از آقا مایه میگذارید. نمایندگان و مرکز شهر (جهت اطلاع بهارستان مرکز شهر است نه جنوب شهر )معاذالله . چرا میخواهید مردم را پپه فرض کنید .فکرش را کرده اید اگه نماینده ها به پایین تر از ونک رضایت ندهند که نمیدهند اونوقت حرف آقا چه میشود . طرح نظارت نمایندگان بر خود را که یادتون نرفته چند بار آقا امر کرد و دویست و چند نفر نماینده (بغیر از چند نفر معدود) با پررویی تمام آنرا مسکوت گذاشتند. البته مجلسی که تمام هم و غمش چوب لای چرخ گذاشتن کارهای دولت است که دیگر وقت سر خاراندن ندارد . جالب است با قیافه عاقل اندر سفیه هم نگاه به ما موکلانشان میکنند که ببینید ما چقدر خوبیم . 300 نفر آدم و بودجه 350 میلیارد تومانی به قول دکتر ، خداد به داد همه ما برسد. والعاقبه للمتقین
یونس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۷ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۱
۲
۰
نمایندگان اطراف کاخ سعد آباد و یا فرمانیه و الهیه ... هم وسط شهر و پائین شهر حساب می کنند..
و یا نقشه رو اشتباه میبینین؟

ساده زیستی این دوستان کشته است مارا..
آشنا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۸ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۱
۰
۰
اگر این طرح عملی شد، انشاء الله زنده خواهید بود و منازل جنوب شهری نمایندگان را خواهید دید و قول میدهم زیست در جنوب شهر !!! به آرزوی هر شمال شهری تبدیل خواهد شد.