۱۶ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۸:۰۷

اسرائیل‌کمک‌های‌بین‌المللی‌رابالا‌می‌کشد

اسراییل صدها میلیون دلار کمک مالی جمع شده توسط ائتلاف بین المللی "نجات دارفور" را بالا کشیده است.
کد خبر : ۶۶۶۴۶

به گزارش صراط به نقل از همراهان نیوز، توماس مانتن، یک فعال سیاسی در آمریکا در گزارشی افشا کرد که صدها میلیون دلار کمک بین المللی که توسط گروه های حامی صلح در جهان برای کمک به آوارگان دارفور جمع شده است را رژیم صهیونیستی بالا کشیده است.
 
وی در گزارش خود نوشت که تقریبا هیچ یک از این کمک ها به دست آوارگان دارفوری در سودان نرسیده است.وی که عضو "ائتلاف صد گروه حقوق بشری و انسانی برای خاورمیانه" می باشد اعلام کرد که در مصاحبه با ده ها نفر از امدادگران مستقر در دارفور متوجه شده است که اولا خلاف انچه رسانه های غربی و اسراییلی اعلام می کنند، هیچ گونه نسل کشی در دارفور رخ نداده است و نهایتا 20 تا 30 هزار نفر در جنگ های ده ساله این منطقه جان سپرده اند و دیگر اینکه از صدها میلیون دلار کمک جمع آوری شده برای دارفور، حتی یک تی-شرت هم به آوارگان آفریقایی نرسیده است.
 
کمک های جمع آوری شده مستقیما به دولت اسراییل داده شده است تا خرج آوارگان سودانی مستقر در کمپ های اسراییلی شود.مانتن در ادامه گزارش خود با اشاره به حملات نژادپرستانه به آوارگان آفریقایی می نویسد که احتمالا اسراییل در حال مصرف بودجه جمع آوری شده برای بازگرداندن آوارگان به وطن خود است. وی در آخر می افزاید: "با این حال، با احتساب وضعیت کنونی آوارگان آفریقایی در اسراییل، دارفور برایشان امن تر است."