۱۷ خرداد ۱۳۹۱ - ۰۸:۲۰

مبلغ جالب قرارداد بانوان فوتبالیست

در حالی که بازیکنان معمولی فوتبال آقایان قراردادهای میلیونی دارند، حداکثر مبلغ قرارداد بازیکنان فوتبال بانوان در کشور ۷ میلیون تومان است.
کد خبر : ۶۶۶۶۶

به گزارش صراط به نقل از فارس، محبوبه دهقانی امروز  در دشتستان اظهار داشت: گسترش ورزش و تفریحات سالم در جامعه امری لازم و ارزشمند است و مسئولان باید در این راستا بیشتر تلاش کنند.

وی افزود: کمبود امکانات ورزشی از مهم‌ترین معضلات ورزش در شهرستان‌ها و به ویژه در مناطق محروم است که مسئولان باید فکری به حال این مسئله کنند.

بازیکن شاخص تیم ملی فوتبال بانوان کشور با اشاره به فاصله بسیار زیاد درآمد بازیکنان فوتبال بانوان و مردان خاطرنشان کرد: در حالی که بازیکنان معمولی فوتبال آقایان قراردادهای میلیونی دارند، حداکثر مبلغ قرارداد بازیکنان فوتبال بانوان در کشور ۷ میلیون تومان است.

دهقانی با اشاره به نحوه ورود خود به فوتبال و دلایل موفقیتش تصریح کرد: در خانواده‌ای فوتبالی بزرگ شده‌ام که همگی به ورزش فوتبال علاقه دارند، پدرم از پیشکسوتان فوتبال شبانکاره و برادرم نیز بازیکن شاخص باشگاه پرسپولیس آبپخش است.

وی بیان کرد: ۱۹ سال سن دارم و عضو تیم دلوار کشتی بوشهر هستم که قرارداد من به تازگی با این تیم به اتمام رسیده و هم‌اکنون در آستانه پیوستن به تیم ایرانیان اصفهان برای لیگ آینده هستم.

این فوتبالست مطرح کشور با بیان اینکه هدف من پیشرفت در فوتبال بوده و در این راه مسایل مالی در اولویت نیست، یادآور شد: توجه به فوتبال بانوان بسیار محدود است و تمام هزینه‌ها برای فوتبال آقایان صورت می‌گیرد که باید در این راستا مسئولان حمایت بیشتری داشته باشند.

دهقان افزود: بیش از سه سال است که در تیم ملی بانوان عضویت دارم و تاکنون موفقیت‌های زیادی در عرصه ملی و باشگاهی داشته‌ام که از مسئولان استان انتظار حمایت دارم.

وی خاطرنشان کرد: بانوان نیازمند حمایت بیشتری هستند و این استان دارای استعدادهای بسیار خوب ورزشی است که برای پیشرفت نیازمند حمایت مالی و معنوی هستند.