۱۷ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۱:۳۷

کاهش‌وزن‌باخلاقانه‌ترین‌روش‌ها+عکس

راه های کاهش وزن بسیار هستند و شاید تعدادی از آن ها را امتحان هم کرده باشید اما این راه ها بسیار تکراری شده اند و بهتر است تا روش های جدید را آزمایش کنید.
کد خبر : ۶۶۷۳۳
به گزارش صراط به نقل از مشرق، راه های هستند که شما می توانید به کمک آن ها بسیار خوب و خلاقانه لاغر کنید و البته شاید ار آن ها بسیار لذت هم ببرید چه را که برخی از آن ها بسیار می توانند سرگرم کننده هم باشند. در ادامه به برخی از این راه ها اشاره هایی می کنیم.

خرید کنید:


البته منظور ما این نیست که پس از خرید کردن با این قیمت های بسیار بالا و حرص خوردن لاغر شوید بلکه با رفتن به خرید و قدم زدن تا مغازه شما مقدار بسیاری کالری مصرف می کنید و درحالی که کارهایتان را انجام می دهید وزنتان نیز کمتر می شود. پس از مدتی که این کار را انجام دهید مطمئنا کم شدن وزن را احساس خواهید کرد.



جمع کردن رختخواب ها:

بیشتر ما در مورد ورزش های صبح گاهی بسیار شنیده ایم و می دانیم که فواید بسیار زیادی نیز برای بدن انسان دارد اما اصلی ترین مشکل در مورد آن تنبلی است که مانع از ورزش کردن ما در هنگام صبح می شود. یکی از بهترین جایگزین ها برای ورزش صبحگاهی می تواند جمع کردن رختخواب ها باشد. هر روز صبح بعد از اینکه از خواب بیدار شدید تخت خود و باقی اعضای خانواده را جمع کنید این باعث می شود تا هم تمیز باشید هم مقداری کالری مصرف کنید.

بازی کنید:

اگر علاقه مند به بازی های رایانه ای هستید موردی ندارد شما می توانید به کمک همین وسیله های الکترونیکی و بازی های ویدیوئی نیز وزنتان را کاهش دهید. تنها کافی است تا یک Kinect یا Move برای کنسول های Xbox و Ps3 خریداری کنید و با انجام بازی های آن هم از باری لذت ببرید هم این که به وزن مورد علاقه تان برسید.



در خواب وزن کم کنید:

این روش البته کمتر به کاهش وزن کمک می کند اما مطمئنا جلوی افزایش آن را می گیرد. محققان به این نتیجه رسیده اند که اگر در هنگام خواب شما در مقابل نور قرار داشته باشید بیشتر دچار افزایش وزن می شوید و به همین علت پیشنهاد می کنند تا در هنگام خواب از چشم بند استفاده کنید تا دیگر اصلا وزنتان افزایش پیدا نکند.

نظرات بینندگان
مجتبی
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۹:۱۱ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۱
۰
۰
این آخری رو تورو خدا توضیح بدید کف کردم.. نور؟ وزن؟ چه ربطی داشت؟