۱۷ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۱:۵۲

آقاتهرانی و حداد در راه کمیسیون آموزش

26 نماینده نیز در اولویت دوم متقاضی کمیسیون آموزش‌و‌تحقیقات هستند، اظهار داشت: با توجه به تقاضای 52 نفر برای کمیسیون آموزش، این کمیسیون نسبتا پر متقاضی به حساب می‌آید.
کد خبر : ۶۶۷۳۸
به گزارش صراط به نقل از فارس، عضو کمیسیون آموزش مجلس هشتم می‌گوید تاکنون ۵۲ نفر متقاضی عضویت در کمیسیون آموزش‌ و‌ تحقیقات مجلس نهم هستند که این افراد به ریاست حدادعادل بر این کمیسیون تمایل دارند.

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مجلس نهم با اشاره به آخرین وضعیت کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس نهم گفت: اولویت اول 26 نفر از نمایندگان کمیسیون آموزش و تحقیقات است.

وی با بیان اینکه 26 نماینده نیز در اولویت دوم متقاضی کمیسیون آموزش‌و‌تحقیقات هستند، اظهار داشت: با توجه به تقاضای 52 نفر برای کمیسیون آموزش، این کمیسیون نسبتا پر متقاضی به حساب می‌آید.

نماینده مردم محلات و دلیجان درخصوص چهره‌های مطرح این کمیسیون نیز گفت: غلامعلی حدادعادل، مرتضی آقاتهرانی و محمد‌مهدی زاهدی 3 گزینه مطرح ریاست کمیسیون هستند.

وی افزود: منتها حدادعادل اعلام کرد که شاید ریاست کمیسیون را نپذیرد ولی افرادی که متقاضی کمیسیون آموزش هستند، نسبت به ریاست حدادعادل نظر مثبت دارند.

نماینده ادامه داد: حجت‌الاسلام نبویان هم تاکنون برای ریاست این کمیسیون اعلام آمادگی نکرده است.

به گفته سلیمی، یک‌شنبه یا دوشنبه هفته آینده نتایج قطعی وضعیت کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس مشخص خواهد شد.