۱۷ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۲:۵۸
هلاکت اعضای اصلی گروهک

انهدام‌ گروهک‌‌ وابسته‌ به ‌جندالشیطان

مرزداران غیور این فرماندهی در عملیاتی ضربتی موفق به انهدام یکی از شاخه‌های تروریستی این گروهک و کشف مقادیر زیادی انواع مواد منفجره شدند.
کد خبر : ۶۶۷۵۷
به گزارش صراط به نقل از خبرگزاری فارس: فرمانده مرزبانی استان سیستان‌و بلوچستان از انهدام یک گروه تروریستی وابسته به جندالشیطان توسط مرزداران این استان خبر داد.

از زاهدان به نقل از پایگاه اطلاع سانی پلیس،http://news.police.ir غلام‌علی کوهکن اظهار داشت: مرزداران این استان در راستای حراست از مرزهای میهن اسلامی و برقراری امنیت پایدار در مرزها و همچنین مقابله جدی با برهم زنندگان نظم و امنیت جامعه، اقدامات گسترده اطلاعاتی را در دستور کار خود قرار داده‌اند.

وی افزود: مرزداران هنگ مرزی نگور و جکیگور با کمک مرزنشینان خوب این منطقه از احتمال ورود یک گروه تروریستی وابسته به جندالشیطان به کشور مطلع شده و با افزایش اقدامات اطلاعاتی خود و بررسی راه‌های احتمالی ورود تروریست‌ها بر سر راه‌های آنان کمین کرده و با ورود اعضاء این گروهک به حریم امنیتی مرز کشورمان با آنان درگیر شدند.

فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان افزود: مرزداران غیور این فرماندهی در عملیاتی ضربتی موفق به انهدام یکی از شاخه‌های تروریستی این گروهک و کشف مقادیر زیادی انواع مواد منفجره شدند.

کوهکن گفت: با توجه به آلات و ادوات اسناد و نقشه‌های کشف شده از این گروهک، مشخص شد این افراد قصد انجام عملیات‌های تروریستی در برخی از نقاط کشورمان را داشتند که با تیزهوشی و دلاورمردی مرزداران این استان از رسیدن به اهداف شوم خود ناکام ماندند.

فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: همچنین در پی این عملیات یک نفر از اعضاء اصلی گروهک جندالشیطان به هلاکت رسید.