۱۷ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۳:۴۹

شكايت‌وارد‌كننده‌داروي‌حرام‌از‌سازمان‌دارو

این شرکت پشت خودش را به لابی­های حکومتی خود، از جمله همان نماینده­ی سابق مجلس هشتم گرم می­داند. اما همه­ی این­ها خللی در عزم راسخ ما برای برخورد با این موارد به وجود نمی­آورد.
کد خبر : ۶۶۷۷۵

به گزارش صراط به نقل از خیزش نیوز، شرکت "افق داروی پارس" به علت ابطال مجوزهای مکمل نجس، حرام و غیر مجاز MOVE FREE ADVANCED از سوی سازمان غذا و دارو، شکایت به دیوان عدالت اداری برد.

رییس بازرسی ویژه سازمان غذا و داروی وزارت بهداشت اعلام داشت: پس از روشن شدن وجود مواد با منبع "خوک" در مکمل غذایی MOVE FREE ADVANCED مجوزهای این مکمل غذایی باطل شده و این مکمل غذایی از سطح شهر بازخوانی شد. اما شرکت "افق داروی پارس" که وارد کننده ی این دارو است؛ از سازمان غذا و دارو شکایت به دیوان عدالت اداری برد.
 
دکتر محمدی خاطرنشان کرد: این شرکت پشت خودش را به لابی­های حکومتی خود، از جمله همان نماینده­ی سابق مجلس هشتم گرم می­داند. اما همه­ی این­ها خللی در عزم راسخ ما برای برخورد با این موارد به وجود نمی­آورد.
 
وی افزود: ما در حال ایجاد فرآیندی هستیم تا بتوانیم از به وجود آمدن چنین مواردی پیشگیری به عمل آوریم.
نظرات بینندگان
يه نفر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۶ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۱
۰
۰
گوشت خوک ؟!!!
خدا بخير کند
يادم هست در چند سال پيش گروهي از فعالين مدافع حيوانات به گوسفندان حامل کشتي اي که براي عربستان گوسفند حمل مي کرد پودر گوشت خوک خوراندند و فيلم آنرا در اينترنت و رسانه ها پخش کردند ، دولت عربستان بعد از رسيدن کشتي کل محموله مرجوع کرد .
....... بايد خسارت هم گرفته شود مدعي العموم کجاست ؟ چرا صراط در مورد حلال و حرام خدا خط خبري دنبال نمي کند ؟