۱۷ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۴:۲۸

دلال‌ممنوع‌الفعالیت‌یاجاموبایلی‌سرمربی

دلال ممنوع الفعالیتی که در حوالی یک تیم پرهوادار دیده می شود، به جا موبایلی سرمربی این تیم تبدیل شده که ابهاماتی را به همراه داشته است.
کد خبر : ۶۶۷۸۸
به گزارش صراط به نقل از مشرق، وقتی تلفن سرمربی به صدا در می آید، صدای شخصی شنیده می شود که احتمالا غریبه است؛ اما اگر کمی تماس هایتان با این مربی زیاد باشد، متوجه می شوید که این شخص چندان هم ناشناس نیست. شاید فکر کنید این فرد نوچه یا مریدی است که حوالی این مربی می پلکد؛ اما باز هم اشتباه می کنید. قصه کمی عمیق تر است و دقیق تر!

یک دلال ممنوع الفعالیت که حتی از سوی نهادهای نظارتی فدراسیون فوتبال نیز نام وی بارها اعلام شده، به قدری روی سرمربی تاثیر دارد که حتی ارتباطات تلفنی نیز با نظر وی صورت می گیرد. این شخص که سابقه بازداشت سیاسی را نیز در پرونده خود دارد، آنقدر نقش محوری دارد که تماس ها را نیز مدیریت می کند.

اما، سوال این است که چرا شخصی با چنین سو سابقه ای می تواند به چنین اثرگذاری دست یابد؟ این فرد که مدتی است زوال این مربی را در دست دارد، چه نقطه مشترکی با این سرمربی دارد که اینگونه به وی نزدیک شده است؟

به هر حال، چنین روابطی و بررسی جذب بازیکنان این تیم در فصل جاری و تیم های فصل قبل می تواند گره گشا و باز کننده بسیاری از ابهامات و قفل ها باشد. اینگونه است که از مصدومیت و محرومیت های ناگهانی بازیکنان نباید متعجب شد. اگر برخی گل ها نیز در این فوتبال رد و بدل می شود، باید کمی عمیق تر بود و دقیق تر!
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۲ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۱
۴
۰
واقعا چرا با ....... و همکارانش که فوتبال را کثیف کرده اند و همه هم میدانند برخورد نمی کنند م...... - ت......... - ب..... و ....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۷ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۱
۰
۱
آفرین به این دید کارشناسانه