۱۷ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۶:۳۳
با همین سه امتیاز به جام جهانی می‌رویم

اینجا مسئولان زود دیرشان می‌شود

خوشبختانه تعویض‌های کی‌روش جواب داد و ما توانستیم در حرکتی که در سطح بالای جهانی قرار داشت به گل برسیم. باید 30 ثانیه آخر بازی ایران با ازبکستان به عنوان الگو برای مربیان ترسیم شود.
کد خبر : ۶۶۸۱۸

به گزارش صراط به نقل از مهر، سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز گفت: در وصف وضعیت تیم فجر فقط باید بگویم که اینجا مسئولان زود دیرشان می‌شود!

محمود یاوری درباره وضعیت تیم فجرسپاسی برای فصل آینده تصریح کرد: فعلا که همه نگران تیم فجر هستند. مدیران باید مشکلات مالی را برطرف کنند تا بتوانیم درباره تیم حرف بزنیم ولی اینجا مسئولان معمولا زود دیرشان می‌شود! امیدوارم هر چه سریع‌تر این مسائل حل و تمرینات تیم شروع شود.

وی درباره مذاکره‌اش با مدیرعامل باشگاه فجر برای هدایت این تیم در فصل آینده هم تاکید کرد: صحبت‌هایی با جعفری انجام داده‌ام و قرار بوده که فصل بعد هم من سرمربی فجر باشم. در واقع نظر مدیرعامل باشگاه این است که سرمربی بمانم اما فعلا آنچه که به جایی نرسد فریاد است! حرف‌های ما بی تاثیر است و باید منتظر تصمیم مسئولان باشیم.

یاوری همچنین درباره پیروزی تیم ملی ایران برابر ازبکستان تاکید کرد: خوشبختانه تعویض‌های کی‌روش جواب داد و ما توانستیم در حرکتی که در سطح بالای جهانی قرار داشت به گل برسیم. باید 30 ثانیه آخر بازی ایران با ازبکستان به عنوان الگو برای مربیان ترسیم شود.

وی تصریح کرد: حتی اگر 100 فوتبالیست اروپایی دور هم جمع شوند نمی‌توانند پاسی که کریم انصاریفرد به خلعتبری را داد، ارسال کنند! خلعتبری هم نشان داد که در این مدت از مارادونا در الوصل چیزهایی یاد گرفته است! به هر حال ما با کسب این سه امتیاز ارزشمند به جام جهانی می‌رویم. به نظرم کی‌روش از چیز غیرممکن یک ایده‌آل ساخت.