۱۷ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۶:۳۵

زنده‌سوزی‌وشکنجه‌جنسی‌زنان‌پیش‌ازقتل

جنایت آن روز پس از نماز جمعه 25 می آغاز شد، هنگامی ‌که گروهی مسلح به فرماندهی فردی که "نضال بکور" خوانده می شد، موانع نظامی موجود در تپه های مشرف به روستای الحوله از توابع حمص را با هدف اشغال و تصرف روستا رد کردند.
کد خبر : ۶۶۸۱۹

به گزارش صراط به نقل از خبرگزاری فارس، در نخستین مشاهدات افشا شده از سوی یکی از اهالی ساکن الحوله درباره کشتار وحشتناک این روستا تأکید شد که تمام شهدا از خانواده‌ هایی بودند که از نظام حمایت می‌ کردند.

شبکه خبری روسی ANNA news پس از وقوع کشتار هولناک الحوله با یکی از شاهدان عینی این جنایت مصاحبه مشروح و مفصلی انجام داد که خود یکی از اهالی این روستا بود و از نزیدک شاهد آن روز خونین در منطقه "تل دو" بود که مردم سوریه و منطقه آن را به الحوله می‌شناسند.

در این مصاحبه یکی از خانم‌‌های ساکن منطقه الحوله جنایت هولناک آن را روز را این‌گونه تشریح می‌‌کند:

جنایت آن روز پس از نماز جمعه 25 می آغاز شد، هنگامی ‌که گروهی مسلح به فرماندهی فردی که "نضال بکور" خوانده می شد، موانع نظامی موجود در تپه های مشرف به روستای الحوله از توابع حمص را با هدف اشغال و تصرف روستا رد کردند.

نضال بکور به محض ورود به روستا از دیگر نیروهای مسلح مستقر در مناطق دیگر کمک خواست، چون آنها به محض ورود به روستا با مقاومت مواجه شده و 25 نفر از آنها کشته شدند.

همچنین این خانم فاش می‌ کند که نخستین کسی که گلوله‌باران توپخانه‌ای در روستا و علیه موانع موجود پیرامون روستا را آغاز کرد کسی جز "سعد طلحة العکش" نبود که گفته می‌شود هم‌اکنون مجروح شده و در بازداشت به سرمی‌برد.

وی تأکید می‌کند: گروه‌های مسلح اجساد نیروهای خود را در یک جا جمع آورده و آن را به ناظران بین‌المللی نشان داده و مدعی شدند که آنها به واسطه ارتش سوریه در حالی که در خانه‌های‌شان بودند، کشتار شدند و این البته جدای از اتهام غیرنظامیان این شهر توسط ارتش سوریه است.

این خانم در ادامه توضیح می‌دهد که حدود ساعت 15 و 30 دقیقه بعد از ظهر بود که گروه مسلحی که به روستا حمله گرده بود، توانست بر مانع بالای روستا تسلط پیدا کنند.

آنها به محض تصرف، اقدام به بریدن سر یکی از سربازان سوری که در آن مرکز از روستا دفاع می‌کرد، نمودند و سر بریده وی را از طبقه سوم ساختمان آن به پایین پرتاب کردند.

این خانم می‌گوید: آنها درحالی سر این سرباز را بریدند که وی به آنها التماس می‌کرد که وی از اهالی "کفر بطنا" از مناطق حومه دمشق است و سنی است؛ اما آنها با بی رحمی به وی گفتند که "الآن یادت فتاده که اهل سنت هستی؟!"

پس از آن این گروه مسلح دو سرباز دیگر را ربودند که یکی از آنها "عبدالله" نام داشت و از روستاییان منطقه "شاوی" بود که بنا به گفته این خانم، وی را زنده زنده سوزاندند.

او می‌گوید: حدود ساعت 18 بعد از ظهر بود که این اتفاق افتاد و نمی‌‌دانم با سرباز دیگر چه کردند، اما از یکی از آنها که "أکرم الصالح" نام داشت‌ شنیدم که می گفت‌ "او را نمی‌کشیم" فردا از او عکس و فیلم می‌گیریم و آن را برای رسانه‌ها می‌فرستیم و می‌گوییم که از ارتش سوریه جدا و به ما ملحق شده است.

در واقع در این منطقه بود که آن کشتار خونین و هولناک حادث شد. آنها تمام کودکان خاندان "آل السید" را قتل عام کردند که سه خانواده و 20 کودک را شامل می‌شد. آنها همچنین 10 نفر از اعضای خاندان "آل عبدالرزاق" را قتل عام کردند به اتهام اینکه از حامیان و طرفداران دولت بودند و از خانواده السید برادر "عبدالله المشلب" نماینده پارلمان سوریه و تمام اعضای خانواده و کودکان و همسرش را کشتند.

وی می‌افزاید: در ساعت 19 بعد از ظهر "کتیبة الفاروق" بود که وارد الحوله شد و فرماندهی آن را همان طور که می‌دانید "عبدالرزاق طلاس" برعهده دارد. به همراه طلاس 250 فرد مسلح بودند که از منطقه الرستن به الحوله آمده بودند.

اما یورش گروه های مسلح به اینجا ختم نشد،‌ بلکه گروه مسلح دیگری نیز به فرماندهی "یحیی الیوسف" از روستای "القبو" و گروه دیگری از روستای "فلة" وارد الحوله شده و به دیگر گروه های مسلح ملحق شدند.

این شاهد عینی ادامه می‌دهد: پس از ورود این نیروهای مسلح، نضال بکور به نزدیکی مسجد روستا آمد و از یکی از نیروهای خود خواست که سه موشک آر.پی.جی به سوی نیروهای ارتش سوریه شلیک کند که در پاسخ نیز نیروهای ارتش از یک زره‌پوش بی.تی.آر به سوی نیروهای نضال بکور شلیک کردند که یکی از این گلوله‌ها به مسجد اصابت کرد و خرابی‌هایی را در آن به وجود آورد اما گروه‌های مسلح پس از این که اطمینان حاصل کردند، مراکز ایست و بازرسی و موانع موجود در روستا را به تصرف خود درآورده‌اند، اجساد نیروهای مسلح و غیرنظامیانی که کشته بودند را در یک جا گرد آوردند و این مصادف با ساعت 20 بود.

روز بعد ساعت 11 صبح بود که ناظران بین‌المللی در روستا حاضر شدند تا آنچه را در روستا روی داده را از نزدیک مشاهده کنند. این در حالی است که ارتش سوریه در حال تخلیه شماری از خانواده‌های روستا بودند که در نزدیکی مانع امنیتی نزدیک به مکان امن قرار داشتند.

این خانم تأکید می‌کند که فرماندهان این گروه‌های مسلح از نیروهای خود خواسته بودند فقط هنگام تماس آنها با شبکه الجزیره اقدام به تیراندازی کرده و این‌گونه وانمود کنند که این نیروها به‌شدت با ارتش سوریه درگیر هستند.

با فرا رسیدن شب، شلیک آتش نیز متوقف شد و در روز بعد دیدیم که فرماندهان این گروه‌های مسلح از نیروهای خود می‌خواهند که لباس‌های ارتش سوریه را به تن کرده تا آنها بتوانند این گونه وانمود کنند که این افراد نظامیان وابسته به دولت هستند که از ارتش سوریه جدا شده‌اند.

این در حالی است که از گروهی دیگر نیز خواستند با بر تن کردن لباس‌های غیرنظامی در کنار محل تجمع اجساد حضور یابند و توضیحات لازم و تفاصیل حادثه را آن گونه که مورد نظر آنهاست به ناظران بین‌المللی توضیح دهند. در حالی که پیش از اعضای این گروه‌ها خانه‌ها و مزارع روستا را به آتش کشیدند تا به این ترتیب ارتش را به دست داشتن در این اقدام متهم کنند.

این خانم می‌گوید: هنگامی که ناظران بین‌المللی به الحوله آمدند، این اعضای گروه‌های مسلح بودند که با بر تن‌داشتن لباس ارتش سوریه اطراف ناظران بین‌المللی بودند و من آنها را از دور به‌خوبی می‌دیدم.

پیش از آمدن ناظران بین‌المللی آنها خانه‌های بسیاری را در روستا به بهانه این که این منطقه، منطقه نظامی است،‌ از ساکنان آن تخلیه کردند و به جای آنها بستگان خود را در آن خانه ها مستقر کردند و هنگامی که ناظران بین‌المللی به الحوله آمدند، به آنها گفتند که این افراد صاحبان خانه‌ها و مالکان آن هستند تا در برابر ناظران بین‌المللی شهادت دهند.

نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۵ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۱
۳۳
۴۷
تمام دنيا ميگه كار بشار اسد هست ولي صراط به نقل يك نفر كه هويتش معلوم نيست و نمي دونيم كيه چيه و كجاست و از كجا اومده ميگه كار يكي ديگه هست و كشته شده ها طرفدار نظام بودهاند وصراط جان اين ايرانه كه مردمانش طرفدار نظام ايراني هستند. نه سوريه
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
چرا دورغ می گویی ؟ مگه دقیقا این کارهارا ریگی انجام نمی دادتوایران بعدش بمب گذاری وجنایتهای ذیگه انوقت کشورهای مدعی کجا بودن دقیقا سناریو یه جوره (احمق بازی ممنوع)
امید
|
Iran (Islamic Republic of)
حرف تمام دنیا رو شما از اخبار من و تو شنیدی؟
یا خبر گزاریهای عربی آل سعود و قطر؟
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس، چه بخواهی چه نخواهی حداقل 60 درصد مردم سوريه بشار را می خواهند، اما ارباب های تو بدشان می آيد. اصلا بگو تا به حال سوريه را ديده ای؟
جیران
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا امید شما خبرها رو از کجا شنیدی؟ از بیست و سی یا از اخبار ساعت نه؟! نکنه شخصا تو سوریه بودین؟ در این که بشار اسد دیکتاتوره و از طریق وراثت و سیستم تک حزبی به قدرت رسیده شکی نیست حالا کشتار کار هرکسی هست دموکراسی باید در سوریه حاکم بشه، البته خود مردم می دونن چطوری گلیمشونو از اب بکشن بیرون و برای خودشون تصمیم بگیرن
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
تمام دنیا یعنی الجزیره و العربیه و بی بی سی و پولهای باد آورده شیخ نشین های منطقه و رسانه های صهیونیستی و عوامل فارسی زبان آنها ! این رسانه ها هر انفجاری که در عراق هم اتفاق می افتاد می گفتند کار شیعیان است و وقتی طالبان در حال تصرف کابل بود با دلسوزی برای ملت افغانستان می گفتند که طالبان نیروهای سپاه را دستگیر کرده است که در افغانستان دخالت کرده اند بعدها با پرروئی گفتند که ایران شریک القاعده است بعد گفتند صدام با القاعده است عراق راگرفتند تحویل القاعده دادند عقل متاع گرانبهایی است بیایید از آن استفاده کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تو که اینقدر حرف میزنی منبعت کجاست؟؟؟؟؟؟
bbc cnn rute foxnews کجاست؟
محسن (اولی)
|
Iran (Islamic Republic of)
عکس دزدی را که همه شمادیداید عکس جنازه کودکان مظلوم عراق را به سوریه ربط دادن . اخر خودشان سوتی که دادن عکس را برداشتن .اخر اینها دقیقا همین طرز فکر را می خواهند که (ناشناس) داردتا کجا ساده لوحی ادامه باید داشته باشد .الان اسرائیلیها مردم مظلوم فلسطین را راحت تر از قبل می کشند چقدر باید بی خیال باشیم
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
عکس اصلی به مراتب از به قول تو عکس دزدی بدتر بود محسن جان!
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
اگه هم به قول شما دیکتاتور باشه 70درصد مردم کشورش باهاشن چون ضد صهیونیسم و ضد استکباره
اویس
|
Iran (Islamic Republic of)
باید گفت که در جریانات سوریه هچ انگیزه ای برای جریان حاکم وجود ندارد تا دست به این کار بزنند.
افتاب گردون
|
Iran (Islamic Republic of)
افرین به اویس
واقعا حرف حساب زدی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تمام دنیا می گه کار اسده قبول ولی جنابعالی عقل که داری ....
کدوم ادم عاقلی وقتی اتش بسو قبول کرده و نقض اون فقط و فقط حکومت مرکزیو تحت فشار قرار میده و راه رو برای حضور نیروهای نظامی بیگانه به این بهانه باز می کنه و کشورو وارد جنگ نامعلومی می کنه میاد و اینکارو برای تضعیف خودش می کنه
نوری
|
Iran (Islamic Republic of)
ممکنه بگی نظرت در مورد مردم بحرین چیه که حدود 80 درصدشون شیعه هستند واقلیت.... کشتار راه انداختن و همه دنیا می کنن اینا شورشی هسنتد
ایا همه دنیا راست می گنن؟؟؟؟؟؟؟
منتظر جوابت هستم
سینا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۰ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۱
۲۵
۱۵
خدا لعنت کنه امریکا رو .
سوریه و لبنان محور مقاومتند .
درود بر بسار اسد و همه مقاومین.
مهدي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۳ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۱
۱۵
۱۴
ناشناس كمي عاقل باش -تمام دنيايي را كه جنابعالي مي گويي همانهايي هستند كه در جنگ تحميلي يك طرف قضيه بودند و ايران اسلامي طرف ديگر
لیما
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۹ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۱
۵
۱۰
بیش از هزار سال پیش قیام عثمانی و سفیانی و اینده وحشتناک منطقه پیش بینی شده است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۱ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۱
۱۰
۱۱
آخه جناب ناشناس ناداني هم حدي داره بشار حتما مرض داره مردم عادي رو ميكشه
فرزین
|
Iran (Islamic Republic of)
آره مرض دیکتاتوری و میل به قدرت مثل همه دیکتاتورهای دور و نزدیک و دوست ودشمن!!
جیران
|
Iran (Islamic Republic of)
نه بشار که دیوونه نیست مردمو بکشه قذافی هم دیوونه نبود که! اونجا هم کار مزدورا بود اصلا هیچ دیکتاتوری دیوونه نیست که مردم خودشو بکشه! آخه این چه استدلالیه؟
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
بله بله!
بشار مرض داره!
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
اگر دیکتاتوری بد است چطور ملت فلسطین چندین سال است حقی در سرزمین خود ندارد و مانند مهاجرین غیر قانونی با آنها برخورد می شود می دانید سازمان ملل که اشغال فلسطین را به رای گذاشت طبق اساسنامه خود حتی حق تغییر نام یک کوچه در هیچ کشوری راندارد چرا رجوی جنایتکار که شریک صدام بود و یا رهبران گروهک کوموله یا امثال ریگی را شورای امنیت نمی بیند .
مینا
|
Iran (Islamic Republic of)
بابا نورا جان شما لطفا سکوت پیشه کن...حرف نزنی کسی نمیگه خدای نکرده لالی شما
امید
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب فرزین دیکتاتوریعنی به زور حکومت کردن،نه اینکه 70/ مردم را همراء داشتن .سرکوب گران ملتها در حاشیه خلیج همیشه فارس.
امید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۰ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۱
۸
۱۱
خدا لعنت کنه تمام نامرد هایی که برای مقاصد سیاسی شون بین مردم در سوریه اسلحه پخش کردن و نظم و انظباط رو در این کشور نابود کردن.
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
خوب شد معنی نظم و انضباط رو هم فهمیدیم. خوب صدام حسین و قذافی و محمدرضا شاه و رضا شاه و اینها که هم نظم و انضباطشون عالی بود عزیزم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
سعید = ناو وینسنت
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس= اف 14 مخفی شده پشت ایرباس !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
سعید= ادعای واهی و بی اساس در عین اذعان داشتن به اشتباه توسط خود آمریکاپس میتوان گفت : سعید = وکیل مدافع نادان و باغرض آمریکا و یا سعید = ژان بلتون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۷ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۱
۷
۲
در دیکتاتور بودن بشار اسد و حکومتش شکی نیست اما الآن این گروه های مسلح نماینده مردم مخالف نیستند بلکه عوامل سهیونیست و آمریکا و عربستان هستند و با قتل عام مردم و با پشتیبانی مالی و تبلیغاتی حامیانشون قصد تضعیف ایران و لبنان و فلسطین رو دارن
امید
|
Iran (Islamic Republic of)
موافق با نظر جنابعالی.
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
زمان شاه هم مجاهدین خلق و چریک های فدایی خلق و توده ای ها بودند دوتای اول عملیات تروریستی هم علیه شهربانی ها و اتباع آمریکایی انجام می دادند. بنظرت بخاطر کار اینها شاه تبرئه میشد و برحق بود؟
ام
|
Iran (Islamic Republic of)
با نظرتو موافق ،اماصهیونیست راکه تند نوشتهر ای با حوصله بنویس.
افتاب گردون
|
Iran (Islamic Republic of)
اقای ام شما که خودت تندترنوشتی
ناشناس
|
Germany
|
۱۲:۲۹ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۱
۱۱
۰
خدايا!همه ظالمينو ازصحنه روزگارمحوو نابودبگردان الهي آمِِِِِِِِِِييييييييييييييين
ss
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۰ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۱
۱۲
۴
آهان ده برادر! این تروریست های وحشی داشتن همه را می کشتند و اما این خانم در همه جا حضور داشته و تروریست ها یک تار مو هم از سرش کم نکرده اند نکند نامرئی بوده.
در سایتی دیگر گفته شده یکی از عاملین تجاوز ایدز نیز داشته آزمایشگاه سیار داشته؟!!!

ارتش سوریه یعنی اینقدر دست و پاچلفتی است که هنگام آمدن ناظران هم تروریست ها دروشان با لباس ارتشی بوده اند؟!!!

مجبوری دروغ بگی
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
شماهایی که از اینقدر نبوغ برخوردار هستیذ چطور قتل ندا آقا سلطان رو که از پنج دقیقه قبل در کانون فیلمبرداری بود رو به نظام نسبت دادید نبوغ خارق العاده شما ها این جا تعطیل بود !!!! یا مصلحتی تعطیلش کردین این یعنی خیانت
نورا
|
Germany
|
۱۴:۰۵ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۱
۴
۲
تیتر در متن نبود مثل همیشه!
مریم
|
Germany
نورا جان تو در متن باش
افتاب گردون
|
Germany
راس میگه نورا تیتر با متن فرق داره
اصغر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۶ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۱
۵
۱
فيلمنامه جالبي بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۱ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۱
۰
۹
زنده باد حزب بعث و رهبرش بشار اسد
فرزین
|
Iran (Islamic Republic of)
آره و زنده باد حزب بعث عراق و هر چی قاتل و بچه کشه!!!
هوراااااااا!!!!!
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
حالم از حزب بعث به هم میخوره.بهترین جوون هامون رو همین ها کشتن.
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۲ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۱
۱
۰
به ناشناس...قضیه قایم شدن اف 14 پشت ایرباس دروغی بود که همون روز اول امریکائی ها عجولانه گفتند وبعد هم که فهمیدند چنین چیزی ازنظر فنی (امکانات رادار-کدهای مربوطه روی رادار دررابطه بااندازه هواپیما وغیره)امکان نداره دیگه حرفش رو نزدند..بعدها هم که شبکه محبوب تو وامثال تو(من وتو) فیلم ساخته شده دراین رابطه که توسط خودامریکائی ها رونشون داد هیچ صحبتی از این جک!! که الان تو میگی نکردن..عقلت کجا رفته پسرجان؟؟ برو توی اینترنت کمی مطالعه کن..ازاونائی که توی نیروی هوائی هستن وبا رادار کارمیکنن بپرس..تا خودت به چرت بودن حرفت بیشتر پی ببری...اون فاجعه ای بود که امریکائی های ماعون عمدا ودراثر کینه توزی وحسادت پیروزه هائی که ان زمان درجبهه های جنگ نیروهای مابدست میاوردن انجام داد..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۴ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۱
۵
۲
چقدر این سلفی ها بدبختند از زن و بچه هم نمی گذرند به جرم اینکه شیعه هستند
حتی حیوانات هم این رفتارو نمی کنند
اینارو که می بینم خوشحال می شم پیرو دینی هستم که شعارش کفتگو و منطقه نه مثل بعضی ها
که منطقشان زور و اسلحه است
و شعارشون اینه یا مثل من فکر و عمل کن یا بمیر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آقاي ناشناس از قافله حقيقت جا مانده ، تمامي اين زنان و كودگان كه بدست خونخوار بشار اسد به شهادت رسيدن سني بودند ، فعلا كه شعار مااين شده هر كي مثل من فكر نكرد ، عامل استكبار ، وهابي ، امپرياليسم و . . . است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
چند دلیل عمده وجود داره که نشان می دهد کسانی که در منطقه الحوله سوریه کشته شده اند سنی نبوده بلکه شیعه هستند: اول آنکه این منطقه از قدیم الایام تاکنون یکی از مهمترین مناطق سکونت علوی ها و بعد از آن ترکمن های شیعه بوده - که همچنان هم ترکمن های شیعه و نه عرب ها - در این منطقه ساکن هستند. نکته دیگر الحوله یک منطقه شامل 9 روستای بزرگ و شهر می باشد. اینطور نیست که الحوله یک مکان خاص مانند شهر حمص باشد، یک بخش مستقل است که 123 هزار نفر جمعیت دارد.
نکته بعدی که ثابت می کند آنها توسط شورشیان کشته شده اند، نحوه کشته شدن آنهاست که از فاصله نزدیک و با تیر مستقیم بوده در حالی که شورشیان و کشورهای حامی آنها حتی در بیانیه شورای امنیت از حمله توپخانه ای گفتند در حالی که همه اجساد سالم بودند و معمولاً آدم دروغگو کم حافظه است و نمی داند که اصابت یک گلوله توپ به یک نقطه همه را لت و پار می کند.
سکوت ترک ها در مورد کشتار الحوله بسیار تامل برانگیز است چون اون ها شاهد بودند که کسانی که در این منطقه زندگی می کنند بیشتر ترکمن هستند که بسیار مورد توجه دولت آنکارا بوده و هستند و خیلی از آنها برای تحصیل راهی ترکیه شده بودند........
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
در ضمن من در زاهدان زندگی می کنم و از نزدیک با افکار انسانیتان اشنا هستم اگر ماییلید می تونم در موردش کامنت بزارم که نظر سلفی ها در مورد شیعه چیست و حتی در مورد ناموس شیعه چه نظری دارند!اقای که حقیقت را درک کردید حقیقت شما را هم دیدیم
تکه تکه شدن بهترین دوستم که حتی از مذهب هم چیز زیادی نمیدانست و یک رهگذر بیشتر نبود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
در ضمن اینم بگم که حتی اگه ما اینگونه هم باشیم که به قول شما هر کی مثل من فکر نکرد وهابی یا عامل استکبار است
هیچ وقت به خود اجازه نمیدیم در مورد خون و ناموسش فتوا دهیم!!!!!!
همین یک نکته شما را بس
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شیخ "محمد بدیع موسى" شیخ وهابی سوری و یکی از اعضای جماعت اخوان‌المسلمون این کشور اعلام کرد "ارتش آزاد سوریه" با ارسال نامه‌هایی به شیوخ و مفتی‌‌های این جماعت از آنها درباره تعرض و تجاوز به زنان علویه و کشتار کودکان این طایفه و حمله به خانه‌ها و مراکز محل سکونت آنها استفتاء کرده است.

شیخ موسی می‌ افزاید: مفتی‌ها و شیوخ جماعت اخوان‌المسلمون تمام این موارد را مباح و حلال اعلام کرده و تأکید کرد که ما بیانیه‌ای صادر کردیم و در آن ضمن اینکه به وفاداری طایفه علوی به نظام حاکم بر کشور و نفرت دیگر طوایف سوریه از آنها اشاره کردیم،‌ تأکید نمودیم که ریختن خون‌ آنها، تعرض به زنان آنها،‌ کشتن کودکان آنها و حمله به محل سکونت‌شان مجاز و حلال است و همه طوایف در سوریه می‌‌خواهند که از دست آنها خلاص شوند.
دوستان اسم شیخ در سطر اول مطلب وجود دارد می تونید برید درستی یا نادرستیشو تحقیق کنید
همان ناشناس
ایران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۳ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۱
۳
۱
صرف نظر از عقاید و عملکرد همه گروه ها، اون چیزی که جالبه اینه که گفته های این شاهد عینی بیشتر به یک فیلم سینمایی شباهت داره
چطور میشه کسی تمام این صحنه ها رو با این دقت ببینه و نام تمام اون ها رو بدونه و یا اینکه یادش بمونه و بهش آسیبی هم نرسه؟!
ناشناس
|
Netherlands
|
۰۱:۳۷ - ۲۱ خرداد ۱۳۹۱
۱
۰
آقاي سعيد كانادائي ... !!!!

واقعأ خيلي مايه داري .... !! از لحاظ رو و سماجت و به تجاهل زدن عرض ميكنم ...!!

تو چند بار به موضوع مزخرف و بي ربط - مثلأ مبارزات چريكي - منافقين و فدائيان خلق...!!!! با رژيم شاه ..... استناد ميكني - كه مثلأ كار تروريستهاي - هزار مليتي و ... وارداتي - در سوريه را توجيه كني ..... ؟!!!

واقعأ چرا اينقدر - عنود و دگم هستي ..؟! چرال اينقدر لجوج و بي توجه به واقعيات هستي ..؟!! سرسپردگي و مزدوري هم حد و نهايتي دارد ...! مزدورها حد اكثر به اندازه مزدي كه ميگيرند - خوش خدمتي به اجانب و خيانت به وطن خود ميكنند ... تو چقدر ميگيري كه اينقدر سينه چاك و سمج و بي تعادل كمر به خدمت اجانب بسته اي و خوش رقصي ميكني ...؟!!!

هزاران رحمت به سنگ پاي قزوين ... والله به خدا... !

تو يكبار ديگر - در مطلبي تحت عنوان والنتاين عاشقانه سبزها و شورشيان سوريه ( در همين سايت صراط ) همين موضوع - جريكها و رزيم شاه را مطرح كرده بودي ...!!!! من به تو جواب دادم ...! اما متأسفانه - چون آدم مغرض و دروغگو و معاندي هستي - يا دچار فراموشي شده اي - يا اينكه عمدأ خود را به فراموشي و تجاهل ميزني ...!!!

عينأ با ذكر تاريخ و ساعت ارسال - نظر - براي اطلاع كاربران گرامي كپي و ارسال ميكنم ::

۱۹:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۴
----------------------------

اما در مورد قبل از انقلاب و مجاهدين خلق و چليك هاي فدائي و عمليات تروريستي و كلانتريها !!! من نميدانم تو چرا اينقدر عادت كردي بدون پشتوانه فكري و منطقي درست موضوع سر هم كني و ايجاد ابهام مثلأ بكني و ببپرسي پس - چون اين كار شد پس آن كار هم درست بوده !!! ميخواهي موضوع تروريست در سوريه را ماست مال كني ! خوبه حد اقل قبول كردي در سوريه تروريست هم هست ! اما چون مثلأ براي جاهل افت داره كم آوردن ! ميخواهي با كارهاي تروريستي زمان شاه و اينكه چون با شاه ميجنگيده اند كارشان زياد هم بد نبوده و با اين تزفند ترورستهاي سوريه را يه جوري تطهير كني و غسل تعميد بدهي !!! نه خير آقا ما همان زمان هم با اعمال تروريستي منافقين و چليكهاي فدائي مشكل داشتيم و كارهاي اونها را اصلد تاييد نميكرديم . امام خميني (ره) هم هيچگاه اين ها را تأييد نكردند . ما اعتقاد داشتيم با حمله به كلانتري و پاسبان كشي انقلاب نميشود و شاه ساقط نخواهد شد ، بايد خيزش مردمي باشد كه شد و شاه و منافقين و چليكهاي فدائي امريكا را هم به زباله دان انداختيم . (۱۹:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۴


حالا من مانده ام - تو چرا اينقدر براي شعور و درك كاربران محترم و حتي آبروي خودت - ارزش قائل نيستي و. مرتب - با يك مشت اباطيل و مزخرفات - همچنان به ياوه بافي هاي خود ادامه ميدهي - اين ديگه نهايت..... است !!!

ما نه شاه را قبول داشتيم و نه - چريكها و عمليات چريكي و مسلحانه را - و چقدر خوب امام و رهبر فقيد انقلاب اسلامي ( ره ) هم راه و اصول انقلاب را --و هم ملت خويش را - و هم اون- چريكها و جرثومه هاي تباهي و انحراف را - شناخته بودند ... كه هيچيك از اعمال و گفتار و كردارشان را قبول نداشتند ...

عاقبت آنها هم كه خوب معلوم شد -- :: منافقين به وطن فروشي و مزدوري براي صدام مشغول شدند و چريكهاي فدائي خلق ضد امپرياليست !!! به دامن اربابان امپرياليست خود خزيدند و ..... فضاحتي كه عيان و آشكار است ..

ميخواهي كپي جواب هاي داده شده به بقيه موارد ..... از ماهيت و اعمال و وابستگي - تروريستهاي هزار مليتي در سوريه - و جنايات آنها - تا موضوع جنگ سوريه و اسرائيل را - يكبار كپي و باز نشر كنم ...؟!!!!

گرچه يقين دارم - گوشت بدهكار حقايق نيست و ساز ناكوك - لجاجت و عناد و بيگانه پرستي تو - همچنان بد آنگ و آزار دهنده - از نفير - نميافتد .... !! در مقابل تو - جدأ شرمنده سنگ پاي قزوين هستم .....!!!
یک مسلمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۸ - ۲۱ خرداد ۱۳۹۱
۲
۰
راست یا دروغ و نمی دونم به چه علتی این وحشی گری ها رو متاسفانه امروزه فقط بین مسلمان ها می بینیم........................