۱۸ خرداد ۱۳۹۱ - ۰۸:۵۳
اقدامات تنش آمیز صهیونیستها تشدید شد

امنیت منطقه در معرض خطر

وی در ادامه گفت جنگ با لبنان در هر زمانی ممکن است رخ دهد لذا ما در حال آماده شدن با استفاده از طرح های خاص و مدل های ثابت شده و آموزش های مشترک هستیم.
کد خبر : ۶۶۸۶۱
به گزارش صراط به نقل از خبرگزاری مهر، در راستای سیاست ایجاد تنش برای پیشبرد اهداف در منطقه فرمانده نیروهای زرهی رژیم صهیونیستی در مرزهای شمالی گفت ارتش این رژیم سرگرم آمادگی برای درگیری در لبنان است.
 
یکی از فرماندهان ارشد نظامی رژیم صهیونیستی که بقای این رژیم را در ایجاد تنش و بحران در منطقه می بیند در همایشی در خصوص جنگ اول لبنان گفت: نیروهای مسلح اسرائیل شدیدا سرگرم کسب آمادگی برای درگیری در لبنان هستند.
 
به نوشته سایت "یهود پرس" فرمانده نیروهای زرهی رژیم صهیونیستی در مرز های شمالی سرهنگ "النسکی" گفت : جنگ بعدی در لبنان بسیار متفاوت از جنگ اول و دوم لبنان خواهد بود.زیرا تمامی مناطق جنوب لبنان و روستاهای آن پر از مواضع و استحکامات حزب الله است.
 
وی در ادامه گفت جنگ با لبنان در هر زمانی ممکن است رخ دهد لذا ما در حال آماده شدن با استفاده از طرح های خاص و مدل های ثابت شده و آموزش های مشترک هستیم.
 
این سایت یهودی در تلاش برای توجیه سیاست تنش آفرینی رژیم صهیونیستی در مرزهای لبنان و منطقه نوشت : اقدامات برای کسب آمادگی بیشتر نظامی به خاطر نگرانی از کشیده شدن درگیری های سوریه به لبنان و همچنین تهدید ایران به حمله نظامی به اسرائیل در صورتیکه سوریه مورد تعرض قرار گیرد! صورت می گیرد.
 
گفتنی است رژیم صهیونیستی خود عامل تنش و بحران آفرینی در منطقه است وهمواره سعی کرده سیاست های توسعه طلبانه خود را با ایجاد تنش و درگیری در منطقه پیگیری کند.
 
این توجیهات برای تحرکات مشکوک نظامی اخیر این رژیم در مرزهای لبنان در حالی صورت می گیرد که خود این رژیم همواره با اقدامات تحریک آمیز حریم هوایی لبنان را نقض کرده و قطعنامه 1701 شورای امنیت را نقض می کند.
 
دراوایل این ماه "نبیل العربی" دبیرکل اتحادیه عرب در سخنانی در کنفرانسی با موضوع خلع سلاح هسته ای در قاهره، سلاحهای هسته ای رژیم صهیونیستی را خطری برای امنیت مصر و تمام منطقه خاورمیانه قلمداد کرده بود.