۱۸ خرداد ۱۳۹۱ - ۰۹:۳۸

بالاترین: راه ما اين نبود آقاي خاتمي!

خاتمي جريان اصلاحات را تبديل به يك جريان مرده سياسي كرد. سخنان چند روز پيش او موجي از نگراني را دامن زده است.
کد خبر : ۶۶۸۷۷
به گزارش صراط به نقل از کیهان، سخنان اخير خاتمي نگران كننده است. او اعضاي جنبش سبز را با اتهاماتي نظير برانداز خطاب قرار مي دهد.

شبكه صهيونيستي بالاترين ضمن انتشار اين تحليل نوشت: خاتمي جريان اصلاحات را تبديل به يك جريان مرده سياسي كرد. سخنان چند روز پيش او موجي از نگراني را دامن زده است.
 
او اكنون بي محابا اعضاي جنبش سبز را با اتهاماتي چون برانداز مي نوازد. در ديدگاه خاتمي كه دوستانشان چون موسوي خوئيني ها، طرفداران عدم شركت در انتخابات يا خارج نشين هستند و تكليف شان معلوم است و يا داخل نشيناني هستند كه به دنبال فريب اصلاح طلبان مي باشند!
 
«خودي ها» و «غيرخودي ها» بيش از پيش در كلام ايشان ظاهر شده، نقطه اي كه جريان اصلاح طلب به رهبري خاتمي را به قبض روح كامل سياسي نزديك كرده و به مسلخ كشاند. اينها حرف هاي خاتمي است؛ «ما ميدان را به دو دسته تحريمي داده بوديم، يك تحريمي هاي خارج از كشور كه مي گفتند انتخابات بايد تحريم شود و اصرار داشتند كه تحريم را به اصلاح طلبان هم نسبت دهند و ديگري جرياني در داخل كه با نسبت دادن تحريم به ما درصدد ضربه زدن به بخش هاي باقي مانده از اصلاحات بودند.» راه ما اين نبود آقاي خاتمي!
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۲ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۱
۰
۰
شبكه صهيونيستي بالاترين ضمن انتشار اين تحليل نوشت!!!!
صهیونیستی!!!