۱۸ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۰:۳۵

سردرگمي متقاضيان مسكن مهر

ثبت نام در دفتر پستي چهارراه لشگر از اولين دقايق ساعت كاري دیروز(چهارشنبه) با استقبال گسترده روبرو شد بطوريكه براي دريافت فرم‌هاي مربوطه صف طولاني تشكيل شده بود.
کد خبر : ۶۶۸۹۶
به گزارش صراط به نقل از ايسنا، مشاهدات حاكي از اين است كه به رغم اعلام رسمي ثبت نام از روز سه‌شنبه شانزدهم خرداد ماه، اما روز گذشته هيچ يك از اين دفاتر مدارك ثبت نام را تحويل نمي‌گرفتند و فقط به توزيع فرمهاي ثبت نام مي‌پرداختند.
ثبت نام مسكن مهر پرديس در شرايطي از روز گذشته با استقبال گسترده تهراني‌ها آغاز شد كه اطلاع رساني ناكافي و بعضا عدم هماهنگي دفاتر پستي در شروع همزمان ثبت نام متقاضيان را با مشكلاتي مواجه كرده است.

همچنين به رغم انتشار فرم‌هاي ثبت نام در سايت‌ شركت عمران پرديس و سايت وزارت راه و شهرسازي اما دفاتر پستي فرمهاي اينترنتي را به رسميت نشناخته و تنها فرمهاي ممهور خود را قبول مي‌كنند كه بايد مبلغي توسط متقاضي براي آنها پرداخت شود.

ثبت نام در دفتر پستي چهارراه لشگر از اولين دقايق ساعت كاري دیروز (چهارشنبه) با استقبال گسترده روبرو شد بطوريكه براي دريافت فرم‌هاي مربوطه صف طولاني تشكيل شده بود.

در اين ميان آنچه بيش از هر چيز ديگري به چشم مي آمد و متقاضيان را دچار سردگمي كرده بود عدم آگاهي متصديان پست از روال ثبت نام و ارسال مدارك بود، بطوريكه براي مثال پرسش‌هاي متقاضيان درباره الزام اسكن مدارك توسط خود فرد يا الزام محضري بودن اقرارنامه عدم مالكيت مسكن با بي‌اطلاعي كاركنان روبرو مي‌شد.

دفتر پستي خيابان ايرانشهر كه روز گذشته تمام فرم‌هاي ثبت نام را توزيع كرده بود، روز آرام تري داشت، اما نكته جالب توجه اين بود كه اين دفتر دريافت مدارك متقاضيان را به روز شنبه موكول كرده و هيچ مدركي را تحويل نمي‌گرفت.

روند ثبت نام در دفتر پستي ميدان هفتم تير وضعيت بهتري داشت. در اين دفتر پستي نيز فرم‌هاي ثبت نام به اتمام رسيده بود ولي دريافت مدارك متقاضيان صورت مي‌گرفت.

در شرايطي كه براي ثبت نام مسكن مهر پرديس فرصت يك ماهه در نظر گرفته شده به نظر مي‌رسد با توجه به استقبال گسترده متقاضيان، سهميه 40 هزار واحدي مرحله اول ثبت نام ظرف همين روزهاي آغازين به اتمام برسد.

نگراني از اتمام واحدهاي در نظر گرفته شده براي مرحله اول ثبت نام آشفتگي متقاضيان را به همراه داشته و در اين ميان اطلاع رساني ناكافي درباره روال ثبت نام مشكلاتي را براي آنها بوجود آورده است.

 

خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز